'7'

14 5 0
                                    

Akşam oluyordu artık, düz saçlı oğlan hiç yemek yememişti zayıftı da zaten.

"Hiç bir şey yemedin Hyung?"

"İştah mı var? Onu geçtim yemek mi var?"

Sorarcasına baktı Han.

"Abim getirir birazdan."

"Abinin amına koyayım."

Gözlerini dikti adama, oğlan.

"Denesene bi' kim kime koyuyormuş?"

"Arkadaşlar durun şimdilik kimse kimseye koymasın-"

Gözlerini Jungkook'a dikti bu sefer oğlan.

"Kim kime koyuyor ha?"

İçeriye girmesiyle, gözleri üzerine çekti esmer adam.

"Açız, AÇ!"

Elindeki tepsiyi fırlatırcasına, Jungkook'un eline vermişti adam.

"Zıkkımlan."

"YA SALSANA BİZİ SENİN YÜZÜNDEN OKULUMUZDAN OLDUK!"

Tepsiyi yatağa bırakıp, tokadı geçirmişti yüzüne adamın.

Yüzü yana dönmüştü Taehyung'un. Ardından yüzünü çevirdi baktı oğlana, onun sinirini gözlerinin dolmasından anlayabiliyordu.

"Sana yemekte yok, arkadaşta yok."

Jungkook'u, kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı.

"Bırak beni, BIRAKSANA!"

"JUNGKOOK'U BIRAK PİSLİK HERİF!"

Jisung'un kapıya dayandığı anda, adam kapıyı kapatıp kilitlemişti bile. O her zaman tetik birisiydi.

"NE İSTİYORSUN O ÇOCUKTAN BIRAK ONU!"

İki eliyle, kapıyı yumruklamaya başladı oğlan.

"YA BIRAK BENİ BIRAK!"

Kolunu çekmeye çalışıyordu, ama başaramıyordu. Kendi odasına getirip odasının, banyosuna fırlatır şekilde fırlatmıştı oğlanı. Üzerine de kapıyı çekip, kilitlemişti.

-

Sonunda güçsüzlükten, kapının önünde dizlerinin üstüne düşmüştü oğlan. Ellerini saç tutamlarına götürdü çekiştirmeye başladı.

"Ona kötü bir şey yapacak, olamaz... Hayır, ona kötü bir şey olamaz... O daha çok küçük..."

Artık gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı, buraya kapandıkları için değil, Jungkook içindi. İşte o an aklından kötü şeyler geçmeye başladı.

'İşkence'

'Ölüm'

'Taciz'

O an herşeyi unutmuş gibiydi, düşüncelerinde ve gözyaşlarında boğulmuş gibiydi.

"Sakin olmalısın, abim ona dokunmaz. Bak yarana zarar vereceksin?"

Sinirden ve ağlamaktan kızarmış gözlerini, kafasını kaldırarak Minho'ya dikti oğlan.

"Senin yüzünden."

Ayağa kalktı ve Minho'nun yakasını tutarak hırpalamaya başladı, şuan güçsüzdü, ağlamaktan güçsüzdü, yumruk atmak yerine hırpalıyordu sadece.

Four Star | | ✓Taekook & MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin