~🌕 medyadaki şarkıyı işaretlediğim yerde dinleyiniz açılmaz ise en sonda şarkının ismini yazdım irdan bakabilirsiniz
.......
"Ne sikimden bahsediyorsun sen Namjoon? Hemen bul bana o adamı."
Evin içinde dört dönen adam, sinirden titriyordu resmen.
Koruması aynı zamanda can dostu olan Kim Namjoon'a, her ne kadar bağırmak istemesede, kendine engel olamıyordu.
Zaten gergindi esmer adam, iki tane baş belası vardı başında artık, sanki Minho yetmezmiş gibi.
"Hemen efendim."
Namjoon'un konuşması ile telefonu kapatan esmer adam, büyük adımlar ile odasına girmiş, elbise dolabına ilerleyerek, kendisi için kıyafet almıştı. Minho'yu ve diğerlerini kapattığı odadan gelen bağırma seslerini gram umursamadan. Hızlı bir şekilde giyinerek, odasından çıkan Kim Taehyung, yeri adeta döven adımları ile korumalarının yanına gitmişti.
"Ben gelene kadar evi kontrol edin, etrafta kuş bile uçmayacak yoksa ben sizi uçururum haberiniz olsun"
Kim Taehyung'un söylediklerinin altının asla boş olmayacağını bilen korumalar, oldukları yerlerde titremişlerdi korku ile.
Kim Taehyung ise son kez korumalarına sert bir bakış yollamış, hızla korumasının kapısını açtığı arabaya binmişti.
¬
¬
¬"Efendim geldik"
Esmer adam korumasının konuşmasıyla, kapısını açmasını bile beklemeden hızlı bir şekilde arabasından çıkmıştı.
Depoya girmek için hızlı bir şekilde yürürken, patronlarını gören tüm korumalar önünde saygı ile eğiliyordu.
Kim Taehyung'un sinirli ifadesi o sırada orda bulunan herkesi geriyordu.
Tek bir kişi hariç.
"KİM NAMJOON!"
Kim Taehyung'un gür bir ses ile bağırmasıyla tüm korumalar irkilmiş, Esmer adamın radarına girmemek için, karanlık deponun en kuytu köşesine çekiliyorlardı.
Patronunun sesini duyan Kim Namjoon ise, uğraştığı işi bırakmış, hızlı adımlar ile patronunun yanına gitmiş, gitmesiyle eş zamanlı olarakta yüzüne yumruk yemişti.
Elini kanayan dudağına götüren Namjoon, hiç bozuntuya vermeden başını kaldırmış, karşısında sinirden köpüren arkadaşına durumu açıklamıştı.
"Sakin ol Taehyung, adam elimizde dosyayada ulaştık şuan depoda seni bekliyor"
Kim Namjoon buydu işte, Kim Taehyung'un can dostu, baş koruması, en önemliside Kim Taehyung ve sinirine katlanabilecek tek kişiydi.
Ve her zamanda öyle kalacaktı.
Esmer adam dinmeyen siniriyle ters bir bakışla arkadaşına bakmış, büyük adımlar ile koridorun başındaki, belkide en aydınlık odaya girmişti.
Gördüğü görüntü ise kendisini sinirlendirmekten başka birşey yapmıyordu.
"Min Yoongi"
Üstü başı kanlı olan beyaz tenli beden, duyduğu ses ile sırıtmış, gözlerini çok sevgili yiğenine çevirmişti.
Beyaz tenli adamın yüzünde oluşan tehlikeli sırıtma ise Kim Taehyung'da onu boğma isteği uyandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Four Star | | ✓Taekook & Minsung
Fiksi Penggemar"O günün gecesiyle kaderleri değişen 4 Yıldızdık biz..."