"1 haftadır neyin var bebeğim?"
Duymamıştı, sadece yere odaklanmış dalmış, gitmişti dalgalı saçlı Oğlan.
"Jungkook? Sana diyorum?"
Bacağında uzanan bedenin, saçlarını okşadı uzun saçlı Oğlan.
"Ha?"
İrkildi ve kendisine geldi Kook.
"Mavi olan güzelmiş."
"Jungkook ne anlatıyorsun?"
Jisung'a baktı bu sefer.
"Ne?"
Bir süre bakıştılar, ama sessizliği bozan Jisung oldu.
"1 haftadır neyin var senin?
Geçer diye düşündüm ama geçmiyor, Taehyung'u da yolmuyorsun?""Bir şey olduğu falan yok, ne saçmalıyorsun?"
Eliyle Jungkook'un kafasını tutarak, bacağından kaldırdı.
"Ne mi saçmalıyorum? Bir şey olduysa falan yardımcı olmak istiyorum sadece, sordum diye saçmalamış mı oldum?"
"Hyung özür dilerim öyle demek istemedim, ama gerçekten bir şey yok sadece evimizi özledim."
Hayır, derdi Kim'di ve Onun söyledikleriydi.
Bir süre baktı Jisung.
"Emin misin bir şey olmadığına?"
Olumlu anlamda başını salladı, Jisung'un beline sarılarak kafasını onun göğüsüne koyup, gözlerini kapattı.
Elinin tersiyle gözyaşını sildi ve duvarın arkasından çıkıp, Jungkook ile Jisung'un önünde dikeldi Adam.
"Buradan sıkıldın mı?"
Gözlerini açtı Jungkook, karşısındaki bedene baktı.
"Söyle Jungkook?"
Jisung'dan ayrıldı ve koltukta doğruldu Oğlan.
"Evet, fazlasıyla. Okula gidemiyorum diye, konuları kaçırmamak için sitelerden ders işlemekten bıktım Hyung."
Gözünden yaş süzüldü Adam'ın.
"Peki, evinize gidebilirsiniz artık."
"Taehyung sen ağlıyor musun ciddili?"
Jisung'a döndü Adam.
"Evet ağlıyorum, ben Ona çok alıştım, her gün didişmelerimize çok alıştım, birlikte yemek yaparken kavga etmemize çok alıştım."
Ailesine bile ağlamayan Adam, ailesi olmasını istediği kişi için gözyaşı döküyordu şuan.
"Jungkook."
Yaklaştı Adam, ellerini tuttu Oğlan'ın. Ağlamasını bastırmak için yüzünü buruşturdu.
"Söz, sizi asla sıkmayacağım, kurallar koymayacağım, ama ne olur gitmeyin?"
Ellerini çekti Oğlan.
"Yapamam, herkesin kendi evi başkadır öyle değil mi?"
"Öyle, ama sen evine kavuşurken, beni evsiz bırakacaksın küçük çocuk."
"Abartıyorsun. Jisung ben valizimi hazırlayacağım."
Gözyaşını belli etmemek için, arkasını dönüp merdivenlere yönelmişti.
Arkasından bakakaldı Adam, gözyaşları içinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Four Star | | ✓Taekook & Minsung
Fanfic"O günün gecesiyle kaderleri değişen 4 Yıldızdık biz..."