《...》
"Ya Deniz hadisene kızım!"
"Tamam anne geliyorum" burada hazırlanmaya çalışıyordum ama asla müsade etmiyorlardı bu şartlar altında kalamam gerçekten.
Tamam yetişmemiz gereken bir düğün olabilir ama düğüne daha bir buçuk saat vardı ve biz kız tarafıydık zaten ayıptır söylemesi gelin hanım benim güzeller güzeli kuzenim olur , damatla pek ilgilenmiyoruz zaten ne onunla ne de onun akrabalarıyla.
Çok zarif simli ve yırtmaç detaylı bir elbisem vardı , elbisenin hakkını vermek için e tabi bir de gelinin kuzeni olduğumdan makyajı biraz abartarak yapmıştım
(Elbise bu şekilde asklar)
Tamamıyla hazır olduktan sonra bu sefer evdekileri darlama sırası bendeydi , tek çocuk olduğum için annem ve babam bana fazlasıyla düşkündü.Sessizce onların odalarına doğru ilerliyordum ve odalarına gelmeden bağırmaya başladım.
"Anne! Baba! Hadisenize ya daha demin bana diyordunuz, geliyorum bakın odaya"
Ben böyle dedikten sonra babam konuşmaya başlamıştı.
"Gel kızım gel bizde seni bekliyorduk zaten , bakalım nasıl olmuşsun"
Babamın konuşması bittiği gibi odaya dalıp önce prenses selamımı verip daha sonra ise kendi etrafımda bir tur atmıştım.
"Ee nasılım?"
"Çok güzel olmuşsun kızım , yakışmış elbise"
"Teşekkürler efendiim , bence de çok güzel olmuşum. E tabi nihayetinde bir Deniz Arslan olmak kolay değil"
Dediğimde annemler gülmüştü ben ise saçımı savurup odadan çıkmıştım.Evden çıkıp Gelin evine gitmiştik , şu anda ise gelinimize ailecek sakin ol tesellileri veriyorduk.
"Bak hayatım gerçekten çok güzelsin , mükemmel görünüyorsun.Zaten o damat bozuntusu bu halini görse düşer bayılır o derece bir güzelliksin daha niye üzülüyorsun be canımın içi"
"Ya Deniz ben teşekkür ederim ama"
Bir hıçkırık
"Bu yüzden ağlamıyorum"
Bir hıçkırık daha
"Neden ağlıyorsun o zaman"
Ve bir burun çekiş üzerine bir de hıçkırık.
"Ben ailemden ayrılacağım için duygusallaştım biraz onlarda sabahtan beri bana belli etmese de onlarda üzülüyor ondan oldu sanırım ya"
"Oyy bebeğim benim kıyamam ben sana hel bi sarılayım"
Çok duygusaldı Merve o yüzden normal karşılıyordum bu hallerini sarılmamız bittikten sonra Mervenin kız kardeşi odaya girip Damat tarafının geldiğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz
FanfictionÇıkmaz benum karşıma senden daha güzeli , yüreğumi ateşe verdun gittin Rizeli .. 💚💙