12

838 42 138
                                    

"Barış"

"Efendim"

"Biz şu an Pariste ne yapıyoruz"

"Aşıklar şehrine geldik ve aşkımızı tazeleyip sağlamlaştırıyoruz hayatım"

"Bunun için gelmemiz gereken yer gerçekten Paris miydi sence? Biz bunu Rizemin mükemmel yaylalarında da yapardık"

"Of Deniz saçmalama lütfen , bak ne kadar güzel gelmişiz sadece ikimiziz tadını çıkaralım"

"Tamam noodlem ben emin olmak istedim sadece"

"Deniz bak geçende noodle dedin , alınıyorum ama "

"Oy oy alınma ben seni sevdiğimden öyle diyorum"

"Allah Allah bak ya millet sevdiğinden canım der aşkım der birtanem der bizim nasibimize düşen noodlem"

"Off ahahsh ne var yani dediysek "

"Bir şey yok canım"

Şu an Barışla Paris sokaklarında geziyorduk. Paşamın ani isteği üzerine bir anda kendimizi Pariste bulmuştuk.

Biz el ele yürürken bir hayran gelip Barışla fotoğraf çekilmek istediğimi söylemişti.

"Yenge rica etsem çeker misin bizi?" Diye rica etmişti yengeyi bizimkilerden başkasından duyunca garibime gitsede bir şey demiştim.

"Tabii"  dedikten sonra bir kaç fotoğraf çekip telefonu geri uzatmıştım.

Biz eski halimize geri dönerken Barış konuşmaya başlamıştı.

"Horon güzelim" demişti bu hitabını duyunca gülümsemiştim.

"Efendim aşkım" diye cevap vermiştim.

"Diyorum ki , medyaya açıklasak mı ilişkimizi?" Dediği ile bir kaç saniye düşündüm benim için sorun değildi ama onu etkiliyebilirdi.

"Senin için sorun olmaz mı?"  Diye sormuştum.

"Neden sorun olsun ki , şunun şurasında biricik sevgilimle olan ilişkimi Açıklıyorum bundan daha iyi ne var" dediğinde kıkırdamıştım.

"Tamam o zman" demiştim ve bir cafeye gtimiştik.

...

Cafe çıkışı kalacağımız otele dönerken Barıştan beni fotoğraf çekmesini istemiştim.

Bir kaç pozdan sonra çekmişti daha sonra ise birlikte ilk resmi fotoğrafımız olması için birinden rica edip bizi çekmesini istemiştik.

...

Otele geldiğimizde ilk işimiz üstümüzü değiştirmek olmuştu , daha sonra ise yemek yemek için tekrar dışarı çıkacaktık. Barış Bey buranın altını üstüne getirmek istiyordu. Bu da demek oluyordu ki burada olduğumuz sürece uyumak yoktu.

"Barış bak hayatım uyumlu giyinmek zorunda değiliz giy çık artık şu banyodan"

"Ya susar mısın Denizcim couple yapacağız itiraz yok"

"Ay tamam tamam hadi hızlı ol"

"Tamaam 5 dakika"

Barışla olan mükemmel konuşmamızdan sonra şükür çıkabilmişti.

"Oo gözüm yollarda kaldı Barışcım nerelerdesin" diye dalgaya aldığımda

"Buradayım hayatım , sana layık olmak için çabalıyorum" diyerek lafı çevirmişti

Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin