"Hocam projenin üstüne ne kadar çalışsam da bir türlü olmuyor bir yerlerde bir eksik var gibi ama onu da bulamıyorum""Bak Denizcim projen gerçekten güzel ama dediğin gibi eksiklerin var ben o eksikleri buldum ama iyi bir Mimar olman için bu eksikleri senin kendin bulman gerekiyor , şayet o eksikleri sen bulamazsan seni dersimden geçiremeyeceğim malesef"
"Haklısınız hocam ben ne yapıp ne edip bulacağım o eksiği ama dersinizden geçsem bakın tek sorumlu olduğum ders sizin dersiniz"
"Onu zaman gösterecek Denizcim çıkabilirsin , iyi günler"
Okulların bitmesine az kalmıştı ve benim sorumlu olduğum tek bir ders vardı ondan da çok ufak bir eksik yüzünden geçemeyeceğim gibi duruyorum.
Hocayı da seviyorum yani gayet iyi anlaşıyoruz ne olur yani bana bir kıyak yapsa??
Nazın yanına gitmemin üstünden 1 haftaya yakın zaman geçmişti ve Nazlı beni bir cafeye çağırıp -evet kendi cafesi varken başka cafeye çağırdı- konuşmamız gerek dedi şimdi ise oraya doğru gidiyordum.
Radyoda ise tabi ki Onay Şahin- Kalem Çektim çalıyordu.Ne yapalım some Karadenizli olma problems
Türküyü söyleye söyleye Nazın dediği kafeye varmıştım.Arabayı park edip içeri girdiğimde Nazı cam kenarında bir yerde otururken görmüştüm hemen yanına gittim o da beni gördüğünde ayağa kalmıştı direlt birbirimize sarılmıştık.
"Hoşgeldiin Güzelim"
"Hoşbuldum Nazlım"
İyice sarıldıktan yerlerimize geçmiştik ve siparişlerimizi vermiştik.
"Ee Nazlıcım böyle apar topar niye buluştul canım çok mu özledin beni dayanamadın mı özlemime?"
"Ya ya Denizcim Deryacım ne demezsin yandım tutuştum hasretinle"
"Ayy biliyoruum ben de seni özlemiştim zaten"
"Ay onu bırakta ben sana bir şey dicem bak "
"He canım sendeyim"
"Bu senin banan geldiğin gün gelen sarışın çocuk var ya Barış Alper"
"Evet ne olmuş ona"
"O bu hafta boyunca her gün cafeye geldi kızların deidğine görede sürekli burada bir kız çalışıyordu sarışın ismi Deniz diye soruyormuş"
"Ay ne alaka be , kızlar söylemiş mi ona orada çalışmadığımı"
"Valla biri söyleyecekmiş Pınar engel olmuş biz rahatsız oluruz diye"
"İyi iyi , Allah allah ya ne oldu buna sırf benim için çıkmamış resmen sizin cafeden"
"Aşkım valla ne alaka biz de çözemedik hatta kızlara benimle konuşmak istediğini de demişte ben o gün cafede değildim"
"E yuh ama , numaram var zaten onda neden yazmamış ki"
"Nereden bileyim kızım ben sana söyleyeyim dedim."
"İyi yaptın aşkım"
"O değilde ne ayak bu aranızda bir şey mi oldu"
"Hayır olmadı sadecw öylesine bir özür mesajı atmıştı işte o kadar"
"Kızım ne yapmış ya bu sana abayı falan mı yakmış acaba"
"Ay ne alaka Naz Allah aşkına"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz
FanfictionÇıkmaz benum karşıma senden daha güzeli , yüreğumi ateşe verdun gittin Rizeli .. 💚💙