Eriyorum bak ,mum gibi
Damlaya damlaya sel oldum
Al beni sar.....
Güne teyzoşumun yaptığı mis gibi kokan bir kahvaltıyla başlamaktan daha iyisi yoktu gerçekten.
Belki bu mutluluk ve huzurumun sebebi dünden de geliyor olabilir..
Barışa ilk başta ne kadar mesafeli davransamda daha sonrasında istemsiz bir şekilde beni kendine çekmeyi başardığını fark ettim.O yüzden şu an akışına bırakmıştım her şeyi.Ben düşüncelere dalmışken Arzu konuşmaya başladı ,
"Ee yavrular anlatın bakalım dün ne oldu"
"Valla Arzu abla bir yere kadar çok güzel eğlendik sonra bir kız canımızı sıktı onu da hallettik.Sonlara doğru Deniz ve Barış kayboldu ama artık orasını bilemeyeceğim yaaani"
"Valla Naz doğru döylüyor Arzum o kızı saymazsak gayet eğlenceliydi , kaybolma konusuna gelirsekte biraz hava almak istedik"
"Zaten dışardaydık Deniz"
"Ay Naz sessiz sakin bir yerde olmak istedim çünkü başım ağırmıştı , Barışta fark edince yürüdük öyle biraz"
"Güzel geçmiş gününüz ne güzsl"
"Sen ne yaptın Arzu abla"
"Ben de kizlarla buluştum, oradan da Erenle kahve içmeye gittik işte öyle da"
"Oo Arzumcum kim bu Eren niye haberimiz yok"
"Yok da çünkü bir şey yok aramızda"
"Ee nazıl çocuk anlat da işte Arzu abla"
"Ay ne meraklı melahatlarsinuz siiz"
Bu dediğine ben de Naz da gülmüştük, Arzucum bize eniştemizi anlatırken bizde güzelce onu dinlemiştik.
Şimdi ise salında hepimiz yayılarak oturuyorduk.
Ben instagramda gezinirken telefonum çalmıştı, arayan kişi Barıştı hem de görüntülüydü.
Aramasını açmadan o da değiştirdim ve arkamdan gelen nereye seslerini pek umursamadım.
Füzgün bir yer bulduğumda kendime bakıp aramasını yanıtlamıştım.
"Şükür açtın be Rizeli"
"Oda değiştiriyordum Barışcım, hem hayırdır niye görüntülü aradın"
"Hayır hayır Denizcim senle konuşan birinin kötü bir şeyi olması mümkün mü zaten"
"Ona bakacağız işte hadi de bakim"
"Bir şey dicem önce, senin yüzünde makyaj var mı?"
"Yoo yok Barış neden"
"Çok güzelsin de ondan merak ettim"
"Ee Barışcım Deniz Arslanım ben tabiki her halimle güzel olacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz
FanfictionÇıkmaz benum karşıma senden daha güzeli , yüreğumi ateşe verdun gittin Rizeli .. 💚💙