Nazlıım💗
Kalk ve hazırlan
Rizeye gidiyoruz《...》
Ekrana durmuş mal mal bakıyordum kendime geldiğimde direkt Nazı aramıştım.
Aramamı bekliyor olacaktı ki hemen açtı.
"Nazz ne demek Rizeye gidiyoruz kızım"
"Baya baya gidiyoruz hayatım kaçırıyorum seni, şöyle iki gün sen ben ve Rize çok hoş olmaz mı"
Bilerek yaptığı cilveli sesine karşı gülmüştüm ama bu geçerli bir sebep değildi
"Hayatım çok hoş olur olmasına da senin işin var benim okulum var"
"Her şeyi ben hallettim hayatım sen rahat ol ve şimdi hemen 2-3 günlük bir çanta hazırla kendine"
"Valla her geçen gün beni şaşırtıyorsun Naz ve bu tam tamına 10-15 yıldır devam ediyor"
"Ahhash daha çook şaşıracaksın hayatım hadi hızlıca hazırlan 3 saat sonraya uçak biletimiz var. RİZE YOLCUSU KALMASIIN"
"NE"
Ben tam nasıl 3 saat diye itiraz edecekken telefonu yüzüme kapattı.
İşini okulumu nasıl hallettiği hiç umrumda değildi açıkcası çünkü şu an Rizeye gideceğim için çok mutluydum. Rizenin yeri benim için hep ayrı olmuştu o yüzdendi bu heyecanım mutluluğum.
...
Ufak bir valiz hazırlamıştım ne kadar acele ilede olsa gayet güzel şeyler almıştım. Ve şu an Naz hanım ile oturmuş ucağımızın kalkmasını bekliyorduk.
Biz İstanbulda yaşıyorduk ailelerimiz de İstanbuldaydı ve bizim orada köylük evimiz vardı.
Oraya gidemeyeceğimizden Rizede yaşayan teyzemde kalacaktık.
Teyzem genç biriydi o yüzden onunla çok iyi anlaşıyorduk Nazı da tanıyor zaten. Ona geleceğimizi söylediğimde onda kalmazsak neler yapabileceği ile ilgili bir sürü tehdit savurmuştu..
Naz telefonda flörtü(BERKAN) ile konuşurken ben de story atmak için Rize uçuşunun olduğu tabelanın fotoğrafını çekmiştim.
Deniz_Arslan story;
: O zamaan Rize yolcusu kalmasıın
Yazarak paylaşmıştım , tabi bu sırada Barış görünce acaba nasıl bir tepki verecek diye de düşünmüyor değildim.
Biz uçağa yerleştikten sonra sıra telefonları uçak moduna almaya gelmişti ben tam ayarlayacakken üstten bildirim düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz
FanfictionÇıkmaz benum karşıma senden daha güzeli , yüreğumi ateşe verdun gittin Rizeli .. 💚💙