4

1.2K 59 87
                                    


Kapıyı açtığımda ise gördüğüm kişiyle şok geçirdim resmen , bir arkadaşımız daha olacak dedikleri kişi Barış Alperdi.

...

Kapıyı açtıktan sonra suratlarına mal gibi bakmamak için "Hoşgeldiniz , buyrun şöyle geçin" demiştim bu sırada Barış ise sırıtıyordu.

Merve ve Mert Hoşbulduk deyip içeri geçerken Barış ise en son geliyordu tam içeri gidecekken iki adım geri gelip kulağıma fısıldadı.

" sen görüşmeyiz dedikçe kader sana inat karşılaştırıyor bizi Horon güzeli , fark ettin değil mi ?" Benden bid cevap bekliyordu onu bekletmeden kısa bir cevap vermiştim.

"Ya da sen beni görmek için her yolu deniyorsun , kaderde buna razı geliyor."  Dedikten sonra sırıtma sırası bendeydi.Barış bozuntuya vermeden içeri geçti.

Barış gerçekten yakışıklı biriydi keza ben de oldukça güzel bir kadındım o yüzden benden sadece etkikendiğini ve bu yüzden bunun peşine düştüğünü düşünüyordum , ki başka da açıklaması yok bence.

...

Ben de içeri geçtiğimde hepimiz koltuklara yerleşmiştik , tek başıma yaşadığım için evim minimal bir 2+1 di bana fazlasıyla yetiyordu fazladan oda olmasının sebebi ise arada Nazın bende kalmasıydı.

Mert ve Merve bir koltukta oturken ben ve Barışta bir koltukta oturuyorduk. Ortamda sessizlik olduğundan bunu bozan taraf ben olmuştum.

"Ee anlatın bakalım çifte kumrular nasıl geçti balayı?"
Soruma Merve heyecanla atlayıp cebap vermeye başlamıştı Mert ise onu büyükenmiş bir şekilde izliyordu. Gerçekten güzel bşr aşkları vardı hep böyle bir aşk yaşamak istemişimdir.

"Aşkım o kadar güzeldi ki anlatamam , anlatsamsa swn anlamazsın zaten kocan yok." Bunu derken hafif üstünlük kurmuş gibiydi bizde gülmüştük buna.

"Ayıp oluyor yalnız hayatım , enişte şuna bir şey desene"
Mert tam ağzını açacakken tekrar konuşmaya başladım.

"Ayrıca kocan yok demeyi çok biliyorsan bulmayıda bileceksin Merve hanım ben icrat göremiyorum?? Bul bana bi koca ben de anlim dediklerini"

Mert ve Merve gülüyordu Barış işe ciddi olup olmadığımı sorguluyordu..Barışcım bu ikisi gülüyorsa ciddi olma ihtimalim?

"Ondan kolay ne var ki Denizcim soluna baksan tak bir tane en iyisinden koca adayı" ne diyordu bu salak , yaptığı imayı çok iyi anlamıştım çünkü solumda Barış oturuyordu ve hafiften onu işaret etmişti.Mert pek sevgili karısının yaptığı imaya gülüyordu.Barış ise o hala işin ciddiyetindeydi ve imayı anlamamıştı.

Ayağa kalkarak "pek sevgili misafirlerim sizin ağzınız durmayacak en iyisi ben sizs bir şeyler hazırlayıp getireyim" demiştim ve doğrudan mutfağa ilerlemiştim arkadan Merve yardım edeyim desede tersleyip otutturmuştum yerine.

...

İçeri geçtiğimde bir şeyler hazırlmaya başlamıştım evde genellikle aparatif bir çok yiyecek bulunurdu ama bugün yemek yaptığım için şanslı günlerindeydiler.

Ben hızlıca bir salata yapıp masayı kurmaya başlarken duyduğum ayak  seslerindsn birinin geldiğini anlamıştım , kim olduğuna bakmak için arkamı göndüğümdw gelen kişi Barıştı.

Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin