Barış pov's"Ya Berkan , Kerem. kim bu ibne?" diye çıkılmıştım.
"Oğlum az bi yavaş bi arkadaşıdır kuzenidir olamaz mı"
"Olamaz ya kuzeni olsaydı bir kere düğünde olurdu KİM BU ONUR" sinirden dört köşeydim.
"Otur lan götünün üstüne çakma sarı , benim yengem öyle biri değil" diye araya girmişti Berkan oğlum daha yengen değil aq
"Berkan kuduruyor zaten deme şuna bir şey" diyip ortalığı sakinleştirmeye çalılıyordu Kerem
"Ya abarttı ama kardeşim , kız seninle sevgilimi hayır o yüzden erkek bir arkadaşı olabilir mi evet .Kalkmış bunun için Rizden gelmiş bu saatte , kız belki bu hallerini görse sanane yapram diyecek gidecek" tamam haklıydı ama bir anda o yorumla karşılaşınca çok sinirlenmiştim aşırı kıskanmıştım ve kendime hakim olamamıştım.
"Valla Barış Berkan bir konu da haklı abicim , kızla herhangi bir şeyiniz yok çok fazla o yüzden bu tepkiler" diye onu desteklemişti Kerem.
"Hangi tepkilermiş o?" Diye içeriye girmişti Nisa, Nisa Keremin nişanlısıydı.
"Barışın olmayan sevgilisini kıskandığı tepkiler yenge"
"Allah Allah kimmiş bu kız?"
"Ya yenge hani şu sana anlattığım beraber horon oynadığımız kız var ya"
"Ee ne olmuş o kıza Barışcım"
"Ben anlatayım güzelim , Barış o kızı horonda görüyor ve tutuluyor sonra kıza yazıyor kız pek oralı olmuyor ama ortak arkadaşları olduğundan bir araya geliyorlar öyle öyle kızla konuşuyor yakınlaşıyorlar. Sonra bu kızın postuna bir erkek güzelim diye yorum atıyor bu paşamda bunu görünce dellenip Rizeden İstanbula geliyor" diye açıklama yapmıştı her şey harfi harfine doğruydu.
"Barışcım yengem kızın sana karşı hisleri var mı?"
"Bilmiyorum Nisa , benim ona karşı olan tavırlarımın farkında ve bunun önüne geçmiyor. Zamana bırakmak istiyor gibi"
"O zaman git kızla konuş canım , burada böyle delirerek bir sonuca varamazsın ve şuan seni kızın bir erkek arkadaşı olması değil sen varken başkası ile konuşması sinirlendiriyor seni. Git sor kıza açık ol bana de"
"Tamam yengem dediğin gibi yapacağım , tabi sakin kalabilirsem"
"Lan yavşak biz kaç saattir sana dil döküyoruz , Nisanın iki lafına tamam oldun " diye çıkıştı Berkan ne yani oğlum kız dilinden kız anlar size mi güvenecektim.
"Harbi lan biz neydik burada" diye Berkanı desteklemişti Kerem.
"Tamam ya kızmayın benim çocuğuma Yengesinin lafını dinler o siz kimsizniz" ah benim canım yengem ya o da olmasa işim iş değil yani.
"Yengem de yengem, neyse ben çıkıyorum o zman" diyerek diğerlerini kudurtarak kapıya doğru yürümeye başlamıştım.
"Siktir git" Keremin bunj demesi üzerime elimi ağzıma götürüp ayıplar bakışlarımı atmıştım.
"Kerem!"
"Özür dilerim hayatım" nasıl da hanımcı bu var ya püü.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz
FanfictionÇıkmaz benum karşıma senden daha güzeli , yüreğumi ateşe verdun gittin Rizeli .. 💚💙