Bu sabah erken kalkmıştım hem de hiçbir işimin olmamasına rağmen , tam olarak bu olaydan nefret ediyordum ne olurdu bende öğlenlere kadar yatsam tüm gün.Kendime uzun zaman üstüne güzel bir kahvaltı hazırlamıştım ve bu yüzden çok mutluydum , çay içmediğimden kahve yapmıştım. Kahvemi de alıp masaya oturduğumda geri kalan tek ley bunların hepsini mideye indirmekti.
Ben yeneklerle ilgili güzel hayallere dalmışken telefonum çalmıştı, arayan kişi Nazdı. Onu çok bekletmeden hemen açmıştım aramasını.
"Efendiim askım"
"Ayy Günayydın Denizim Deryam, napıyorsun? Nasılsın?"
"Kahvaltı yapıyorum hayatım gayette iyiyim ama sen sanki benden katbe kat daha iyisin , dökül bakalım ne oldu"
"Ay çok mu belli yaa"
"Hayatım yani bariz belli hadi döküül yemek yerken olay dinlemek en büyük hobim biliyorsun"
"Ayy Deniiz ben biriyle konuşuyorum"
"Oo Nazlım hayırlı olsun kim bu şanssız bedevi"
"Aşk olsun Deniz neyse bunu duymamış gibi yapıp devam ediyorum , bu ŞANSLI kişi geçen kafeye Barışla gelen kumral çocuk"
"Ayy Berkandan mı bahsediyorsun?"
"Evet Deniz , konuşmamız netleşince ilk sana diyim dedim"
"Oyy askım iyi yaptın tabii bunun detaylarını başka bie gün buluştuğumuzda anlatıyorsun tamam mıı?"
"Tamam hayatım tamam, hadi afiyet olsun sana"
"Teşekkür ederim balım"
Vaay be demek benim Nazımla Barışın arkadaşı Berkan sevgili yolundaydı , Berkanı azda olsa tanıyordum Galatasaraydan iyi ve kafa dengi biri gibi duruyordu tabi bir de Berkanı Nazdan dinlemek lazım.
Kahvaltımı yapıp evi toparladıktan sonra odama gidip hazırlanmaya başladım , bugün oldukça boştum ve iyi değerlendirmem gerekiyordu ben de bunu birazcık tek başıma gezerek yapmayı planlıyordum.
Makyajımı çok tatlı ve güzel yapmıştım şimdi sıra kıyafetimdeydi.
Oldukça basit bir kombine kaçmıştım ama çok tatlış olmuştu.
Parfümümü de sıktıktan sonra dışarı çıkmıştım ve doğruca arabamın yanına ilerlemiştim.Arabaya bindiğimde güzel bir karadeniz şarkısı açarak yola çıkmıştım , nereye gideceğime dair gram bir fikrim yoktu.
Avmye doğru ilerlerken aklıma helen başka bir fikirle hemen yolumu değiştirip oraya doğru sürmeye başladım.
Geldiğim yer vir seramik yapma dükkanıydı , bazen canım sıkıldıkça buraya gelirdim ve bugünden tek olduğumdan aklıma burası gelmişti.
Ben seramik yapacağım yerib hazırlanmasını beklerken telefonuma instagramdan bikfirim gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz
FanfictionÇıkmaz benum karşıma senden daha güzeli , yüreğumi ateşe verdun gittin Rizeli .. 💚💙