16

877 63 334
                                    


(Uzun süre üstüne bölüm atmamın şerefine bol bol yorumlarını bekliyorum aşklarım iyi okumalar 😘)

Sabah kalktığımda yatağımda olduğumu fark ettim ama üstümde bir ağırlık vardı yan tarafıma baktığımda resmen üzerime çullanmış Barışı gördüm.

Bebek gibiydi, her şeyiyle harikaydı mükemmeldi. Onu biraz izlemeye karar verdim çünkü malum uyanık olunca fırsatımız olmuyor.

Baktığımda çakma sarı saçları, çok hafif elaya çalan gözleri, sakalları , pembe ve dolgun dudakları , kaşındaki çizik bile beni ona daha çok bağlıyordu her geçen gün daha çok çekiyordu beni kendine.

Onu biraz daha izlediğimde üstünde bir şey olmadığını fark ettim , Allahım ne ara böyle olmuştu bu çocuk ben tam elimi vücüdunda gezdirecekken.

"Ya öpeceksen öpsene artık kadın beklemekten ağaç oldum burada , hayır uyumuyorsunda ne yaptın çok mu etkilendin?"

Dediğinde aslında en başından beri uyumadığını ve cidden beklediğini fark ettim omzuna bir tane geçirdikten sonra

"Oğlum madem uyandın kalksana üstümden , ne kadar ağırsın haberin var mı?" Desiğimde kafasını ani bir hareketle kaldırmıştı ve burun burnaydık.

Ona baktığımda önce gözledime bakmıştı daha sonra ise odağı dudağım olmuştu.

"Ne oldu Alper etkilendin mi?" Diye sorup sırıttığımda ona aynı şekilde sırıtmıştı.

"Etkilendim, ne kadar yakıştı ağzına Alper"

"Öyle her dediğim çok yakışır bana" dediğimde daha da yaklaşıyordu ama öptürmeyecektim.

Tam öpecekken yüzümü çevirmiştim ve yanağımk öpmüştü

"Ama ne yapıyprsun ya"

"Ne yapıyormuşum Alpercim?"

"Deme Onu inanırım"

"Hadi kalk Barış yeter"

"Ya iyidi böyle"

"Yok kalk" demiştim ve onu üstümden itmiştim.

Ve yataktan kalkmıştım arkama baktığımda yüzüstü uzanmış bana bakıyordu.

"Hadi Barış hemen yatağı topluyorsun ve aşağı geliyorsun"

Asker selamı verip ,

"Emredersiniz komutanım" demişti.

Hızlıca Lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra mutfağa gidip çay demlemiştim Barış Bey çaysız kahvaltı yapamazdı çünkü.

...

"Ee güzelim var mı bugün bir planın?" Diye soran Barışla kafamı kaldırmıştım

"Aslında kızlarla buluşacaktık ama senin için erteleyebilirim" dediğimde gözleri parlamıştı

"Yok birtanem bozma boşuna planını ben de benimkilerle buluşuyorum , hangi kızlar hem?"

"Naz ve Nisa aşkım ne oldu?"

"Hiç sordum öyle yengelerimle buluşacaksan okey"

"Ay sende okeylemesen kahrolurdum Barış" dediğimde sırıtıyordu

"Hadi boş boş masayı bekleyeceğimize toplayalımda işimiz olmasın"

"Tamam Horon güzeli nasıl istersen"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Horon Güzeli // Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin