Bölüm 3

34 5 0
                                    

Marinette parkın içinde koşuşturdu. Elbise için tam da ihtiyacı olan şeyi bulmuştu. Bir kurye sabah erkenden kumaşlarla birlikte gelmişti ve şimdiye kadar gördüklerinin en güzeliydi. Pırıltılı ve narin, hayal ettiği her şey vardı. Kendini Gabriel için özel bir sipariş üzerinde çalışan gerçek bir tasarımcı gibi hissediyordu. Bu düşünceyle kendi kendine gülümsedi. Muhteşem bir bahar günüydü ve insanlar Cumartesi sabahlarının tadını parkta çıkarıyordu. Çocuklar oynuyor, aileler piknik yapıyor ve genç aşıklar André'nin dondurmasını bulmak için ipuçlarını takip ediyordu. Marinette yüzüne vuran ılık güneşi içine çekerken, küçük fantezisine dalmaya devam etti. Şirin bir köşe ofis, kumaşlar, kurdeleler ve harika süslemelerle çevrili günler. Hatta belki Adrien'la uzun öğle yemekleri...

"Marinette!"

Marinette boğuk bir fısıltıya benzeyen bir sesle hayalinden uyandı. Olduğu yerde durup etrafına bakındı ama kimseyi göremedi.

"Marinette!"

Gözlerini bir ara sokakta süzerken, sarışın bir saçak ve boş kutuların üzerinden bakan bir çift yeşil göz seçebildi. "Adrien?"

"Şşşt." Bir parmağını dudaklarına götürdü ve kutuların arkasına geçmeden önce Marinette'e yanına gelmesini işaret etti.

Kafası karışan Marinette kutuların arkasına yürüdüğünde yerde çömelmiş, iri gözlü bir Adrien buldu. "Ne oldu? İyi misin?" Adrien'in önünde çömelirken yüzünde endişe okunuyordu.

"Bugün yardım müzayedesini tanıtmak için yeni reklamlar çıktı." Sesi alçaktı, ara sokaktan aşağı bakmaya devam ediyordu. "Herkes tamamen çıldırdı! Bu, birkaç yıl önceki parfüm reklamından çok daha kötü."

Zihni elbiseye o kadar odaklanmıştı ki, Marinette reklam lansmanını hatırlamadı bile. Hayranlarını böylesine çılgına çeviren şeyin ne olabileceğini merak ediyordu. Marinette parfüm reklamını çok iyi hatırlıyordu. Adrien'la birlikte onun çılgın hayranlarından saklanmak için neredeyse şehrin her yerine koşmuşlardı, üstelik Marinette pijamalarıyla! Kesin olan bir şey vardı ki, onu burada bu şekilde bırakamazdı.

"Evim hemen bir sonraki sokakta. Sahilin temiz olduğundan emin olacağım ve orada saklanabilirsin." Adrien başını salladı ve Marinette sokak girişinde etrafına bakınırken bekledi. Marinette ona el salladı ve iki tarafa da bakarak sokağa çıktılar ve fırına doğru ilerlemeye başladılar.

"İşte orada!" Uzaktan bir çığlık geldi.

Marinette bir an bile düşünmeden Adrien'ın elini tuttu ve koşmaya başladı. Bir kez böyle bir hareket yapsa kendini yapış yapış, karmakarışık bir halde bulurdu ama bu acil bir durumdu. Fırına doğru koştular, Marinette Adrien'ı kapıdan içeri itti, hâlâ elini tutuyordu. Marinette fark etti ve bırakmak istedi ama Adrien elini daha sıkı tuttu. Elinin güvende olması hoşuna gitmişti ve Marinette elini çekmeyecekti. Marinette'in anne babası Tom ve Sabine kapıdan gelen kargaşayla irkilerek döndüler. Sabine, Adrien'in paniklemiş ifadesi karşısında hemen endişelendi. "Marinette, Adrien, her şey yolunda mı?"

"Şehrin her yerinde Adrien'ı kovalayan deliler var, bir süre burada saklanabilir mi?"

Tom başını salladı ve üst katı işaret etti. "Eve çık. Deliler beni geçemez." Dramatik bir süper kahraman pozu vererek iki gencin gülüşmesine neden oldu ve üst kata, Marinette'in odasına doğru ilerlediler.

Birkaç dakika sonra Tom, Adrien'in orada olmadığını söyleyerek hayranlarını kovarken aşağıdan gelen sesleri duyabildiler. Rahat bir nefes alarak birbirlerine baktılar.

"Ailenizi bu şekilde zor durumda bıraktığım için çok üzgünüm ama yanımızdan geçip gitmeseydiniz ne yapardım bilmiyorum." Marinette kıkırdamaya başladı. Kıkırdaması tüm vücudunu sararken Adrien merakla ona baktı. Bunun bulaşıcılığına kapılmaktan kendini alamadı. "Ne?" Kız kelimeleri çıkarmakta zorlanırken kahkahası emin değildi.

Until I Heard You Sing - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin