Nathalie akşam yemeği için Marinette'lerde kalmasına izin verdiğinde Adrien biraz şaşırmıştı. Şimdi bütün öğleden sonrayı onunla, sadece ikisiyle geçirecek ve ev yapımı bir yemek yiyecekti. Tüm bunların heyecanıyla neredeyse başı dönüyordu.
Marinette'in yanına geri dönerek masadaki sandalyeye yerleşti ve başını sandalyenin arkasına yaslayarak Marinette'in çalışmasını izledi. Marinette onun kendisini izlediğinin farkına vardı ve yeniden kızarmaya başladığını hissetti. "Ben çalışırken bilgisayarımda oyun oynayabilirsin, yani senin için biraz sıkıcıysa."
"Hayır, böyle iyiyim, sadece konuşmaktan ve seni izlemekten mutluyum." Tamam, bu kulağa biraz ürkütücü geldi. "Yani... ah... İşin yapım kısmını pek göremiyorum, bilirsin. Senin gözünden görmek farklı... yani tasarımcının gözünden, yani sen ve evet." Uzanıp başının arkasını gergin bir şekilde kaşıdı ama kumaşı keserken yüzüne yayılan gülümsemeyi ve yumuşak pembe allığı görünce rahatladı. Marinette'i o gün birkaç kez o yumuşak pembe allıkla gördüğünü fark etti. Bunun sebebinin kendisi gibi görünmesinden hoşlandığını itiraf etmek zorundaydı. Ne de olsa Marinette'in kızardığında çok sevimli olduğunu düşünüyordu.
Öğleden sonra hareketli bir konuşma ve kumaş kesimleri telaşıyla geçti. Marinette, konu anime veya video oyunlarına geldiğinde Adrien'ın su altında konuşabildiğini keşfetti ve sohbette kendi başına kalabildiğine çok sevindi. Aslında her iki konudaki bilgisi de düpedüz inekçaydı. Yardım müzayedesinden sonra, Adrien kıçına tekmeyi yiyeceğini bilse de, bahar tatilinde Ultimate Machia Strike 5 karşılaşması için bir araya gelmeye karar verdiler. İtiraf etmeliydi ki, Marinette'le baş başa bir şeyler yapmak için plan yapma fikri hoşuna gitmişti. Ayrıca fırında daha fazla zaman geçirme fikri de hoşuna gitmişti, sadece ailesi tarafından sürekli önüne atılan ikramlar için değil. Tom ve Sabine'den gerçekten hoşlanıyordu. Onları Marinette'le birlikte görmek ona gerçek ailelerin nasıl olduğunu göstermişti. Adrien yıllar boyunca Alya ve Nino'yla birlikte birçok kez fırına gitmiş ve burası her zaman içini bir sıcaklık duygusuyla doldurmuştu. Birçok insanın imreneceği büyük ve lüks bir evde yaşamasına rağmen, annesi kaybolduğundan beri burası ona bir ev gibi gelmiyordu. Belki de orada kendini bu kadar iyi hissetmesini sağlayan şey fırınların fiziksel sıcaklığı ya da aile dinamiği ve Tom ve Sabine'nin ona her zaman ailenin bir parçasıymış gibi hoş karşılandıklarını hissettirmeleriydi. Belki de Marinette'ti.
Adrien onu sevgiyle eseriyle ilgilenirken izledi. Gerçekten konsantre olduğunda dilini nasıl dışarı çıkardığını fark etti. Bunu yaptığında gerçekten çok sevimli oluyordu. İğneleri kendine batırdığında irkildi, ama o sadece fırçaladı. Göründüğünden daha dayanıklı. İşçiliğiyle ne kadar gurur duyduğunu ve sohbetlerinin ne kadar kolay aktığını gördü. Yapacak başka bir şeyin dikkatini dağıtmasından mı, yoksa geçmişte onun yanında onu tedirgin eden her neyse sonunda ortadan kalkmış olmasından mı kaynaklandığını merak etti. Hatta ona takılıyor ve yüksek sesle gülmesine gerçekten izin veriyordu. Bu ses onu tamamen büyülüyordu ve sırf duyabilmek için onu güldürmenin daha fazla yolunu bulmaya devam ediyordu. Göğsünde sıcak bir şey çiçek açtı. Yaşadığı bu duygu her neyse, Adrien bir süredir en mutlu olduğu andı ve bu duyguya olabildiğince uzun süre tutunmak istiyordu.
Sabine gençleri akşam yemeğine çağırdığında hiç vakit geçmemiş gibiydi. Harika kokuyordu. Sabine ve Tom yemeği hazırlamaya başlarken Adrien Marinette'in yanına oturdu.
"Umarım Çin yemeğini seviyorsundur Adrien." Tom çocuğun tabağını neredeyse taşacak kadar doldurarak sordu.
"Kesinlikle! Aslında babam birkaç yıldır bana Çince öğretiyor. Gabriel hatlarını Şangay'a kadar genişletmeyi umuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Until I Heard You Sing - [TR]
FanficTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP kitabın yazarı @LiquifiedStars Adrien Uğur Böceği'ne olan hislerinden her zaman çok emindi, ancak akuma saldırılarının eksikliği ve devriyeye ara vermesi, benekli kahramanı daha az, tatlı ve sakar sınıf arkadaşı Marinette'i daha...