Bölüm 13

26 5 0
                                    

Gabriel Natalie'yle birlikte oturmuş Yardım Müzayedesi'nin canlı yayınını izliyordu. Nadja Chamuck'ın haber diye yaydığı boş dedikodularla ilgilenmiyordu, gerçi bu konuda kanalla bir iki kelime konuşacaktı. Ancak Adrien'in Marinette'e Emilie'nin sonsuzluk bileziğini vermiş olması gerçeğiyle başa çıkmaya çalışıyordu. Gabrel'in ona düğün hediyesi olarak verdiği bir bileklik. Elbette bu bilezik Adrien'ındı ve istediği gibi kullanabilirdi, onu durduramazdı. Nedense Emilie bunu Adrien'a, Tibet'e yapacakları o meşum yolculuğa çıkmadan önce vermişti. İşin aslı, Adrien bu kızla çıkalı henüz bir hafta bile olmamıştı ama Gabriel'in Adrien'ın çok değer verdiğini bildiği bir şeyi ona vermişti. Acaba kaçırdığı daha başka bir şey mi vardı? Adrien'ın duygusal bir insan olduğunu biliyordu ama 18 yaşındayken bu Maintette'in doğru kişi olduğunu mu iddia ediyordu? Gabriel, Adrien'ın Marinette ile birkaç yıldır yakın arkadaş olduklarını söylediğini hatırlıyordu ama yine de. Kırmızı halıda onları izlerken, aralarındaki kimyayı, sanki bir ömrü birlikte geçirmişler gibi sıkı bir bağı kesinlikle inkâr edemezdi. Belki de Gabriel'in hissettiği kıskançlık duygusuydu ya da geçmiş anıların acısı onu rahatsız ediyordu.

Natalie gözlerinde endişeyle Gabriel'i izledi. Solgun ve zayıf görünüyordu ve onun için endişeleniyordu. Başarısız akuma girişiminden bu yana sağlığı düzelmemişti. Kameralar odayı birkaç kez taradığında Lila Rossi'nin annesiyle birlikte oturduğunu gördüler. İkisi de onun bir akuma beklediğini biliyordu çünkü sürekli odaya bakıyordu ama Gabriel onu yatıştırmak için hiçbir harekette bulunmamıştı. Nooroo biraz iyileşmiş olsa da, muhafız tarafından iyileştirilmeden uzun süre dönüşüm geçirecek durumda değildi. Ayrıca Gabriel şimdi ne yapması gerektiği konusunda ikilemdeydi. Bir yanda Emilie'yi geri getirme ve hatalarını silme şansı vardı. Diğer yanda ise Adrien ve Marinette ile bulduğu mutluluk ve aşk vardı. Adrien'ın artık annesinin sevgisini umutsuzca arayan bir çocuk değil, bilezik de bir gösterge ise, kendi planları olan aşık bir genç adam olduğunu kabul etmek zorundaydı. Aşkları, hayatlarındaki o boşluğu dolduracak kadar gerçek miydi?

Gece sona ererken Adrien ve Chloe düetlerini yaptılar. Gabriel, Chloe'nin performansı karşısında hafifçe ürperdi ama Marinette'i onun yerine geçmeye ikna edemedi. İtiraf etmeliydi ki, durumdan faydalanmadığı için kıza saygı duyuyordu. Chloe, Gabriel'in de bildiği gibi üzerine tam oturan elbiseyi göstermek için podyuma çıktı ve teklifler geldikçe ekrandaki rakamlar yükselmeye başladı. Gabriel kıyafetten fazlasıyla memnundu ve açık artırmadan önce özel olarak etrafta göstermişti bile. Adrien'in daha sonra sahneden indiği ve Marinette ile birlikte yeniden ortaya çıktığı görüldü. Mikrofonunu tekrar açmasını işaret ederek kalabalığa seslendi ve Chloe sahnenin kenarında poz verdi.

"Bayanlar ve Baylar, Belediye Başkanı Bourgeois ve babam Gabriel Agreste adına bu geceki cömertliğiniz için sizlere teşekkür etmek istiyorum. Chloe'nin giydiği ve türünün tek örneği olan elbise için son teklifler gelirken, size tasarımcısını, kız arkadaşım Marinette Dupain-Cheng'i tanıtmak istiyorum."

Gabriel tam yayını kapatmak üzereydi ki Adrien aniden kız arkadaşını belinden kavradı, hafifçe arkaya yatırdı ve canlı yayını izleyenlerin zevkine son derece tutkulu bir öpücük kondurdu. Elbiseye verilen tekliflerin hızla arttığını söylemeye gerek yok. Gabriel öne doğru eğilip gözlerini kısarken Nathalie'nin gözleri ona doğru kaydı. "Hayır, olamaz." Neredeyse fısıldıyordu.

Nathalie, Gabriel'in gözlerinin öpüşen çifte odaklanmadığını fark etti. Adrien'ın sağ eli Marinette'in yüzünü okşamak için yukarı kalktı, sahne ışıkları gümüş yüzüğünü yakaladı. Elini Marinette'in saçlarında gezdirirken Gabriel, Adrien'in parmağındaki yüzüğün yanında duran Marinette'in kulağındaki koyu renkli küpelere odaklandı. Gabriel soluk soluğa ayağa kalktı. Bunu daha önce de düşünmüş, yüzüğün nereden geldiğini ve oğlunun neden her zaman onu taktığını sorgulamıştı. Sonra küpeler, resmi kıyafetlerle o kadar uyumsuzdu ki, bir moda öğrencisinin asla yapmayacağı bir şeydi. Şimdi her şey çok anlamlıydı. Bu sıradan bir kız arkadaş değildi. Bu üç yıldır süren bir ilişkiydi, bu diğer yarısıydı, karanlığın ışığı, yaratılışın yıkımı. Marinette, Adrien'in Chat Noir'ına karşılık Uğur Böceği'ydi - bu sefer yanılıyor olamazdı, öyle olmalıydı. Gabriel tüm dünyanın başına yıkıldığını hissetti.

Until I Heard You Sing - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin