Bölüm 11

27 4 0
                                    

Sınavlar ve ödevler tamamlandıktan sonra, okulun son haftasının geri kalanı yardım müzayedesi ve bahar tatili için son hazırlıklara odaklanmıştı. Adrien ve Marinette okulda hâlâ çok konuşulan bir konuydu. İnsanların önünde soğukkanlı davranmaya çalışsalar da, Marinette Kitty'sini büyük romantik jestlerin kendisine saklayacağı bir şey olmadığını bilecek kadar iyi tanıyordu. Adrien her sabah şoförüne onu fırına bıraktırıyor, böylece Marinette'le birlikte okula yürüyerek gidebiliyorlardı. Sabah uyanmayı pek sevmeyen Marinette, zamanında uyandığından ve zombi gibi görünmediğinden emin olmak için (Tikki'nin yardımıyla) özel bir çaba sarf ediyordu, Adrien'in umurunda değildi. Onun sabah nasıl göründüğünü zaten görmüştü ve güzel olduğunu düşünüyordu. Onu her sabah böyle göreceği günü dört gözle bekliyordu ama bu konuda kendini aştığının farkındaydı.

Adrien yıllar boyunca Uğur Böceği'yle birlikte yaşamayı ve geleceğin onlar için neler getireceğini çok düşünmüştü. Şimdi Uğur Böceği'nin Marinette olduğunu bildiğine göre, tüm bu umutlar ve hayaller her zamankinden daha gerçek görünüyordu. Sonunda malikaneden kurtulup bahçeli, rahat bir evde yaşamaya başladıklarını hayal edebiliyordu. Çocukları oynarken Marinette'in ihtiyaç duyabileceği her şeyle dolu bir dikiş odası olacaktı. Whoops, yine kendini aşmaya başlamıştı.

Adrien, Marinette'le neredeyse üç yıldır Uğur Böceği ve Chat Noir olarak çok yakın olduklarını, ancak diğer herkes için bunun yeni bir ilişki olduğunu kendine hatırlatmak zorunda kaldı. Son iki yıldır o kadar iyi arkadaş olduklarını ve birbirlerine karşı bu kadar rahat olmalarının doğal olduğunu söyleyerek omuz silktiler. Ne de olsa yabancı değillerdi. Çoğunlukla işe yaramıştı ama Alya onların bu ani yakınlıklarından hâlâ kuşkulanıyordu. Marinette'in modelin yanında ne kadar telaşlı ve beceriksiz olduğunu herkesten iyi biliyordu ama o bile bunun büyük ölçüde düzeldiğini kabul etmek zorundaydı. Şimdi ikisi de ellerini birbirlerinden zorlukla uzak tutabiliyorlardı. Gerçi Nino'yla ilk başladıklarında da durumları pek iyi değildi ama yine de Adrien'in evindeki o gecede Marinette'in ona anlatmadığı daha çok şey olduğunu hissediyordu. En azından sınıf arkadaşları onlara soru sormayı bırakmıştı. Ancak medya farklı bir hikâyeydi.

Gabriel bir basın açıklaması yaparak Adrien ve gelecek vaat eden bir tasarımcı olan kız arkadaşının, kendi sağlığı elvermediği için önümüzdeki yardım müzayedesinde Gabriel markasını temsil edeceğini duyurmuştu. Bir işadamı olarak, oğlunun yeni ilişkisine olan ani ilginin yardım etkinliğine ve dolayısıyla bir bütün olarak Gabriel markasına daha fazla odaklanacağını bilerek 'her reklam iyi reklamdır' sloganını benimsedi. Her ne kadar oğlunun söz konusu kız arkadaşına olan sevgi gösterilerindeki daha teatral davranışlarından hoşnut olmasa da (okula gönderilen çiçek buketi biraz aşırıya kaçmış olabilir), bu durum medyanın dikkatini kendi sağlık sorunlarından ve birçok etkinlikte yer almamasından uzaklaştırdı. Gabriel, gösteride Chloe'nin yerini Marinette'in almasını bile önermişti ama Marinette buna yanaşmadı. Bir uzlaşma olarak, etkinlikte Gabriel'in bir orijinalini giymeyi kabul etti. Marinette anlaşmanın iyi tarafını aldığını düşünüyordu. Öte yandan Adrien, toplum içinde duygularını yumuşatacağına dair hiçbir söz vermiyordu ve Marinette de onu durdurmayacaktı. Adrien dokunulmayı ve şefkati arzuluyor gibiydi ve Marinette de ona elinden geldiğince fazlasını verecekti. Son zamanlarda pek çok şey gibi Gabriel de her şeyin kendi kontrolünde olmadığını kabul etmek zorundaydı. En azından hâlâ güvenebileceği Nathalie vardı.

Marinette gece geç saatlerde Kedicik Bölümü kostümlerine son rötuşları yapıyordu ki balkon kapısının tıklandığını duydu. Merakla başını kaldırdığında, tavan penceresinden kendisini karşılayan sevimsiz sırıtışa kıkırdamaktan kendini alamadı. "Kitty, bu saatte burada ne yapıyorsun?"

Until I Heard You Sing - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin