"Söylesene Marinette, Luka Cumartesi günü provalara geliyor mu?" Alya'nın yüzünde Marinette'in endişelenmesi gereken bir şey olarak tanıdığı o ifade vardı. Marinette'in evden getirdiği makaronları paylaşan Marinette ve Adrien'in karşısında, başı Nino'nun kucağında, çimlerin üzerine uzanmıştı.
"Öyle olduğunu varsayıyorum. Ne de olsa Kediler Bölümü'nün bir parçası. Neden?" Marinette, Alya'nın gözlerindeki araştırmacı muhabir bakışını görünce sorgulayıcı bir kaş kaldırdı. Öğle yemeğini bu şekilde geçirmeyi, en yakın arkadaşı tarafından sorgulanmayı planlamamıştı.
"Yapma Marinette, senden çok hoşlanıyordu." Marinette bu konuşmanın nereye gittiğini merak ederek Alya'ya ters ters baktı.
"O yıllar önceydi Alya ve Luka'yla o şekilde ilgilenmediğimi biliyorsun. Sadece bazen Kitty Section'a kostümleri konusunda yardım ediyorum ve müzayedede sergileyecekleri 'Cats' medleyi için onlara kedi maskeleri yapıyorum. Eminim şimdiye kadar hayatına devam etmiştir, ama eğer bir şeyler öğrenmek istiyorsan Juleka'ya sorman gerekecek." Marinette, Adrien'in bu konuşmayı ne kadar dikkatle izlediğini fark ederek rahatsızca kıpırdandı. Alya ne yapmaya çalışıyordu acaba? Adrien kıskanç bir tip değildi ve ayrıca onu sadece bir arkadaş olarak görüyordu. Ancak Alya küçük oyununa devam edemeden grup bir dizi yüksek sesli hapşırığın farkına vardı.
Gürültünün kaynağına doğru baktıklarında, Sabrina'nın limuzini yanaşırken hapşıran Chloe'yi tuttuğunu gördüler. "Lanet olsun sana Georgie, seni *achoo* gördüğümde *achoo* öldüreceğim." Sabrina onu takip etmeden önce koltuğuna oturmasına yardım ederken söyleniyordu.
"Georgie kim?" Nino şaşkın bir bakışla sordu.
"Erkek arkadaşı Giorgio." Adrien cevap verdi. "Aslında düşününce Pazar gecesi fotoğraf çekiminde pek de iyi görünmüyordu." Kıkırdamaya başladı. "Sanırım Cumartesi günü öğle yemeğinden sonra neler yaptığını biliyoruz hey Marinette." Ağzının ve burnunun üzerinde tuttuğu eskiz defterine bakarak kıkırdayan Marrinette'e sırıtarak ve gözlerini oynatarak bir omuz dürtmesi yaptı. Adrien onun sadece gözlerini kaçırarak çok sevimli göründüğünü düşündü, yanaklarını renklendiren o hafif pembe toz... bekle, ne!
"Dur bakalım. Ne erkek arkadaşı? Chloe'nin sana aşık olduğunu sanıyordum?" Alya'nın Adrien'a bakarken takındığı şaşkın ifade şimdi erkek arkadaşlarınınkiyle eşleşiyor ve Marinette'in gösterdiği son derece sakin dış görünüşe kadar uzanıyordu.
Adrien bu iddia karşısında şaşkına dönmüştü. "Ben ve Chloe mi? Bu fikre nereden kapıldın?"
"Oh, bilmiyorum. Belki de her fırsatta kendini senin üzerine atmasıdır." Alya kollarını sallayarak doğruldu, birden kendini bir şakanın dışında bırakılmış gibi hissetti.
"Nasıl öyle göründüğünü anlayabiliyorum ama duygular değişebilir." Adrien, Plagg'ın geçen gece söylediklerini hatırlayarak omuz silkti. "Chloe ve ben yıllarca birbirimizin neredeyse tek arkadaşıydık. Sanırım biz gençken duygularını başka bir şeyle karıştırmış olabilir. Daha iyisini bildiğinden değil. Sanırım ikimiz de kendimizi ifade etmekte zorlandık ama farklı şekillerde." Alya'nın yüzündeki şüpheci ifadeyi görebiliyordu ve buna gülmekten kendini alamadı. "Chloe benim için bir kız kardeş gibidir Alya, başka bir şey yok. Her neyse, Marinette Cumartesi günü onun evindeyken Chloe ve benim nasıl olduğumuzu gördü."
Alya Marinette'e bir bakış fırlattı. "Kızım, benden ne saklıyordun?"
"Kusura bakma Alya, telefon edecektim ama Cumartesi gecesi Nino'yla dışarıdaydın ve..." Marinette'in sözleri büyük bir gürültü ve bağırışla kesildi.
"Kaçın, bir akuma var!"
Alya ayağa fırladı ve telefonunu çıkardı. "Bana ayrıntıları sonra anlatmaktan kaçabileceğini sanma, çabuk ol Nino, haftalardır Ladyblog'u idare edecek bir akuma bulamadım." Alya ve Nino hızla gözden kayboldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Until I Heard You Sing - [TR]
FanfictionTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP kitabın yazarı @LiquifiedStars Adrien Uğur Böceği'ne olan hislerinden her zaman çok emindi, ancak akuma saldırılarının eksikliği ve devriyeye ara vermesi, benekli kahramanı daha az, tatlı ve sakar sınıf arkadaşı Marinette'i daha...