Bölüm 15

34 5 0
                                    

Bir Cumartesi yaz sabahı erkenden Dupain-Cheng pastanesinin kapısının üzerindeki zil çaldı ve zümrüt gözleri ve altın sarısı saçlarıyla tanıdık bir çift gülümseyerek içeri girdi. "Günaydın Tom, Sabine. Marinette daha kalkmadı mı?"

Sabine çoğu hafta yaptığı gibi başını salladı. "Onun nasıl biri olduğunu biliyorsun canım. Bu sabah iki alarmda uyudu bile. Neden yukarı çıkıp bir denemiyorsun, onu uyandırma konusunda benden daha şanslı görünüyorsun."

Marinette'in odasına giren Adrien, uyuyan Marinette'in yanına gitmeden önce Tikki'nin yanaklarına sarılmasıyla karşılandı. Saçları her yerdeydi, bir bacağı yataktan sarkıyordu ve bu salya mıydı? Adrien eğilip saçlarını süpürürken gülümsedi ve uyuyan güzelini yanağından öptü. "Bugaboo, kalkma vakti geldi."

"Hayır, Bugaboo şimdi uyu." Marinette çarşafı başının üzerine çekti. Alya daha önce Adrien'ı uykulu Marinette'i uyandırmaya çalışmanın tehlikeleri konusunda uyarmıştı.

"Hadi uykucu, ailenin gelip yardım etmeni beklediğini biliyorsun ve zaten hava yatakta kalmak için çok sıcak. Ayrıca, geçen haftadan sonra artık gözetim olmadan kekleri dondurmaya kalkışamayacağımı söylemiştin." Marinette çarşafı tekrar yere serdi ve gözlerini kısarak Adrien'e baktı.

"Belki de kara bir kedi dün gece beni o kadar geç saate kadar dışarıda tutmamalıydı." Adrien'ın yüzüne eğlenceli bir sırıtma yayıldı.

"Koşuya çıkmak sizin fikrinizdi leydim. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamış olmam benim suçum değil. Ne de olsa oldukça dikkat dağıtıcısınız." Ona arsızca göz kırptı ama karşılığında aldığı inilti ve göz devirmeler onu sadece güldürdü.

"Hey, peynirli puflarım nerede? Dün siz ikinize katlanmak zorunda kaldıktan sonra bana peynirli puf sözü verilmişti." Plagg, Tikki'nin kendisine attığı boş bakışları görmezden gelerek ofladı.

Sonunda Marinette kendine çeki düzen vererek fırının yolunu tuttu ve kahvaltı ile kahveyi beklemeye başladı. Düzenli müşteriler yakışıklı sarışının cumartesi sabahları fırına yardım etmesine alışmışlardı ama arada sırada biri telefonunu çıkarıp fotoğrafını 'gizlice' çekiyordu. Genellikle de sandıkları kadar kurnazca davranmıyorlardı. Marinette, insanların Adrien'in mahremiyetini bu şekilde ihlal etmesine sinirlenirdi ama o sadece omuz silkmekle yetinirdi. Babasının dediği gibi 'her reklam iyi reklamdır' ve şu anda fırının Cumartesi sabahı ticaretinin son birkaç hafta içinde epey arttığı inkâr edilemezdi.

Kahvaltıdan sonra Marinette bir kez daha Adrien'a kekleri krema ile kaplamanın inceliklerini öğretmeye çalıştı ve aynı felaketle sonuçlandı. Nasıl olup da üzerinde keklerden daha fazla krema kaldığını kimse tahmin edemezdi. "En azından bu sefer dağınıklığı önlüğünde tutmayı başardın, elbiselerine ve saçlarına bulaştırmadın." Marinette "Belki de kendini geliştiriyorsundur." diye espri yaptı. Adrien, Plagg'ın gömleğinin altından kendisine kıs kıs güldüğünü duyunca suratını astı, ancak Marinette'in peynirli puflarından bir daha yememe tehdidi onu kısa sürede sakinleştirdi.

"Haha leydim, kremamın bir kısmını sizinle paylaşmama ne dersiniz?" Marinette çığlık çığlığa mutfağa koşmadan önce kollarını iki yana açarak dudaklarını büzdü. Fazla uzaklaşmadan Adrien onu yakaladı, kucağına aldı ve dudaklarına bir öpücük kondururken önlüğündeki krema Marinette'in dudaklarına yapıştı. Tom ve Sabine onlara gülümseyerek başlarını sallamakla yetindi.

Sabahın ortalarına doğru Adrien ve Marinette keklerin buzlanmasından kaynaklanan dağınıklığın çoğunu temizlemişlerdi ki, Alya yanında Nino'yla birlikte fırına koşarak geldi.

"Marinette, bu sabah Ladyblog'u kontrol ettin mi? Patlıyor kızım!" Alya telefonunu çıkarırken Marinette ve Adrien birbirlerine boş boş baktılar. Alya'nın omzunun üzerinden bakan Marinette, fotoğrafların Uğur Böceği ve Chat Noir'ın Eyfel Kulesi'nin tepesinde, kollarını birbirlerine dolamış, kirişlerin arkasında oldukça ateşli bir öpüşme içinde olduklarını fark etti.

Until I Heard You Sing - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin