Bölüm 12

22 5 0
                                    

Yardım müzayedesi için nihayet gece geldiğinde, Marinette sinirden kuduruyordu. Gabriel'in elbisesi göz alıcıydı ve Marinette onun içinde kendini çok güzel hissediyordu. Kiraz çiçeği desenli, koyu bordo, omuzdan açık, yere kadar uzanan bir elbiseydi. Tam oturmuştu ve onu mükemmel bir şekilde sarıyordu. Aynada kendine baktığında çok daha yaşlı, belki de daha yetişkin görünüyordu. Adrien'in bu şekilde sevdiğini bildiği için saçlarını açık bırakmıştı ama midesindeki düğümlere engel olamıyordu. Paparazziler bütün hafta boyunca okulun dışında onları trollemiş olsa da ve Adrien onu sırtından atıp 'gizli' kameralar için öpücüklere boğsa da, bu onların bir çift olarak ilk resmi çıkışlarıydı. Bundan da öte, Gabriel moda evini temsil etmek için oradaydılar. Marinette Uğur Böceği olarak birçok kez medyanın karşısına çıkmıştı ama Marinette onlar için bir bilinmeyendi. Adrien'i ya da babasını utandıracak bir şey yapmak istemedi ve takılıp düşme ihtimalini azaltmak için daha kısa topuklu bir ayakkabı giymeyi tercih etti. Tikki'nin son cesaretlendirici sözleriyle küçük kwami uyumlu çantasına girdi ve Marinette kendisini bekleyen Adrien ile buluşmak üzere aşağı indi.

"...ve ona yapabileceğim en iyi şeyin bu olduğunu söyledim." Adrien gözündeki bir damla yaşı silerken Tom kendi esprisine kahkahalarla güldü. Adrien en iyileriyle dalga geçebilecek birini bulacağını hiç düşünmemişti. Marinette'in onun espri anlayışını bu kadar kabullenmesine şaşmamalı, usta tarafından yetiştirilmişti.

Adrien, kız arkadaşı göründüğünde dikkatini merdivenlerden gelen ayak seslerine çevirdi. Kız arkadaş. Bunu söylemeyi seviyordu, ancak bu kelime onun için asla yeterli görünmüyordu. Bir kız arkadaştan çok daha fazlasını hissettiriyordu ama şimdilik bu kadarla yetinmek zorundaydı. Merdivenlerden inerken gözleri birbirine kilitlendi ve onun görüntüsünü içine çekerken tüm konuşmaların anlamsız olduğunu hissetti. Onu tarif edecek hiçbir kelime yoktu, bu yüzden onun elini tuttu ve alçak bir selamla elinin arkasına uzun bir öpücük kondurdu. Tom ve Sabine sevinçle ve yumuşak bir iç çekişle ona baktılar. Bu kadar genç biri nasıl olur da kızlarına tüm dünyasıymış gibi bakabilirdi. Bazıları bunu aramak için bir ömür harcayabilir ama asla bulamazdı ama işte buradaydılar ve bu anne babasını sevinçle doldurdu.

Arabaya bindiklerinde Goril bölmeyi yukarı kaydırdı ve Adrien, cebinden küçük kadife bir kese çıkarıp Marinette'e vermeden önce düzgün bir öpücük için onu yanına çekti.

"Adrien, bu sefer gidip paranı neye harcadın?" Marinette, Adrien'in onu bu kadar şımartmasına üzülüyordu ama bunu sevdiğini de biliyordu.

"Aslında paha biçilemez bir şey, tıpkı senin gibi."

Tikki hediyenin ne olduğunu görmek için uçarken, Plagg ilgilenmiyormuş gibi yaptı. Plagg bunu yüksek sesle itiraf etmekten hoşlanmıyordu ama Marinette'ten gerçekten hoşlanıyordu. Kim olduklarını keşfettiklerinden beri, özellikle onun için her zaman fazladan peynir bulunduruyordu, fırından aldığı peynirli puflardan bahsetmiyorum bile. Ayrıca itiraf etmeliydi ki, en iyi kafa kaşımayı o yapıyordu.

"Aman Tanrım!" Marinette hediyesini çantadan çıkarırken haykırdı. Üzerinde pırlantadan yapılmış sonsuzluk sembolü olan narin bir pembe altın bileklikti bu. Marinette iri gözlerle adama baktı. Adam sadece gülümsedi ve bileziği Marinette'in elinden alarak sol bileğine taktı.

"Anneme aitti." Marinette bunun onun için ne kadar önemli olduğunu fark ederek irkildi. "Bir keresinde bana bunu sonsuza dek birlikte olmak istediğim kıza vermem gerektiğini söylemişti." Marinette'in gözleri yaşlarla doldu. Nasıl oluyor da Marinette'i kendisine tekrar tekrar aşık ediyordu? Marinette'in iki elini de tuttu, araba geçerken sokak ışıkları Marinette'in gözlerine yansıyordu. "Geçen gece bana ne istediğimi sordun. İnsanların muhtemelen ne istediğimizi bilmek için çok genç olduğumuzu söyleyeceklerini biliyorum ama hayatımı başkalarının dikte ettiği şekilde yaşamaktan yoruldum. Hayatımızı sadece Uğur Böceği ve Chat Noir olarak değil, Adrien ve Marinette olarak da birlikte geçirmeye yazgılı olduğumuzu zaten biliyorum. Sırf başkalarının beklentileri uğruna bunu sana vermek için aylarca beklemenin bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. Seni sevdiğimi biliyorum ve bu, önümüzde uzanan ömür için bir söz." Alnını onunkine yaslamadan önce gülümseyen dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurdu. "Bir gün sana buna uygun bir yüzük vereceğim."

Until I Heard You Sing - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin