Gabriel yatağında doğruldu, hastanede geçirdiği bir haftanın ardından nihayet evinde ve kendi odasında olduğu için şükrediyordu. Marinette'in üzerine titremesine, ona fazladan yastık vermesine ve rahat ettiğinden emin olmasına izin verirken kendi kendine gülümsedi. Hastanedeyken Marinette birçok kez Adrien'la birlikte ya da Adrien olmadan Gabriel'e eşlik etmeye gelmiş, fırından hamur işleri getirmiş ve eskiz defterindeki tasarımlarından bazılarını paylaşmıştı. Gabriel, Adrien'in onun kruvasanlarını neden bu kadar çok sevdiğini anlayabiliyordu - bunlar gerçekten de Paris'in en iyileriydi. Oğlunun kızı neden sevdiğini de anlıyordu. Uğur Böceği bir düşman değildi, adalet ve doğruluktan yanaydı. Marinette ve Uğur Böceği dünyada doğru ve iyi olan her şeyi temsil ediyordu, Emilie gibi saf ve sağlıklı olan bir şeyi. Gabriel, Adrien'ı onunla birlikte izlerken, oğlunun da tıpkı annesi gibi olduğunun farkına vardı. Yıkım kaynağı olabilirdi ama bunu ne zaman doğru amaç için kullanacağını biliyordu. Gabriel böyle bir gücün o zamanlar 15 yaşında olan bir çocuğun ellerine teslim edilmiş olmasından duyduğu huşu ve gurur duygusuna engel olamadı. Oğlunu hafife almıştı ve Marinette'in fırtınanın koptuğu o gece onun hakkında söylediği pek çok iltifatı hatırladı. Adrien ona verdiği değerden daha fazlasını hak ediyordu ve bunu düzeltmeye niyetliydi.
"Adrien, Marinette, gelin benimle biraz oturun. Sizinle bir şey konuşmak istiyorum." Marinette yatağın kenarına otururken Adrien bir sandalye çekti. O sırada oradan geçmekte olan Nathalie de odaya çağrıldı.
"Geçen hafta boyunca düşünmek için çok zamanım oldu." Devam etmeden önce bir an gözlerini kapattı. "Kendimle ilgili gurur duymadığım pek çok şeyin farkına vardım." Adrien'e baktı. "Oğlum, senden özür dilemem gerekiyor. Annen kaybolduğunda fiziksel ya da duygusal olarak senin yanında değildim. Birçok hata yaptım ve durumla nasıl başa çıkacağımı bilemedim, bu da benim bazı kötü seçimler yapmama neden oldu. Eylemlerim ve daha da önemlisi eylemsizliğim..." Gabriel doğru kelimeleri bulmakta zorlandı. Duygusal ifade hiçbir zaman güçlü olduğu bir nokta olmamıştı ama şimdi önemliydi. "Bunun için acı çekmene izin verdim. Seni bu eve kapatıp hayatını kontrol etmeye çalışmakla hata ettim. Her şeye rağmen okulda başarılı oldun ve sıkı programının sana yüklediği her şeyi yerine getirmeye devam ettin. Akranların tarafından çok seviliyorsun ve hem kişisel hem de profesyonel olarak seni tamamlayan birini buldun. Seninle gurur duyuyorum ve ilişkimize verdiğim zararı onarmaya çalışmak istiyorum... eğer çok geç değilse."
Adrien oturduğu yerden kalkarken Marinette ve Adrien'in gözleri yaşarmıştı. Kollarını yaşlı adama dolayarak gözyaşlarının düşmesine izin verirken Marinette de onun omzuna rahatlatıcı bir el koydu. "Asla çok geç değildir baba." Yaşlı adamın bakışlarına bakarak söyledi. Gabriel başını salladı, dudaklarında bir gülümseme ve gözlerinde bir yumuşaklık vardı.
"Adrien, okul yılı tamamlandıktan ve mezun olduktan sonra, Şanghay'daki genişlememize öncülük eden ekiple birlikte çalışmanı istiyorum. Nathalie sana yardımcı olacak. Benim artık yapamayacağım sorumlulukları daha fazla üstlenebilmen için şirketin iplerini öğrenmeye başlaman gerekecek." Adrien şaşkınlıkla babasına baktı ve aynı şeyi duyduğunu teyit etmek için Marinette'e döndü. Marinette'in yüzündeki saf heyecan ona duyduğunu söylüyordu.
"Baba, ne diyeceğimi bilemiyorum."
"Bir şey söylemenize gerek yok. Nathalie'nin diğer taahhütlerinden bazılarını azaltmasını sağlayacağım, böylece hem ofiste hem de Marinette'te biraz zaman geçirebileceksin. Hâlâ şirketin yüzü olarak görüldüğün için biraz modellik yapmanı istiyorum ama gerçekten istemiyorsan seni buna zorlamayacağım." Adrien bir Cheshire Kedisi gibi sırıttı. Gabriel, oğlunda bunca zamandır özlediği Chat Noir'ı açıkça görebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Until I Heard You Sing - [TR]
FanficTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP kitabın yazarı @LiquifiedStars Adrien Uğur Böceği'ne olan hislerinden her zaman çok emindi, ancak akuma saldırılarının eksikliği ve devriyeye ara vermesi, benekli kahramanı daha az, tatlı ve sakar sınıf arkadaşı Marinette'i daha...