Selamlar🙌
🎼Ezhel-İmkansızım.
📀Kız olmaya bayılıyordum.Alışveriş yapmak,makyaj alışverişi yapmak,mağaza gezmek,tırnak yaptırmak,oje sürmek,koku seçmek ve daha onlarca şey.Hepsini yapmayı o kadar çok seviyordum ki.
Günlerden Cuma'ydı.En son Uraz ile kütüphaneye gittiğimiz günden beri haftam her zamanki gibi geçmişti.Fakat yarın akşam Uraz'ın gelmemi istediği parti vardı.Bunu düşünmemeye çalışıyordum.Okul çıkışı Lavin ile gezmeye çıkmıştık.Kaan alışveriş yapmamızdan sıkıldığı için bize katılmamıştı.
O günden sonra Uraz ile hiç konuşmamıştık.Hemde hiç."Talia sana sesleniyorum kaç dakikadır duymuyor musun?"dedi yanıma gelen Lavin.Düşüncelerimden arındım."Duymamışım.Ne diyordun?" "Bu pantalonu alayım mı?"diye sordu altındaki pantalonu göstererek.
"Al,güzel olmuş."diye mırıldandım.Lavin tekrar kabine girerken telefonumdan gelen bildirim sesi ile telefonumu elime aldım.Uraz mesaj atmıştı.Tam 3 gün sonra beyefendinin aklına gelebilmiştik.
urazatlasdnçr:Yarın geliyorsun değil mi?
Attığı mesaja görüldü atmak istesem de içimdeki ergen kızı susturdum.
talyaldemirr:Evet
Telefonu cebime fırlattıktan sonra Lavin de kabinden çıkmıştı."Şunları ödeyeyim,yemek yiyelim.Acıktım ben." Başımı salladım,"Bende acıktım." Ben kendime askılı bebek mavisi bir elbise almıştım.Ayrıca birkaç parça makyaj malzemesi de eklemiştim sepetime.Ne yapayım,girdim mi almadan çıkamıyordum.
Lavin alışverişini ödedikten sonra yemek katına çıktık."Bir kova patates kızartması?"diye sordu Lavin teyit etmek amaçlı.Kafamı salladım.Başka bir yersem kova patatese ihanet ederdim.Kova patatesimizi aldıktan sonra bir masaya geçtik ve yemeye başladık.İştahlı bir şekilde yerken Lavin kamerasını çıkardı."Bunları telefona aktarayım da,paylaşırız."
Onu takmadan yemeğe devam ettim.Gerçekten çok acıkmıştım,genel olarak her saniye her dakika yemek yeme özelliğine sahiptim.Kovayı beraber bitirdiğimizde ellerimiz midemizi bulmuştu."Of,şiştim."diye mırıldandım.Sanki az önce yemekleri götüren ben değilmişim gibi.
"Hadi kalkalım artık.Yemin ederim haftanın yorgunluğu üstüme çöktü." Başımı salladım ona katıldığımı belli etmek adına.Alışveriş poşetlerini ve çantamızı alıp yemek katından çıktık.Avmden çıkarken otobüse binmek gözümde büyüyordu.O sırada Lavin'in telefonu çalmıştı.Arayan Kaan'dı,"Alo?"diye açtı telefonu Lavin."Bitti mi işiniz?Alayım sizi." Lavin hemen gülümsedi,"Of o kadar iyi olur ki aşkım.Bitti işimiz biz seni bekliyoruz o zaman."
Birkaç şey daha konuştuklarında Kaan'ın bizi alacağına sevinmiştim.Oturacağımın emin olmadığı hatta oturursam büyük ihtimalle yaşlı bir teyze tarafından kaldırılacağım otobüse binmekten kurtulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIFIR ÇARPANI
ChickLit❝Kalbimin bu kadar hızlı çarpmasının sebebi sensin,Kaçak.Hep sendin.❞ Talya Aldemir,kendi konfor alanından çıkmayan biridir. Fakat yaşadığı olay sayesinde hayatında birçok şey değişir. Uraz Atlas Dinçer,Talya'nın hayatına yepyeni bir yenilik olarak...