The End.

8 2 25
                                    

Merhaba,300 okunma olduk. Çok teşekkür ederimm,bölümü okurken oy vermeyi unutmayın. Keyifli okumalar.

🎼Lana Del Rey-Cinnamon Girl.

                               📀

Takımlar halinde yerlerimize geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Takımlar halinde yerlerimize geçtik. İlk onlar başlayacaktı. Lavin ile yerlerimize geçtik. Kaan topu bize attığında öne atlayarak topu karşıladım,topu havaya yükselttiğimde Lavin smaç basmıştı. Savunma yapamadılar. Sıra bizdeydi.

Lavin topu onlara yönlendirdiğinde Uraz karşılayıp bizim tarafıma topu atmıştı. Topun geleceği yeri blokladığımda sayı yine bizimdi.

Basit bir el olacak gibiydi.

Oynamaya devam ettik. Yaklaşık 40 dakika sonra oyun bitmişti. Biz kazanmıştık. 3-0 yenmiştik. Kaan ofladı. "Bu kadar iyi oynamak zorunda değildiniz," diye homurdandığında Lavin kıkırdadı. "Karşında bir voleybolcu var,neyden bahsediyorsun sen?" Kaan da gülümsedi ve Lavin'in yanağına bir öpücük bıraktı. Onlara bakarak gülümserken yanıma Uraz'ın geldiğini fark etmemiştim bile.

"Tebrikler," dedi. Gülümsedim,"Fena değildin." Güldü. "Sağol ya," "Gerçekten ama. Smaçların falan iyiydi bence. Basketbol tutmazsa voleybola geçersin artık." Sırıttı. Ardından telefonunu açıp saate baktı. "Yemek yemeye mi gitsek?" diye sorduğunda Kaan kafasını salladı. "Hayvan gibi açım."

"Yakınlarda bir restaurant var oraya gidebiliriz."

                              💌

Yakınlarda bulduğumuz restauranta geldiğimizde arabadan indik. Eşyalarımızı toplayıp arabalara yerleştirmiştik. Restaurant deniz kenarlarında bulunan tipik butik yerlerden biriydi. Mekanın içine girdikten kısa süre sonra yerlerimize yerleştik.

Öğlen olmasından dolayı tost iyi gider diye düşünüyordum. Uraz yanıma oturmuştu. Lavin ve Kaan ise Lavin'in gördüğü kediyi bulmaya gitmişlerdi. Uraz bana doğru eğildi,"Ne yiyeceksin?" Saçlarımı geriye attım. "Tost yemeyi düşünüyorum. Sen?" "Artık tost yiyeceğim." Hafifçe gülümsedim. Uraz'ın bakışları yanaklarıma düştü,"Kızarmışsın." diye mırıldandığında ofladım.

"O kadar güneş kremi sürdüm ama kızarmayı bırakamıyorum." dedim bıkkınca. Beyaz tenli olmanın en zor yönlerinden biriydi belki de direkt kızarmamız. Domatese benziyordum. Kafasını iki yana salladı,"Çok güzel duruyorsun,Talya. Sanat eseri gibisin," diye mırıldandığımda kalbim hızlandı.

Sanat eseri gibisin.

Elim ayağım birbirine dolandığından kafamı önüme çevirdim. Ne diyebileceğimi bilmiyordum. İltifatlara nasıl cevap verebilirdim ki? Uraz'ın gülüşünü duydum.

SIFIR ÇARPANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin