Hoşgeldiniz!🩷
🎼Taylor Swift-Seven.📀
Tuvalletten hızlı adımlarla çıkmış,kantine girmiştim. Donuk bakışlarımı gören Lavin kaşını kaldırdı. "Talia,noldu?" diye mırıldandığını duydum uzaktan. Uraz gerçekten böyle biri olabilir miydi? Hayır diyebilecek kadar tanımıyordum onu ama içimden umarım öyle biri değildir diye umuyordum. Çünkü ne kadar kabullenmek istemesem bile onun yörüngesine girmiştim çoktan.Öyle biri değil gibi duruyordu. Güneş düşüncelerimin değişmesi için söylemişti bunu biliyordum. Ama yine de içimdeki sesi bastıramıyordum. Anlık gelen şey ile Uraz'dan soğumuştum bile. Elimde değildi,insanlardan çok çabuk soğuyabiliyordum ve bu istemsizce oluyordu.
Omzuma dokunan el ile irkildim. Lavindi. "Bebeğim noldu?Tuvallete ne yaşadın da bu kadar üzgünsün?" Kafamı iki yana salladım. "Sorun yok,iyiyim." Lavin sinirlendi. "Yalan söylediğin zaman anlayabiliyorum,Talya. Noldu? Sen söyler misin ben mi öğreneyim?" Kaan da anlatmamı beklercesine duruyordu.
"Güneş konuştu benle." Lavin lafımı böldü. "Talya şu aptal kaltağın sözlerine mi üzüldün sen?" Onu takmadan devam ettim. "Bana Uraz'ın altına aldığı kızlardan biri olduğumu söyledi. Hep böyle olurmuş falan. Kendimi ezdirmedim tabiki ama Uraz'ın böyle biri olmasını düşünmek bile beni soğuttu."
"Ben Uraz'ın öyle biri olduğunu düşünmüyorum,Talya. Evet arkadaş çevresi öyle olabilir ama kendisi öyle bir tip değil. En son 7 ay önce mi ne sevgilisi olmuştu,birilerini kullanan bir tip değil. Soğuman normal ama gerçekleri öğrenmeden kendini bir kapana kapatma." dedi Kaan.
Haklıydı biliyordum ama böyle bir muamele görmek istemiyordum. Güneş'in pisleşeceğini biliyorduk ama sinirim bozulmuştu. Uraz eğer Güneş benle konuşursa haber vermemi söylemişti ama şuan söyleyemeyecektim. Okul çıkışı yazardım ona.
"Ders başlayacak,sınıflara dağılalım." dedi Lavin ve sınıfımıza geçtik. Ders matematikti,çığlık atacaktım yani. Uyumak da bir tercihti ama sınav haftamda sıçmak istemiyordum. Selin Hoca sınıfa girdi. "Kitaplarınızı ve defterlerinizi kaldırın. Quiz yapacağım. Araya çantalar konulsun. Haydi,haydi!"
Sınıftan çıkan,"Hocam." seslerini duyuyordum. Lavin'le birbirimize baktık. Selin Hoca asla kopya çektirmeyen biri olarak bu sınav bizi zorlayacaktı. Sınav kağıtları önümüze düştüğünde aklımda hala Güneş'in sözleri vardı. Kafamı iki yana salladım. Beynimi onla doldurmayacaktım. Sınava odaklandım.
🥨
Öğle teneffüsündeydik. Sınav içimizden geçmişti gerçek manada. Annemgile ne diyecektim bilmiyordum bile. Tostumdan ıssırık aldım. Fakat o an omzuma bir el dokunmuştu. Kafamı dokunan kişiye çevirdiğimde Uraz'ı gördüm. "Konuşabilir miyiz?" Başımı salladım sakince. Kantinden çıkıp bahçeye geçtik. "Okul çıkışı buluşma ihtimalimiz var mı?Batu ve Lina dışarı çıkalım beraber falan dedi." Kafamı iki yana salladım. "Sınav haftası geliyor,evde duracağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIFIR ÇARPANI
ChickLit❝Kalbimin bu kadar hızlı çarpmasının sebebi sensin,Kaçak.Hep sendin.❞ Talya Aldemir,kendi konfor alanından çıkmayan biridir. Fakat yaşadığı olay sayesinde hayatında birçok şey değişir. Uraz Atlas Dinçer,Talya'nın hayatına yepyeni bir yenilik olarak...