🎼James Arthur-Car's Outside.
📀
Rüya mı görüyordum,yoksa bu gerçekten gerçekleşmiş miydi? Uraz ile yaşadığımız şey gerçek miydi? Ben kafamda mı kuruyordum?
Sahilde biraz daha durmuştuk fakat öpüşmemizi hiç konuşmamıştık. Sanırım ikimizde utanıyorduk. Sonrasında Uraz beni eve bırakmıştı fakat eve girmemiştim. Önce her şeyi Lavin'e anlatmalıydım,durum hakkında konuşmalıydık. Bu yüzden evin arka bahçesindeki hamağa kendimi attım. Ayrıca hâlâ kıyafetlerim ve saçlarım ıslaktı. Kurumuş olurdu bu şekilde.
Facetime'a girdim ve Lavin'i tuşladım. Birkaç defa çaldıktan sonra yüzüne maske yapan Lavin ile karşılaşmıştım. "Dökül,çabuuuk." diye mırıldandığında kıkırdadım. "Sen neden Kaan ile değilsin?" Gözünü devirdi. "Babasının son anda aramasıyla planımız bozuldu. Her neyse,neler yaşadığını anlat hadi."
Onların gecesinin bozulmasına üzülsem de Lavin'in ısrarından dolayı derin bir nefes aldım. "Öpüştük." Gözlerini büyüttü ve kısık seste bir çığlık attı. "Ne! Ne! Kızım sen en son açılacaktın,ne öpüşmesi ya!" Kıkırdadım,onun bu doğal tepkilerine aşıktım.
"Biz bununla yüzme yarışı yaptık tamam mı?" Sözümü kesti. "Bu havada?" Omzumu silktim. "Su o kadar da soğuk değildi. Her neyse,yarışı ben kazandım ve ona kaybettiğini söyledim. İlk kaybedişim değil sana karşı dedi. Ben şok tabii. Sonra kalbimin bu kadar hızlı atmasının sebebi sensin dedi. Ama seninki neden bu kadar hızlı atıyor dedi ve bum öpüştük. Ve bundan sonra da birbirimizi sevdiğimizi söyledik."
Cümlelerim bittiğinde Lavin ağzı açık bir şekilde duruyordu. "Şaka mı?" diye sorduğunda güldüm. "Yani şuan neyiz?" Lavin gözünü devirdi. "Askerlik arkadaşısınız canım,ne olacaksınız tabiki sevgili. Zaten bundan önce de flört ediyordunuz ama," dedi son harfleri uzatarak. "Teklif yapmadığı için resmi olarak da sevgili değilsiniz." "Beni sevdiğini söyledi?" Kafasını iki yana salladı. "Gerçekten,en gerçek halinizle birbirinize sevginizden bahsettiğiniz zaman,sevgili olmuşsunuzdur Talia."
Ofladım. "Bu sevgili işleri asla bana göre değil." Lavin güldü," Abartıyorsun. Sevilmek mükemmel ve paha biçilemez bir duygu." Kafamı yavaşça salladım. "Biliyorum.. Aslında kapatmam lazım,Lavin. Gecenin körü oldu ve annemgil benim eve gelmemi bekliyor olmalı. Odama geçince tekrar konuşalım." dedim ve aramayı kapattım.
Arka bahçeden çıktım. Evin kapısının önüne geldiğimde çantamdan çıkarttığım anahtarımla içeriye girdim. Evin içerisi oldukça sessizdi. Annem ve babam uyuyor olmalıydı ama içimdeki ses babamın ben eve gelmeden uyuyamayacağını söylüyordu. Aklımdan uçup gitmişti,babam evde eksik biri varsa asla uyumazdı.
Salona girdiğimde babamın koltukta uzanıyor olduğunu gördüm. "Baba," diye mırıldandığımda yattığı koltuktan kalktı ve bana sarıldı. "Geceni mahvetmek istemediğim için aramadım ama seni çok merak ettim. Bir daha bu kadar geçe kalma." Derin bir nefes aldım ve kafamı salladım. "Hadi sende uyu babacığım,sabah erkenden işe gideceksin zaten." dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIFIR ÇARPANI
ChickLit❝Kalbimin bu kadar hızlı çarpmasının sebebi sensin,Kaçak.Hep sendin.❞ Talya Aldemir,kendi konfor alanından çıkmayan biridir. Fakat yaşadığı olay sayesinde hayatında birçok şey değişir. Uraz Atlas Dinçer,Talya'nın hayatına yepyeni bir yenilik olarak...