Episode:Five.

19 4 27
                                    

Maçtan dolayı depresyona girmistim ondan bolum yazamadim hala atlatabilmiş degilim nasil kaybettik biz ya..
🎼Adele-Lovesong.
                               📀
Eve girdiğimde yüzümde oluşan gülümsemeyi bile fark etmemiştim. Gerçekten güzel bir gece geçirmiştim. Ve Uraz ile aramızı düzeltebildiğimiz için mutluydum. Kimseyle,hayatımda olan biriyle,dargın olmak bana göre değildi.

Mutfağın ışığı yandığından kontrol etmek amacıyla mutfağa girdim. Babam kendine kahve yapmış önündeki dosyayı inceliyordu. Geldiğimi görünce gülümsedi. "Hoşgeldin kızım." Annem ona arkadaşlarımla dışarıya çıktığımı söylemiş olmalıydı. "Hoşbuldum babacım. Neden uyumadın hâlâ?"diye sordum. "Senin gelmeni bekliyordum.Şimdi uyuyacağım,sende yat hadi." Başımı yavaşça sallayıp onu anladığımı belirttim. Ardından mutfaktan çıktım.

Kendi odama girdim,üzerimdeki elbisemi çıkarıp pijamalarımı geçirdim. Makyajımı temizleyip saçımı ev topuzu yaptım. Telefonumu elime aldığımda bildirimlerimi kontrol etmiştim.

                             Boklar👺
Lavlavin:Naptınız aşkım

KaÂn:Nasıl geçiyor parti?Güneş sıkıntı çıkardı mı?

Siz:Düşündüğümden daha az sıkıntı çıkardı. Parti de güzel geçti hatta genel olarak gece çok güzeldi. Uraz'a karşı çok ön yargılı davrandığımı fark ettim. Arkadaş olabileceğim bir insan tipi aslında.

Lavin mesajı anında görmüştü.

Lavlavin:Bebeğim ne arkadaşı yeme beni. Sizden ne arkadaş ne düşman olur zaten,ben bu senaryonun sonunu biliyorum😗😗

Siz:Lavin sus🤡🤡

Mesajı atıp gruptan çıktım. Ardından bilinmeyen numaradan gelen mesaja girdim.

Bilinmeyen Numara:Uraz ben. Gece için teşekkür etmek istedim tekrardan. Uyumamışsındır umarım.

Rehbere girip Uraz'ı kaydettim.

Talya:Rica ederimm ama teşekkür etmeni istemediğimi belirtmiştim isteyerek geldim bu yüzden lütfen artık teşekkür etme

Mesajım anında mavi tik oldu ve yazıyor...yazısını gördüm.

Sayısalcı Göt:Dizi ve film izlemeyi seviyorsun sanırım priw hesabında paylaşmışsın çokça. Önerebileceğin bir dizi var mı?

Ben doğru mu görüyordum yoksa Uraz konu mu açıyordu? Ama arkadaş olabileceğimizi söylemiştim. Sanırım arkadaş olma adımları atıyordu.

Talya:Hmm ne tür istiyorsun?

Sayısalcı Göt:Bilmem fark etmez,şuan izlediğin dizi var mı?

Sonunda Supernatural izlettirebileceğim biri bulmuştum!Kurbanım sensin Urazcığım.

Talya:SUPERNATURAL IZLIYORUM IZLESENE LUTFEN IZLE SEZON SAYISI GOZUNU KORKUTMASIN CIDDEN COK SARIYO HARIKA BI SEY LUTFEN IZLE

Sayısalcı Göt:Hmm,bakarız

Talya:Bakarız derken??????

Sayısalcı Göt:Tamam tamam izleyeceğim🙌

Talya:SONUNDA KONUSABILECEGIM BIRI OLACAK SONUNDA!!!!

Sayısalcı Göt:Bu kadar mutlu olacağını bilsem öncesinde izlerdim.

Uraz senin ağzından neler çıkıyor öyle?

Tekrar yazıyor...yazısını gördüm.

SIFIR ÇARPANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin