Biz geldik:)! Az çok okuyan kişiler var bölümleri (4 kişi.) düzenli bir şekilde. Onlardan bu kısıma kendilerini belirtecek şekilde sadece bir yorum istiyorum. Yaparsanız çok seviniriim.🤍🤍
🎼Alphaville-Forever Young.
📀
Matematik sınavına girerken bile bu kadar gerilmemiştim. Bugün o büyük gündü. Batu ve Lina ile buluşacaktık. Ne ara hafta sonu gelmişti inanın bilmiyordum. Süreç o kadar hızlı geçiyordu ki,sınavlar birbirini kovalamıştı. En sonunda önemli sınavlarımı bitirmiştim. Açıkçası güzel sonuçlar bekliyordum,buna matematikte dahildi. Ama şuan daha büyük bir sorunum vardı.
Bugünü atlatmak.
Sabah ailemle kahvaltı yaptıktan sonra odama çıkmıştım ve uzun süredir böyle duruyordum. Lina dün gece geç saatte bana mesaj atmıştı,Batu ile uyumlu giyineceklerini ve bizimde Uraz'la öyle giyinmemizi istediğini söylemişti. Tatlı dururmuşuz. Bende buna karşı çıkmamıştım. Ama bundan Uraz'ın haberi yoktu. Bu yüzden beklemeyi bırakıp elime telefonumu aldım.
Talya: *Ekran Görüntüsü* (11.04)
Talya: Linaya karşı çıkmak çok zordu. Bu yüzden sanırım bunu yapmalıyız. *Üzgün emoji* (11.05)
Kısa süre sonra mesajım görüldü ve ardından yazıyor ibaresi çıkmıştı.
Sayısalcı Göt: Nasıl olacak yani?(11.08)
Talya: Yani,uyumlu renkler giyineceğiz gibi. (11.09)
Sayısalcı Göt: Pembe mi giyeceğim?:d (11.11)
Talya: Giyinmez misin? Hem pembe giyinince ne oluyor? Ayrıca tek renk pembe değil,hatırlatırım. (11.13)
Sayısalcı Göt: Sen pembeyi seviyorsun diye demiştim. Her neyse,giyeceğim renkleri sen söylersin. Duşa giriyorum. (11.15)
Hey beni bu zor seçimle baş başa mı bırakacaktı!
Yatağımdan kalkıp dolabımı açtım. Parçalara göz gezdirdim. Lacivert kare yaka crop giyebilirdim,altına da mavi pantalonumu. Uraz'da lacivert polo yaka t-shirt ve pantalon geçirebilirdi. Bu şekilde uyumlu olabilirdik.
Talya: Lacivert polo yaka tshirt ve açık mavi pantalon. Uyum nedir gösterelim onlara! (11.23)
Mesajı gönderdikten sonra kafamda oluşturduğum kombini üzerime giydim. Saçlarımı açık bırakmaya karar vermiştim. Ama bir tutam alıp onu ördüm. Sonrasında makyaja geçtim. Kapatıcıyla göz altımı kapattım,yanaklarıma allık uyguladım. Kirpiklerimi kıvırıp maskara sürdükten sonra glossumu da dudağıma geçmiştim. Parfümümü sıkıp ayakkabımı çıkardım.
Bebek mavisi Adidas Campus ayakkabımı da ayaklarıma geçirdiğimde hazırdım. Beyaz çantamın içine gerekli eşyaları koyduktan sonra odamdan çıktım. Annem ve babama kahvaltıda haber vermiştim bu yüzden direkt evden çıktım.
Kaan ve Lavin'in bulunduğu gruba çıktığıma dair mesaj atarken birinin aramasıyla mesajım yarıda kesilmişti. Bu biri,Urazdı. Aramada Sayısalcı Göt yazarken gülmemek için kendimi zor tuttum. Aramayı onayladım,"Talya bana otobüse binmediğini söyle?" "Binmedim." Lütfen beni alacak ol,Uraz. Şu sıcakta otobüse binecek olmak bile bunaltıyordu.
"Tamam seni evinin ordaki parktan alacağım. 10 dakikaya ordayım." demiş aramayı kapatmıştı. Kaba herif. Aslında gerçeği söylemek gerekirse kaba kelimesinin Uraz ile yakından alakası yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIFIR ÇARPANI
ChickLit❝Kalbimin bu kadar hızlı çarpmasının sebebi sensin,Kaçak.Hep sendin.❞ Talya Aldemir,kendi konfor alanından çıkmayan biridir. Fakat yaşadığı olay sayesinde hayatında birçok şey değişir. Uraz Atlas Dinçer,Talya'nın hayatına yepyeni bir yenilik olarak...