4.BÖLÜM:DARMADUMAN.

5 4 0
                                    

DARMADUMAN HAYAT DEVAM EDİYOR...

Yerimden hemen kalkıp kıyafetlerimi değiştirdim.

24 yılımı kaybetmiştim. Şimdi de oğlumun  hayatı yine bir 24 saate  bağlıydı.

Siyah uzun kazak ve mavi kotumu giyip topuklu ayakkabılarımdan da giyip çıktım evden. Alel acele çıktığım için çantam ve telefonum evde kalmıştı.

Hızlıca kapıya koşup kapıyı açtım ve telefonumu çantama atıp çıktım evden. Kapıda Duru ile karşılaşınca onları görmezden gelip koştum.

Arabama atladım. Karakola gidecektim. O pisliği görecektim.

Kararım evetti. Kabul edecektim. Kabul etmeliydim... Başka çarem yoktu...

Hızlıca karakola vardığımda sonrası su gibi akıp gitti.

Komiserin odasına girdim. Şikayetimi geri aldım ve arabama tekrar döndüm. Direksiyona başımı yasladığımda telefonumun çaldığını fark ettim. Hızlıca çantamdan telefonumu çıkardığımda Kerem arıyordu.

"Alo?" dediğimde sesi öfkeliydi.

"Alo! Erina sen ne yapıyorsun! Amacın ne! Niye o pislikten şikayetini geri çektin. Amacın ne Erina?"

"Kerem bilmediğin şeyler var."

"Bilmediğim şeyler neler Erina konuş artık. Bak ben çok yoruldum. Artık senin bu sessiz haline katlanamıyorum. Ne ol-" dediği sırada kendimden bile beklediğim şeyi yapmıştım.

Telefonu yüzüne kapatmıştım. Şu an kurtarmam gereken bir oğlum vardı.

"Özür dilerim Kerem. " çıktı ağzımdan.

Hızlıca arabayı çalıştırdım. Gözyaşlarım duramıyordu. Sürekli gözlerimden kendini dışarıya atıyordu.

Sahilin kenarına gidip bir bankta oturdum. Gözlerim hırçın denizdeydi. Çok güzeldi. Beni tek sakinleştiren yer sahil kenarıdır hep. Bir tek kendimi burada huzur içinde bulurum.

Bir anlığına gözümü kapattığımda oğlumu gördüm. Göz kapaklarım bana oyun mu oynuyordu?

Gözümü açtığımda derin bir nefes alıp verdim. Hayatım darmaduman olmuştu. 2 ay öncesine kadar kucağımda oğlum yanımda sevdiği adam vardı. Şu an her ikisi de yoktu. Tek başımaydım. Kerem bundan sonra bana her ne kadar kızsa da ben anneyim. Oğlum için gerekirse canımı veririm. Başka çarem yok. Umarım ileride beni anlar. Çünkü ben sevdiğim adamı çok özledim.

OKUDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
5.BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Yokmuş Sevenim Senden Önce-3:Elveda ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin