NOT

39 2 5
                                    

  Merhaba, aslında hala hikayeyi okuyan var mı bilmiyorum. Yine de bunu okuyacak bir kaç kişinin olmuş olması beni -bizi daha iyi hissettirebilir. Biz, bir şey için çaba harcarken elbette bunu başta kendimiz için yapıyoruz ama karşımızdakinden herhangi bir fikir duyma ihtiyacı herkeste olduğu gibi bizde de var. Uzun zaman yeni bölüm gelmedi çünkü, yeteri kadar, ya da daha doğrusu hak ettiğini düşündüğümüz kadar karşılık alamadık. Emek verirken biraz da olsa herkes kadar karşılık almak istedik ve eğer hala okumak isteyen veya merak eden varsa sadece yorumda bunu belirtsin. Çünkü ihtiyacımız olan bu ve açıkçası ben  bunu hak ettiğimizi düşünüyorum. Burada paylaşmaya ara vermiş olabiliriz veya yeteri kadar iyi yazmamış da olabiliriz ama bunu söylemezseniz farkında olamayız ki. Sadece biraz daha fazla ilgi istedik çünkü bu konuda çok istekliydik. Eğer hala okumak isteyen varsa bunu lütfen belirtsin. Aklımızda farklı kurgular da var ve okunmayacaksa kendi kendimize zaten yazabiliriz ama ben bunun kişisel olmak yerine herkesin okuması gereken bir şey olduğunu düşünüyorum ve eğer gerçekten bölüm bekleyen bir kaç kişi varsa üzgünüm, fakat almamız gereken tepkileri ve ilgiyi almadıktan sonra bunun bilgisayara kaydedip her gün kendimize okumayla arasında bir fark olmayacak. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler ve eğer hikayenin takipçisiyseniz lütfen sessiz okuyucular olmayın.

  Bu kadar ciddi bir yazı olmasını istememiştim ama şuan yazabileceğim bu, tekrar teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love at First SmileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin