Vow of Love

108 4 0
                                    

‘’Sen de fazla boşboğazsın!’’ omuzlarını silkti.

‘’Benden başka izleyecek bir şey yok mu? DVD falan?’’

En azından ne olduğunu kabul ediyor.  Etrafa biraz baktı ve DVD’lerin olduğu masaya doğru yürüdü.

‘’Ben seçiyorum.’’

Ne olduğunu kabul ettiğine göre daha fazla bağırmanın gereği yok sanırım. O hatasını anlamıştır artık. Otuza yakın DVD’yi eline aldı ve yanıma oturdu. Tek tek yorum yapmaya başladı.

‘’Bunu izledim, bunu da izledim, izledim izledim, izledim, izledim…’’ filmlerin hepsi izlediğine göre her gününü film izlemekle geçiriyor olabilir. Ve bu DVD seçme işinin ne kadar süreceğini merak ediyorum…

‘’Tüm filmleri mi izledin yani?’’

‘’Evet ve bence yeni DVD’ler almalısın. Bunlar baya eskidi ama Aşk Yemini’ni izleyebiliriz.’’

O filmi Eleanor kaç kere teklif etse de izlememiştim şimdi Harry teklif ediyor ve izliyordum. Tanrım benim derdim ne! Kafamı çevirip cevap bekleyen Harry’nin beklentili yüzüyle karşılaşınca başımı olur gibisinden salladım ve DVD’yi oynatıcıya taktım.

Nedense film başlar başlamaz hakkında bir sürü ön yargı oluştu. Giriş müziği bile uykumu getirmeye yetmişti ve film boyunca uyumamak için içimden dua etmeye başladım. Ama  aslında Harry durduk yere neden sıkıcı bir film taksın ki?

 Ön yargılarını kafandan at Carmen bu film gayet güzel olmalı hatta belki üçüncü yada dördüncü kez bile izleyebilirsin, buna eminim.

*2 Saat Sonra*

Harry kahkaha atarak bana baktı.

‘’Bana ağlamadığını söyle.’’ Deyip kahkahasına kaldığı yerden devam etti.

‘’Ağlamıyorum.’’

Ciddi misin keşke gözündeki kızarıklıklardan kurtulup yalan söyleseydin.

‘’Filmin ağlanacak yeri neresiydi ki bu kadar ağladın?’’

Ona ters ters baktım.

‘’Bir kere ben ağlamadım, kızın hafızasını kaybedip sevgilisiyle olan aşklarını hatırlamaması ve hafızasının yerine gelmemesi ama kızın ona yine aşık olması yeterince duygusal.’’ Dedim.

Harry yine bana o kendimi manyak gibi hissettiren bakışı attı.

‘’Eminim öyledir.’’

Bir insan nasıl bu kadar duygusuz olabilir? Aşk Yemini’ni izliyor ve ağlamıyor, duygusuz.

‘’Biraz romantik olsaydın bu filmde ağlayabilirdin.’’

Dediğim gibi, duygusuz, odun.

‘’Ben zaten romantiğim. Bunu kanıtlayabilirim.’’

Kanıtlar, eminim.

‘’Kanıtla o zaman.’’

Ağzından neler çıkacak merak ediyorum. Bana doğu döndü ve uzun bir süre gözlerime baktı

‘’Cenetten düşerken canın çok acıdı mı? Çünkü bir meleğin güzelliğine sahipsin.’’ Dedi.

Ne yanı ona romantik ol deyince her zaman böyle saçma iltifatlarda mı bulunacak?

‘’Bak Harry, ben on yaşını geçeli çok oldu ve bu çocukça iltifatları duyduğum yüzüncü kişisin. Sadece romantik ol dedim, saçmala demedim.’’

Love at First SmileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin