Christmas Plans

119 3 0
                                    

Multimedyada Carmen :D

Finaller beni başlamadan yerle bir etmişken bu konunun tekrar gündeme gelmesi biraz canımı sıkmıştı. Zayn gülerek araya girdi.

"Playstationdan da finalleri bahane edip kaçamazsın ona göre. Gerçi yenildikten sonra ne düşünürsün bilemem."

Yenileceğimi bildiğim halde onu gıcık etmek için iddialı görünmeye çalıştım.

"Asıl ben senin bu kadar iddialı olmana rağmen bana yenildikten sonra ne düşüneceğini merak ediyorum." Deyip güldüm.

Kendini beğenmişçe sırıttı.

"Çok iddialısın bakıyorum. Oyunun kazananı ne kazanacak biliyorsundur umarım." dedi keyifle. Bu bakışın altında derin anlamlar yatıyor gibiydi ve açıkçası biraz tırsmıştım. Ona sorarcasına baktım.

"Bilmiyor musun? Pekala, sanırım sende hiç yok. Dövme Carmen, kaybedersen dövme yaptıracaksın." dedi ve bugün yüzünden hiç eksiltmediği ifadesiyle arkasına yaslandı. Tanrım, ben hiç dövme yaptırmadım ki? Ama belki ben kazanırdım, benim de şartlarım vardı. Sinsice gülümseyip ona baktım.

"Sen kazanırsan dövme yaptıracağım,ama ya ben kazanırsam?" iddialaşmak gerekirdi.

"Tamam sen söyle sen kazanırsan ben yapacağım."

Kısa bir sure düşündüm ve aklıma gelen fikirle konuştum.

"Eğer ben kazanırsam bu kadar iddialı olduğun için alnının ortasına 'Kaybeden' yazacağım ve bir hafta bu yazıyla dolaşacaksın." benim cümlemle ortamdaki tüm sohbetler kesilmiş, herkes bizi dinlemeye başlamıştı. Hatta Harry'le göz göze gelmiştim. Zayn'in ifadesi biraz bozulunca kıkırdadım. Kazanma ihtimalimi hesaplamaya çalışıyordu. Aslında kaybedeceğimi bildiğim halde neden bu kadar uzun süre iddialaştığımı bilmiyordum, sadece eğlenceli gelmişti işte. Zayn de zaten bunu bildiğinden yeniden gülümsedi ve kabul etti. Biz konuşmayı bitirdiğimizde masadaki atıştırmalıkların yenmeye başlandığını fark ettim ve bitmeden bir an önce filmi açmaya karar verdim.

"Hey,ne izliyoruz?" yeniden tüm bakışlar üzerimdeydi ve çoğu boştu. Son anda Liam konuştu.

"Bence animasyon izlemeliyiz. Buz Devri veya Shrek?" dedi ve herkese tek tek baktı. Louis itiraz etmişti.

"Hadi ama korku filmi izlemeyecek miyiz? Neden animasyon, çocuk muyuz biz?" dedi.

Ama bence eğlenceli olabilirdi ve işin iyi yanı El de benimle aynı fikirdeydi.

"Lou neden olmasın hayatım? Hem daha eğlenceli olur kendimizi boş yere germemize gerek yok." dediğinde herkes ona katılmıştı. Louis fikrine katılan olmamasının verdiği bozulmuşlukla somurttu.

"İyi, yine Sid'i izleyeceğiz o zaman. Replikleri biliyorum ben, yani izlerken olacakları söyleyebilirim, karışamazsınız." dedi. Keyfi yerine gelmişti ama bunu yapması hoş olmazdı çünkü ben 3'ü izlememiştim.

"Louis, ben 3'ü izlemedim. Bu yüzden lütfen yapma." deyip gülümsediğimde bana şaşkınca bakmışlardı.

"Ne var, olamaz mı?" deyip DVD'lerin olduğu yere ilerledim. Buz Devri 3'ü izlemediğimi söylemem zaten izleyeceğimiz seriyi de belirlemiş olmuştu. DVD'yi aramam uzun sürünce Eleanor olaya el atmıştı ve ben de fırsattan istifade mutfağa ilerlemiştim. Suyu içip içeri geçtiğimde herkes başlatmak için beni bekliyor gibiydi,ışıkları kapatmışlar ve yerlerini değiştirmişlerdi. Louis resmen kalkmamı beklemiş ve El'in yanına oturmuştu. Ve o koltuktaki Zayn de Harry'nin yanına geçmişti. Zaten izledikleri bir filmi benim için tekrar ediyorlardı ve bu gerçekten iyiydi. Louis ve Eleanor koltukta iyice yayılmışken kendime boş yer olarak gördüğüm tek yere yani Liam ve Niall'ın oturduğu koltukta Niall'ın yanına ilerledim. Bu sırada Zayn'le göz göze geldim ve o keyiflice gülüp göz attı. Işıklar kapalı olmasaydı yaptığı imadan dolayı utandığımı fark edebilirdi.

Love at First SmileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin