~Aylar Sonra~
Melih o gün uyandığında yastığında dökülmüş saçlar görür ve tabii ki bunları görünce korkmuştur. Ama kimseye söylemez. Melih bir şeylerden şüphelenmeye başlamıştır. Zaten birkaç gündür baş ağrısı ve mide bulantısı yaşıyordur. Bir ara doktora gitmeyi aklına not etmiştir.
Yataktan kalktıktan sonra hemen saçları toplayıp çöpe atmış ve elini yüzünü yıkayıp aşağıya inmiştir. Herkes kahvaltı sofrasında Melih'i bekliyordur. Melih geldikten sonra
"Günaydın."
Ailece "Sana da günaydın."
Sonrasında kahvaltı yapmışlar ve sohbet etmişlerdir. Akşam babaları onları yemeğe çıkartmak istemiştir onlarda reddetmemiştir. Tabii başlarına geliceklerden habersizdirler...
Melih sohbetten sonra Baran ile beraber evden ayrılmış ve beraber lunaparka gitmişlerdir.
Beraber gondola, hız trenine, korku tüneline, vikinglere yani hemen hemen her şeye binmişlerdir.
Ara sıra Melih çok korktuğu için Baran onunla dalga geçmiştir. Ama yine de gün çok eğlenceli bitmiştir.
Şimdi ise arabaya binmiş ve restorana aileyle buluşmaya gidiyorlardır. Bir saatlik bir yolculuğun ardından en sonunda varmışlardır.
Yemekler yenmiş sohbetler edilmiştir. Herkes çok mutludur. Ve şimdi Halil çocuklara dondurma ısmarlıyordur.
Dondurmalara aldıktan sonra bir oarka gitmiş ve orda yürümeye başlamıştırlar. Melih ise kendini hiç iyi hissetmiyordur. Başı çok ağrımaya başlamış ve midesi bulanıyordur.
Melih daha fazla dayanamayınca durup Baran'ın kolunu tutmuştur. Ama sonrasında Melih'in elleri titremeye başlamış ve dondurmasını yere düşürmüştür sonrasında ise kendisi de Baran'ın kollarına düşmüştür.
Melih'in bilinci kapanıyordur. Son hatırladığı şey ise ailenin bağırışlarıdır.
"Melih uyan. Melih yavrum aç gözünü bize bak."
"Ambulansı arayın hemen. Çabuk olun."
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•Arkadaşlar bölüm çok kısa oldu farkındayım. Lütfen kusuruma bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GeRçEk AiLeM
عشوائيDoğduğu gün öldüğü sanılan Melih... Gerçek ailesini bulunca ne olucak ? Her şey düzelicek miydi ? Geçmişini unutabilecek miydi ?