9. BÖLÜM: Magazin

92 11 10
                                    


İki yanağımda da hissettiğim baskı ile gözlerimi açtım. Karşımda meleklerim duruyordu.

"Anne sen hasda (hasta ) mı oldun" bunu diyen Göktuğdu. Gözlerim Furkan'ı bulduğunda yüzüme bir gülümseme yerleştirdim.

"Bugün sende istersen Alışverişe gidicez" dedi Furkan. Aklıma dün akşam gelince yanaklarım alev almıştı.

Minel elini yanağıma getirip " bu ne anye" dedi. Büyük ihtimalle yanaklarımın kızarmasını kast ediyordu.

Furkan bu sefer kahkaha atmıştı, Göktuğ da ona katılarak gülmeye başladı. Minel babasına ve abisine anlamaz bakışlar atarken gülmemek elde değildi.

" Hadi o zaman üstümden kalkın da giyiniyim " Minel ve Göktuğ koşarak odadan çıkarken Furkan'ın gözleri beni bulmuştu.

"Daha iyi misin" kafamı aşağı yukarı salladığım da aklına birşey gelmis olacak ki bana pic smile atmıştı.

"Masaj yapabilirim istersen" Yanaklarım şu an yanardağ gibiydi, burası fazla sıcak mı ne oldu.

Üstüme baktığımda dün giydiğim sweat yoktu.  Furkan'ın üstümü değiştirme düşüncesi beni yerin dibine girmem için zorluyordu .

" Merak etme üstünü değiştirirken vücuduna bakmadım. " Furkan'ın dedikleri ile biraz rahatlarken o odadan çıkmıştı.

Yataktan hızlı bir biçimde kalkıp, banyoya girdim. Bir duş alsam fena olmazdı. Üstümdekileri çıkartıp kenara attım ve kendimi soğuk suya bıraktım.

_______

Duştan çıkıp bornozumu giydim ve odama tekrardan giriş yaptım. Altıma beyaz kot şort giyip üstüme de beyaz çizgili askılı bir pembe crop giymiştim.

Saçlarımı sıkı olmayan bir at kuyruğu yaptığımda hazırdım. Yüzüme nemlendirici sürüp dudağıma da tint sürdüm.

İki fıs parfüm sıkıp odadan çıktım. Salona geçtiğimde çocuklar oyun oynuyordu, Furkan ise koltukta telefon ile ilgileniyordu.

Beni ilk farkeden Furkan olmuştu. Bana tebessüm etmişti bende ona karşılık vererek çocukların yanına oturdum.

"Anyeee" diyip kucağıma gelmişti Minel , Göktuğ da yanıma sırnaşmıştı hemen.

"Eee hadi çıkmıyormuyuz " diye sormuştu Furkan.  Çocuklar zaten hazırdı, bende Mineli kucağıma alıp kapıya yöneldim.

Beyaz sandeletlerimi giyip Minel'in ayakkabılarını giydirdim. Göktuğ elimi tuttuğunda Minel babasının kucağına gitmişti.

Hep birlikte asansöre binip aşağı indik. Binadan çıkıp arabaya bindik ve ardından alışveriş merkezi için yola çıktık.

_________________________________________

"Hadi Melis sana da birşeyler alalım " demişti Furkan ardından " itiraz istemiyorum " diye de eklemişti.

Ve şu an Defactoya girmiştik. Hemen sağımda duran elbise reyonuna yöneldim.

Siyah elbise dikkatimi çekmişti, elime aldığımda kumaş yapısı çok hoşuma gitmişti.

O sırada gözüm siyah elbisenin yanındaki elbise çarptı. Çok estetik bir elbiseydi.

İki elbisenin de bedenimi alıp kabine geçtim. Hızlıca siyahı üstüme geçirdiğimde aynadan kendime baktım.

Gerçekten çok beğenmiştim. Kabinden çıkıp etrafıma baktım. Furkan ve çocukları gördüğümde gülümsedim.

Furkan'ın bakışları beni bulduğunda gözlerinden bildiğiniz ışıltı geçmişti.  Minel bağırarak yanıma gelmişti.

" Anye cok güğel (güzel) olmuşsun " demişti. Etraftaki insanların bakışları bize dönerken bazılarının fotoğraf çektiğini görmüştüm.

Hızlıca kabine girip elbiseyi çıkardım, ardından diğer elbiseyi giyip aynadan kendime baktım.  Gayet güzel olmuştum.

Elbiseyi çıkartıp kıyafetlerimi giydim. Elbiseleri alıp kabinden çıktım. Kasaya gittiğimde çalışanın gözleri bana dönmüştü.

" Ben bu elbiseleri alacaktım " dediğimde "Tabi " diyerek kıyafetleri okuttu.

" Toplam 950 TL "" Kart mı nakit mi" diyince çantamdan tam kartımı çıkarıyordum ki " dıt " sesi ile kafamı post cihazına çevirdim.

Kartın sahibi bilin bakalım kimdi FURKAN , " Ben ödeyebilirim kendi alışverişimi " dedim Furkan ise bildiğiniz gülmüştü.

"Ben ödemek istiyorum hem sen benim çalışanımsın " dedi ukalaca " Sen her çalışanın alışverişi karşılıyor musun " dedim. O benle inatlaşıyorsa ben de onla inatlaşacaktım.

Tek yaptığı şey gülmekti. Kasiyere teşekkür edip poşetleri aldım ve çocukların yanına gittim.

Göktuğ hemen elimi tutarken Minel babasının kucağına atlamıştı. Birlikte mağazadan çıkıp, dolaşmaya başladık.

______________________

Çayımdan son yudumumu da alıp boş bardağı tabağımın üstüne koydum.

45 dk önce bir restoranta gelmiştik ve yemek yemiştik.  Şu an ise minimal bir kafedeydik. Çocukları oyun alanına bırakmıştık.

Furkan ücreti ödeyip yanıma geldiğinde birlikte kafeden çıktık. Çocukların oyun alanı bizim 1 alt katımızdaydı. 

Yürüyen merdivenlere binip oyun alanının bulunduğu kata geldik. Çocukları oyun alanından aldığımızda Göktuğ çok yorulduğunu anlatıyordu, Minel ise kucağıma gelip kafasını boynuma sokmuştu.

Düzenli nefeslerinden uyuduğunu anlamak pekte zor değildi.

Alışveriş merkezinden çıkmıştık tam da o anda birden önümüzde magazinciler belirmişti. Hepsi birden konuşarak kulaklarımın ve Minel'in rahatsız olmasını sağlıyordu.

"Arkadaşlar eğer birazcık daha bağırarak konuşursanız hiçbir sorunuza cevap vermem" diye söylemişti Furkan.

Magazincilerin çoğunluğu susmuştu.  Ama hala bir kısmı sessiz bir şekilde sorularını sıralıyordu.

"Furkan Bey yanınızda ki kadın kim"
"Melis Yel ile sevgilimisiniz "
"Melis Yel ile ilgili bir ilişkiniz olduğu doğru mu"

Ve daha fazlası Furkan daha sonra cevaplayacağını söyleyerek arabaya yürüdü. Tabiki bende.

Arabaya bindiğimizde zaten Göktuğ sızmıştı. Bizde sessiz bir yolculuk geçirmiştik.

+++++++++++      SON     +++++++++++

Selammm

Bu aralar kuzenlerim geldiği için belki bölüm atamayabilirim. Zaten bu bölümün çoğu taslak olduğundan kolay oldu yazması🙃

Neyse yorum ve oy atmayı unutmayın:) sizi seviyorem😻

                                              ~ Nağme ~

BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin