Aras Efenin doğumundan 7 gün geçmişti ve biz bugün Gülce ve İremlerle denize gidicektik.İki gün önce İreme doğum hediyesi olarak anne yazılı bir kolye almıştım ve İrem de çok beğenmişti
Neyse konumuza dönelim;
Son bulaşığı da makineye yerleştirtikten sonra ellerimi yıkadım ve salona geçtim. Çocuklara dediğim gibi oyun oynuyorlardı
Furkan bana dün akşamdan denize gideceğimizi söylemişti ve bende dün akşamdan poğaça ve çilekli tart kek yapmıştım.
Bebeklerimin yanına gidip ortalarına oturdum, Minek "Anye" diyip kucağıma binmişti bile.
"Aşklarım bu gün denize gidicez İrem ve Gülce teyzenlerle" dediğim anda ikisi birden sevinç çığlıkları atmıştı .
"Anne Bulutlar da gelicek mi" Göktuğ'nun sorusunu " Evet " diye yanıtlamıştım.
Göktuğ sevinç nidaları atarken Minel ellerini birbirine çarpıyordu.
"Hadi o zaman hazırlanalım " dediğimde ikiside ayağa kalkmıştı
_______________________
Göktuğ'nun lacivert şortunuda giydirdiğimde hazırdı. Göktuğ şifonyerden tarağı alıp saçını taramaya başlamıştı.
Minel bikinisini elime alıp Minel'e giydirmeye başladım . Minek üstünü geçirirken biraz mırın kırın etmişti.
Ama çok şeker olmuştu, yanımdaki deniz kızlı elbisesini alıp giydirdim. Minel kafasından büyük bir şapkaya yönelmişti.
"Göktuğ kardeşine sahip çık bebeğim, bende üstümü giyiniyim o sırada " dedim ve odadan çıktım. Kendi odama geçip dolaba yöneldim.
Acaba mayo mu yoksa bikini mi giyseydim, Bikini de karar kılıp hızlıca giyindim. Plaj çantasına güneş kremi , para , cüzdan, ve diğer gerekli eşyaları koydum.
Üstüme toz pembe askılı bir t-shirt , altıma da düz açık mavi bir kot şort giymiştim. Yüz güneş kremimi alıp yüzüme sürdüm ardından güzelce yedirdim. Dudaklarıma da renkli lip balm sürdüğüm de hazırdım.
Şapkamı kafama takıp çantayı aldım ardından odamdan çıktım. Sesler Furkan'ın odasından geliyordu odaya girdiğimde Furkan beyi yarı çıplak bir şekilde görmeyi beklemiyordum.
" Çok çok pardon geldiğinizi duymamıştım " dediğimde gözlerim iri vücuduna kaymamak için resmen savaş veriyordu.
Odadan çıktığımda çocukların sesi mutfaktan geliyordu. Adımlarım Mutfağı bulunca gördüklerime şaşıramıyordum bile.
Çünkü Minel Göktuğ'nun omuzlarına çıkmış nutellayı almaya çalışıyordu. Olum bu kız daha 11 aylık nasıl yapıyor böyle .
Çocukların yanına geldiğimde Nutellayı Minel'in küçük elleri arasından sıyırdım. " Napıyorsunuz bakalım siz" dedim . Minel ellerini iki yana açmış sevimli bir şekilde gülümsüyordu.
Bakışlarım Göktuğ'yu bulduğunda onun da Minel den farkı yoktu. " Hadi içeri geçin " dediğimde ikiside koşmaya başlamıştı.
Her ne kadar yavaş olun desem de beni dinlememiştiler.
Dolaptan yaptığım aparitifleri çıkartıp yemek çantasına koydum. Diğer gerekli malzemeleride koyduğumda çantanın fermuarını kapattım.
Salona geçtiğimde Furkan ve çocuklar oynuyorlardı. Furkan ile göz göze geldiğim de kalp ritmimin değiştiğini hissediyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
ChickLitBir bakıcı olarak işe başlıyorsun ve baktığın çocukları çok seviyorsun ardından patronuna aşık oluyorsun bu mümkün müydü daha doğrusu bir aile olabilecekmiydik?