Paragrafın sonuna gelip yanımda ki Göktuğ' ya baktım uyumuştu.Bugün öğretmeni olmadığı için kreşe gitmemişti ve ben hem bebek hem Göktuğ birazcık zorlanıyordum.
Minel öğle uykusunu uyuyordu o yüzden şu an boştaydım.
Ne yapsam diye düşünürken çilekli bir pasta yapmaya karar verdim, ayıptır söylemesi tatlı iyi yapardım .
Mutfağa gidip dolabı açtım bir kaç malzeme eksikti, hızlıca Getir' den eksik malzemeleri sipariş verdim .
Telefondan bir tarif açıp malzemeleri çıkardım ve harcı yapmaya başladım
Zilin çalması ile sabır çektim eğer bir çocuk uyansın varyaa benden çekeceği vardı kuryenin .
Göz ucuyla Göktuğ'ya baktım uyanmamıştı.
Kapıyı açtım, malzemeleri alıp ücreti ödedim ve malzemeler ile mutfağa geçtim .
Harcı karıştırıp kalıba koydum ve fırına yolladım, bende o sırada krema ile çilekleri kesecektim .
Kremaya birazcık da süs koyup iyice karıştırdım ve çilekleri doğramaya başladım
Birden bıçakla elimi kestim ve sesli bir şekilde inledim parmağımdan kan akıyordu .
Elimi suyun altına getirdim ve dolaptan yara bandı alıp parmağıma yapıştırdım.
Sızlıyordu, çileklerde zaten bitmişti onları bi tabağa alıp keki fırından çıkardım .
Keki 3 parça olacak şekilde böldüm ve aralara kremayı sürdüm ve çilek koydum .
Sıra dışını süslemekteydi, süs şeylerini serpiştirdim ve üstüne Minel ve Göktuğ yazdım.
Pastayı dolaba koyup mutfaktan çıktım.
Minelin Odasına girdim artık uyanması gerekiyordu yoksa gece uyumazdı.
Mineli kucağıma alıp anlından öptüm,
"Bitanem hadi uyanma vakti diyip tekrar öptüm.Minel gözlerini açmış bana bakıyordu birden saçımı tuttuğunda korktum, şimdi bu çocuk saçımı çekerse ben geberirdim
"Bitanem hadi bırak saçımı gel abine gidelim" dedim saçımı tutan eli biraz gevşeyince saçımı küçük parmaklarının arasından sıyırdım.
Minel ile salona geçtiğimizde Göktuğ hala uyuyordu , saate baktığımda 1 saat sonra Furkan Bey gelecekti.
Akşam yemeğini yapsam iyi olurdu.
Dolaptan nohut ve pirinç alıp nohutlu pilav yapmaya başladım aynı zamanda mercimek çorbası yapıyordum
Çorbanın altını kısıp havuç yoğurtlusu yapmaya başladım, parmağımı kestiğim için parmağım sızlıyordu.
Masayı hazırlayıp içeri baktım, Minel Göktuğ'nun kucağına yatmış ikiside çizgi film izliyordu.
Onları rahatsız etmeden odama geçtim,
Altıma koyu mavi bir eşofman üstüme de mavi yazılı bir t-shirt geçirip aynadan kendimi süzdümGüzel gözüküyordum, dağınık örgülü saçlarımı açıp taradım ve güzel bir at kuyruğu yaptım.
Dudak nemlendiricisini de sürüp iki fıs parfüm sıktım
Telefonumu cebime atıp odamdan çıktım, çocuklara baktığımda hala aynı pozisyondalardı
Minel beni görünce gülmeye başladı ve kollarını bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
ChickLitBir bakıcı olarak işe başlıyorsun ve baktığın çocukları çok seviyorsun ardından patronuna aşık oluyorsun bu mümkün müydü daha doğrusu bir aile olabilecekmiydik?