Alarmı kapatıp telefondan saate baktım. 9.48 di, çocukların uyanma saati çoktan geçmişti.Yataktan zar zor bir şekilde kalkıp banyoya gittim, günlük ihtiyaçlarımı giderdiğimde birşey dikkatimi çekmişti
Regl olmuştum, ve şu anda kilotum kan içindeydi.
Harika gerçekten, iç çamaşırımı odamdaki çamaşır makinesine atıp dolabımdan yeni iç çamaşırı aldım.
Üstüme lacivert bir takım giyip saçlarımı taradım ve ev topuzu yaptım.
Tipim çökmüş gibiydi, zaten regl günlerim sürekli ağır geçiyordu. Odadan zar zor çıkıp salona geçtim.
Salonda kimse yoktu, çocukların odalarınada baktığımda kimse yoktu. Aklıma kötü senaryolar gelmeden hemen telefonu alıp Furkan'ı aradım.
Furkan&Melis
Furkan: Alo Melis
Melis: Furkan çocuklar yok
Furkan: Sakin ol Gülcelere bıraktım çok heves etmişlerdi, bende işe giderken bıraktım.
Melis: He tamam o zaman ahh
Furkan: Alo Melis iyi misin birşey mi oldu
Melis: Yok yok karnım ağrıyor sadece ahh
Furkan: Melis iyi değilsin hadi ben doktor yollayım eve
Melis : Şey gerek yok her ay bunu yaşıyorum zaten ahh
Furkan: Regl misin yoksa
Melis: Şey evet ama çok ağrımıyor ahh
Furkan: Melis şu an kıvrandığına adım kadar eminim
Melis : Hayır bir kere
Furkan: Bir ihtiyacın var mı peki
Melis: Şey aslındaa
Furkan: Aslında?
Melis: Pede ihtiyacım var eve gelirken unutmuşum almayı.
Furkan: Tamam ben gönderirim sana
Melis: Teşekkürler
Furkan: Kapatmam lazım görüşürüz
Furkan kapattığında hala kıvranıyordum, şortumun arsından iç çamaşırıma baktığımda sabah ki ile aynı durumda olduğunu gördüm.
Odama kıvrıla kıvrıla gidip iç çamaşırımı değiştirdim.
Üstüme pembe panterli bir sweat giyip altıma gri şort giydim. Odamdan çıkıp salona geçtim ve klimanın kumandasını aradım
Evet yarım saat aradım bildiğiniz. Sonunda bulduğumda klimayı açtım ve soğuk rüzgarın yüzüme vurmasını hissetdim.
Mutfağa geçip kendime çikolatalı puding yaptım ve üstüne muz koydum.
Yanına da sıcak çikolata yapıp tepsiye koydum.Salona geçip sehpayı koltuğa yakınlaştırdım, pikelerle güzelce kendimi sardığımda kumandadan Netflixi açtım.
Devam ettiğim bir filmi açıp, pudingimi kaşıkladım. Dev ayıcığıma sarılıp filme devam ettim.
_________________________________
Saçlarımda bir el hissettiğimde gözlerimi araladım. Karşımda ki kişi Furkan'ın ta kendisiydi.
"Melis hadi uyan güzelim sana ilaç ve ped aldım" dedi . Gözüm koltuğun yanındaki dev poşete takıldığında poşet ağzına kadar çeşit çeşit çikolata doluydu.
Şu an gözlerimden kalp çıktığına yemin edebilirdim. Karnıma giren sancı ile yüzümü buruşturdum.
" Melis sancı mi girdi, hadi kalk ilacını içelim ya da ben sana getireyim bekle" diyip mutfağa gitmişti.
Bir kaç dakika sonra elinde iki kutu ilaç ile salona gelmişti. Yanıma oturduğunda hapı kutusundan çıkardı ve elime verdi .
Sehpadan suyu alıp bana içirmişti. "Teşekkür ederim " dedim o ise bana gülümsemişti.
" Hadi git pedini değiştir odana koymuştum kutuyu" dedi, normalde utanmam lazımdı ama şu an utanacak halde bile değildim.
Odaya girdiğimde hemen pedimi değiştirdim ve odadan çıktım. Salona aynı yerime geçtiğimde Furkan elinde sıcak su torbası ile gelmişti.
Teşekkürler diyip sıcak su torbasını karnıma koydum. Ama kasıklarımdaki ağrı geçicek gibi değildi.
"Melis " ağzımdan "hı " diye bir ses çıkmıştı. " Rahatsız olmazsan karnına masaj yapabilirim. " dedi, kafamı hayır diye salladığım da elleri ile sweatımı sıyırmıştı.
Elleri karnımda dokunduğu yerlere soğuk bir ürperti bırakırken ben iyice mayışmıştım
Ellerini kasık bölgemin hafif üstüne getirmiştim, şu an utanacak modunda olmadığım için çok rahat hareket ediyordum.
"Uykum geldi" demiştim yarı yamalak, Furkan bana izin istermiş gibi bakarken kafamı aşağı yukarı doğru salladım.
Furkan beni kucağına aldığında su torbası hala karnımın üzerindeydi.
Kimin odası olduğunu algılamayacak derecede mayışmıştım. Sırtım yumuşak yatak ile buluştuğunda Furkan'ın Elleri tekrar karnımın altını bulmuştu.
Elleri ile narin bir biçimde masaj yaparken son hatırladığım şey yanımda bir ağırlık hissetmemdi.
Furkandan;
Melisi kucağıma aldığımda ne kadar hafif olduğunu fark ettim, Yemek yemiyormuydu bu kız.
Odama geldiğimizde yavaşça onu yatağa yatırdım. Kafamı yatağın başına yaslayıp Melis'in karnının alt kısmına masaj yapmaya başladım.
Melisin gözleri kapanırken bende yanına yatmıştım. Melisi omzuma yatırıp kendimi onun kokusuna bıraktım.
Selamm
Nasılsınız, ben iyiyim bu bölümü daha uzun yapacaktım ama aklıma fikir gelmemişti.❣️
Neyse bu bölüm ile idare edin. Bu arada gün içinde bazen 2 bölüm atıcam haberiniz olsun😻
Hepinizi seviyore öpüldünüz💋
Oy ve yorumu unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
ChickLitBir bakıcı olarak işe başlıyorsun ve baktığın çocukları çok seviyorsun ardından patronuna aşık oluyorsun bu mümkün müydü daha doğrusu bir aile olabilecekmiydik?