13. BÖLÜM: Sıcak Dudaklar

96 11 5
                                    


Furkan beni odaya sokup kapıyı kilitledi ve anahtarı cebine koydu. Gözlerinde ki duyguyu anlamdıramamıştım.

"N-ne istiyorsun Furkan" dedim ama kahretsin ki sesim titremişti.

"Özür dilerim " dedi. 2 kelime 5 hece 11 harfin oluşumu olan bu cümle kulağa basit gelirdi. Ama anlama gelince herşey değişirdi.

"Ba-bana onca laf et-ettikten sonra mı diyorsun" dedim ve kahkaha attım. 3 çeşit kahkaha türü vardı.

Üzüntü
Sinir
Mutluluk

Ben bunlardan ikincisini yaşıyordum.

Dip dibe gelecek kadar yaklaştım ona. Artık nefeslerimiz birbirimize değiyordu. Dudaklarımda alaycı bir gülümseme peyda oldu.

"Kıskandın mı he, Ezgi ile yetinemeyip tekrar BANA MI SARDIN HA? " dedim sonlara doğru bağırarak.

Yüzünde sinir pişmanlık hüzün karışıktı. Birden oda bağırmaya başladı.

"EVET LAN ÇOK KISKANDIM, O İT SANA DOKUNURKEN BEN SANA DOKUNMAYA KIYAMIYORDUM" dedi ve sakinleşmek için derin nefesler aldı.

Gözümden bir yaş düştü. Yanağımdan usulca süzülerek yere damladı. İşte o an Furkan'ın gözlerinde sadece hüzün vardı.

"Neden " dedim. Herşeyin sebebini bir kelimeden çıkarmak istercesine. Neden bağırdın, neden o sözleri bana söyledin, neden bana inanmadın ve daha binlerce neden...

"O an sinirliydim, şirkette herşey başıma yığılmıştı üstüne üstün senin o paylaşımını gördüm daha doğrusu annemin paylaştığını"

"Hemen inandın öyle mi, hiç mi geçirmedin içinden Melis yapmaz diye ha?"

Bu sefer dişlerini sıkmıştı. "Sinirliydim"
Histerik bir şekilde kahkaha attım. Sonuçta ben kimdim ki.

Herkesin sinirini çıkaracağı ama kimseye sinirlenemeyen bir figürdüm.

"Senle muhattap olmak istemiyorum " diyip yanından geçecektim ki kolumu tutmuştu ve bana bakmıştı.

Birden sıcak dudakları dudaklarımı bulmuştu. Dudaklarım ile nazik bir şekilde oynuyordu.

Beynim kalbim ile olan iletişimi kesmişti ve bu benim kalbim ile hareket etmemi sağlıyordu.

Kalbimi dinleyerek karşılık verdim öpüşüne. Ben karşılık verince beni kendi ile duvarın arasına aldı ve burnunu kulak mememe sürttü.

Kasıklarım arasında ince bir sızı hissettim. Hayır olamazdı daha çok erkendi.

"Daha çok erken" dedim fısıldayarak. Son kez dudaklarımı öpüp üstümden çekildi.

Önünden geçmem için elini uzattığında çok bekletmeden önünden geçtim. Kalçamda bir acı hissettim.

Furkan kalçama vurmuştu. İstemeden de olsa Gizemlerin yanına döndüm.

Gizeme baktığımda sarhoş olduğunu anladım. Sarhoş bir şekilde Yunusa bir şeyler anlatıyordu.

O sırada kapıdan gelen bazı seslerle kafamı o tarafa çevirdim. Magazinciler gelmişti ve şu an hedefleri ben gibi duruyordum.

Kolumdan birinin tutması ile kafamı o tarafa çevirdim. Pardon kolumu iki el tutmuştu.

Tuğra benim kolumu Furkan da Tuğranın kolunu tutmuştu.

İkisi arasında gerilimli bir bakışma geçerken kollarından kurtulup arka kapıya yöneldim.

Dışarı çıkıp bir taksi çevirdim. Taksiye binip evi tarif ettim.

Bugün çok şey olmuştu, Gizem ile olan sohbete girip parmaklarımı telefonda gezdirdim.

Gizemmm

Siz:

Bugün çok güzeldi.
Teşekkür ederim canım.
Arada tekrarlayalım bunu İyi geceler❣️

_________________________________

Sohbetten çıkıp yolu izlemeye başladım.

Selammm

Bu bölüm biraz kısaydı kusura bakmayın

Sonunda bir gelişme var aralarında ycycycyxgx Neyse oy ve yorumu unutmayın gorusuruzzz

~ NAĞME ~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin