Omzumda bir ıslaklık hissedip uyandım karşımda Minel duruyordu ve Minel' in kafası omzumda olduğundan küçük dili omzumu ıslatıyordu.
Zor bela telefona uzanarak saate baktım , saat 05.22 'di galiba dün akşam 7 gibi uyuduğumdan bu kadar erken kalkmıştım.
Ama asıl garip olan şey Minel benim yanımda yatmamıştı ve bunu gayet net hatırlıyordum.
Belki Furkan Bey koymuştur diye çok sorgulamadım, Minel'in kafasını boynumdan kaldırıp kucağıma aldım .
Peluş terliklerimi giyip kucağımda bir adet Minel ile Minelin Odasına girdik .
Minel'i yatağına yatırıp lavaboya girdim, elimi yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktım, saçlarım biraz dağılmıştı.
Lavabodan çıkıp odama girdim, valizden tarağı alıp saçımı güzelce taradım.
Saçlarımı güzel bir örgü yaptım ve ucuna çiçekli bir toka takmıştım .
Çilekli parfümümden de sıkıp odadan çıktım, mutfağa doğru yöneldim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.
Kahvaltılıkları masaya güzelce dizdim ve yumurta kırdım yumurta pişerken
bende bize çay demliyordum .Göktuğ'ya doğal meyve suyunu koydum, Minel içinse dolaptaki sütü aldım ve biberona koymuştum .
Yumurtayı da ortaya koyup şöyle bir baktım hazırladığım sofraya;
Müthiş:)Göktuğ'yu uyandırmak için tam mutfaktan çıkıyordum ki bir şeye çarptım pardon bir kişiye.
Kafamı kaldırdığımda bu kişinin Furkan Bey olduğunu gördüm, ben çarpçağım kişiyi...
Benim utançla yüzüm kızarırken Furkan Bey ise kahkaha atıyordu .
"Şey özür dilerim ben şimdi Göktuğ'yu uyandırayım" diyip Göktuğ'nun odasına kaçtım.
Beyefendi uykuya çok düşkünmüş, Göktuğ'nun yanağından öptüm Göktuğ uyku mahrumu bir şekilde kucağıma geldi .
Bende onu kucağıma aldım ve Göktuğ ile lavaboya girdim .
"Balım hadi elini yüzünü yıkayalım kreşe geç kalacaksın yoksa" dediklerim Göktuğ'yu biraz etkilemiş olacak ki yüzünü yıkamaya yeltendi.
Göktuğ'nun elini yüzünü yıkayıp üstünü değiştirdim, altına gri bir şort üstünede batmanli bir t-shirt giydirmiştim.
Göktuğ ile birlikte mutfağa geçtiğimizde gülümsememek elde değildi
Furkan Bey Minel'e sütünü içirmeye çalışıyordu ama Minel her yere gitmeye çalışıyordu.
Göktuğ koşarak babasının yanına gitti.
Furkan Bey Göktuğ'yu da kucakladı, ama Minel bana kollarını uzatıyordu kollarından tutup kucağıma aldım
Furkan Bey biberonunu uzatmıştı.
Biberonu alıp Minel'in ağzına koydum o kendinden geçip sütünü içerken bizde kahvaltı yapıyorduk
________________________________________
Kahvaltımızı bitirdiğimizde Furkan Bey karakola Göktuğ ise kreşe gitmek için ayaklanmıştı .
Bende şu an kucağımda Minel ile onları yolcu ediyordum, Furkan Bey Minel'i öperken bende Göktuğ'yu öpmüştüm .
Onları yolcu ettikten sonra Minel'le birlikte oyuncaklarla oynuyorduk .
_______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
Literatura FemininaBir bakıcı olarak işe başlıyorsun ve baktığın çocukları çok seviyorsun ardından patronuna aşık oluyorsun bu mümkün müydü daha doğrusu bir aile olabilecekmiydik?