Göz yaşlarım ile ıslattığım peçeteyi kenara attım. Neden mi ?Ahu Hanım, benim hesabımı bir şekilde kapattırıp benim adımda bir hesap açmıştı. Ve herkes o hesabı benim hesabım zannediyordu.
Benim önceki gönderilerime abuk subuk fotoğraflar eklemişti ve kendim hakkımda bir yazı yazmıştı.
Herkese merhaba
Öncelikle ben Melis Yel , bir modelim ama maalesef bu aralar param olmadığı için bakıcılık yapmaya karar verdim. Şu an ki yaptığım evde herşey benim dediğim gibi oluyor.
Minel'i başka bir bakıcıya bırakıp hayatımı yaşıyorum. Hepinize tavsiye ediyorum. Görüşmek üzre.
Siktir gerçekten siktir. Herkes benim böyle biri olduğumu düşünüyordu. Telefonumun çalması ile akıttığım Göz yaşlarımı sildim ve telefona baktım.
Furkan
Telefonu ürkek bir şekilde actim ve kulaklığıma tuttum.
F: MELIS ÇABUK EVİMDEN DEFOL VE ÇOCUKLARI BİRAZCIK BİLE ÖNEMSİYORSAN ALT KOMŞUYA BIRAK
M: F-furkan ben yazmadım o şeyleri lütfen bana inan
F: NEYİNE İNANICAM HE, BANA YAPTIĞIN ACINMALARI MI KÜFRETMEK İSTEMİYORUM DEDİĞİMİ YAP VE ÇOCUKLARI KOMŞUYA BIRAK.
M: F-furkan
F: DERDİN NE SENIN BELLI PARA, AZ SONRA HESABINA YATIRICAM PARANI AMA O ZAMANA DEK DEFOL EVİMDEN
Ben daha bir şey diyemeden Telefon suratıma kapanmıştı. Göz yaşlarım firar ederken şiddetli bir şekilde ağlamaya başladım.
Odama hızlıca gidip kapıyı kapattım ardından kapının dibine çöküp ağlamaya başladım.
Oda herkes gibiydi. Lanet kalbim hala ona karşı sevgi doluydu ama . Ellerimi saçlarıma geçirip saçlarımı çekmeye başladım.
__________________________________
Kafamı zor bela kaldırdığımda yerdeki saçlarımı gördüm. Yolmuştum.
Yerden kalkıp dolabıma yöneldim. Üstüme siyah bir t-shirt altıma da ispanyol paça koyu kot giydim.
Dolabımı toplamaya başladım.
______________
Valizi kapatıp odayı şöyle bir süzdüm. İlk başta geldiğim gibiydi. Tek sorun o zaman mutluydum şimdi ise ölmekten beter hale gelmiştim
Valizi çıkartıp telefonumdan taksi çağırdım. O gelene kadar çocukları bırakacaktım.
Minel'i kucağıma alıp kokusunu içime çektim. Onu pusetine koydum ve Göktuğ'nun yatağına yöneldim.
Onu da kucağıma aldım. Puseti de elime aldıktan sonra evden çıktım . Furkan'ın dediği gibi çocukları komşuya bıraktım.
Eve çıkıp valizimi aldım ve kapıyı kitledim. Göz yaşlarımı bir yandan silerken bir yandan da merdivenlerden iniyordum..
Sonunda binadan çıktığımda taksiyi görüp o tarafa doğru ilerledim. Taksici valizimi alırken bende koltuğa oturmuştum.
Kulaklığımı kulağıma geçirip sevdiğim şarkılardan birini açtım. Ve yolu izlemeye başladım.
_______________________________________
Taksiyice parayı verip binanın önünde indim. Binanın dış kapısını ittirip asansöre bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
Chick-LitBir bakıcı olarak işe başlıyorsun ve baktığın çocukları çok seviyorsun ardından patronuna aşık oluyorsun bu mümkün müydü daha doğrusu bir aile olabilecekmiydik?