5. BÖLÜM: Piknik Part 1

119 9 2
                                    


Sabah uyandığımda hızlıca banyoya gittim ve güzel bir duş aldım, odaya geçip pembe şort üstünede beyaz bir t-shirt giydim .

Saçlarımı kurulayıp kıskaçlı bir toka ile tutturdum.

Odadan çıktım ve Minel'in odasına girdim, Furkan Bey Minel'in başındaydı.

Furkan ile göz geldiğimizde o bana gülümsemişti. Bende ona bir gülümseme ile karşılık vermiştim.

Furkan sessiz kalmaya özen göstererek "Bugün arkadaşlarımla bir pikniğe gideceğiz , ben Minel'i hazırlarken sende Göktuğ'yu hazırlarmısın " diye sordu

"Elbette bu arada gideceğimiz yer esen bir yer ise ona göre giydircem" dedim zaten biraz düşündükten sonra cevap vermişti

"Sen nolur ne olmaz diye hırkalarını alırsın" dedi kafamı tamam anlamında sallayıp Göktuğ'nun odasına girdim.

Göktuğ'nun yanına yaklaştım ve anlından öptüm, beyefendi uykuya düşkün olduğundan kımıldamamıştı bile .

Bu sefer yanağından öptüğümde huylanmış olacak ki biraz kımıldamıştı

Bir anda koca gözlerini açınca biraz korkmuştum o ise gülüyordu "bööö naşı korktun ama hihiihi " diye gülmeye başladı .

"Demek beni korkutmak he" diyip Göktuğ'yu gıdıklamaya başladım. Odaya Göktuğ'nun gülücükleri hakimdi.

"Baba bugün bizi pikniğe götürcekmiş hadi giyinelim" dedim. O bana tekrar muazzam gülücüklerini sunup "Tağam" dedi. Göktuğ'yu lavaboya gönderdim ve onun giyeceği kıyafetleri seçmeye başladım.

++++++++

Göktuğ'nun kafasından örümcek adamlı t-shirt de geçirdikten sonra saçlarını biraz düzelttim. Saçları ipek gibi ve yumuşacıktı.

Göktuğ komik adımları ile çorap çekmecesine gitti ve t-shirt ile uyumlu bir çorap giydi.

"Balım çok yakışıklı oldun hadi sen babanların yanına geç bende üstümü giyiniyim" dedim ve odama geçtim. Ama şöyle bir sorunumuz vardı ki ben ne giyeceğimi bilmiyordum.

O sırada kapı tıkradı gel diye seslendiğimde Göktuğ gelmişti.

"Noldu aşkım " dediğimde o çoktan yatağa çıkmıştı. Kulağıma yaklaşıp onun deyimiyle fısıldadı

"Minel çiçekli elbise giymiş sendee giy takım oluysunuz" dedi ve yanağımı öpüp yataktan atladı evet 3 yaşındaki çocuk bildiğiniz yataktan atladı.

Şimdi ne giyeceğimi bulmuştum işte. Dolabı ardına kadar açıp elbise tarafına bakmaya başladım.

Sonunda beyaz çiçekli bir elbiseye karar verip giydim. Klasik bir beyaz çanta alıp gerekli eşyaları koydum ardından takı kutumdan çiçekli bir bileklik çıkartıp bileğime taktım.

Makyaj masama geçip göz altlarıma kapatıcı sürdüm ardından allık ile yüzümü renklendirdim. Maskaramı ve dudak kombomu da yapıp çilek kokulu bir parfüm sıktım.

Aynaya baktığımda gayet hoş gözüküyordum, hızlıca odadan çıkıp salona geçtim.

Mutfaktan garip sesler geliyordu. Mutfağa geçtiğim de hâl içler acısıydı.

Göktuğ çantaya şeker koymaya çalışıyordu ama Furkan Bey koydurtmuyordu aynı zamanda Minel biberonu ile Furkan Beyin kafasına vuruyordu

Tabiki akıllı ben naptım, kahkaha attım. 3 çift göz bana dönerken Minel "anye" diye bağırmıştı. Göktuğ da büyük bir keyifle "anne " diyip yanıma koşmuştu .

İkiside yanıma gelmişti Minel'i kucağıma alıp Göktuğ'nun da elini tutuyordum.

Bizi ise bir çift göz mutlulukla izliyordu.

"Hadi bakalım geç kalıcaz " demişti Furkan Bey, kapının önüne geçip Minel'in beyaz ayakkabılarını giydirdim. Gerçekten de takım gibi olmuştuk.

Bende beyaz sporlarımı giyip kapıyı kilitledim. Hep birlikte asansöre bindik ve giriş katı tuşladım.

Binadan çıkıp otoparka indik , Furkan Bey arabasını anahtar ile açınca Göktuğ elimi bırakıp arabaya doğru koşmaya başladı.

Arabanın yanına gelip Minel'i çocuk koltuğuna oturtturdum ve Göktuğ'nun da kemerini taktım.

İkisini de öpüp yolcu koltuğuna oturdum, Furkan Bey' de arabaya bindiğinde arabayı çalıştırmıştı.

Telefonumun Bluetooth'unu açıp arabaya bağlandım ardından  Göktuğ ve Minel'in çok sevdiğini öğrendiğim
Melis Kar- Yatıya açtım .

____________________________________

Selam, bu bölümün 2. Partı da gelicek merak etmeyin sbbdbe 😸

Öncelikle lütfen oy ve yorum atın çünkü gerçekten bu bölümleri gün gün atmaya çalışıyorum.🍁

Ayrıca ben bu kitabın fikrini;

Anne -dadı- zeyyraa11 den esinlendim bu çalmak değil zaten, konusu hoşuma gittiğinden bu tür bir kitap yazmaya karar verdim.

O kitabı da okumanızı öneriyorum.

Beni anladığınızı umuyorum hoşçakalın görüşmek üzere:)

Sevgiyle kalın🧡
                        
                                   ~Nağme~

🧡🤍🧡🤍🧡🤍🧡🤍🧡🤍🧡🤍🧡🤍🧡🤍

BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin