Ağzım açık bir şekilde sosyal medyada ki haberlere bakıyordum. Resmen bilip bilmeden Furkan ile beni sevgili yapmışlardı.Melis Yel ile Furkan Akay sevgili mi . Furkan Akayın sosyal medya paylaşımları dikkat çekti. Ünlü model ve Akay şirketinin veliahtı sevgili mi ?
Ve daha niceleri, koltuktan kalkıp Minel'in odasına gittim. Hala uyuyordu, elimi anlına koyduğumda çok terlediğini farkettim.
Üstünü ve altını çıkarıp sadece çıt çıtlı atlet ile kalmasını sağladım. Tekrar yatağına yatırdığımda pikeyi karnına kadar çekip anlından öptüm.
Daha sonra odadan çıkıp kendi odama geçtim. Altıma hava sıcak olduğundan gri bir şort giydim üstümede mavi yazılı bir t-shirt geçirip deodorant sıktım.
Odamdaki elektrikli süpürgeyi alıp çalıştırdım. Ardından odamı süpürmeye başladım.
________________
Odamı süpürmeyi bitirip salona geçtim ve güzelce salonuda süpürdüm. Zaten biz denizdeyken biri gelip evi temizlemişti.
O yüzden ev çok tozlu değildi. Elektrikli süpürgeyi durdurup yerine bıraktım. O sırada kapı çalmıştı. Hızlıca kapının önüne gelip üstümü başımı düzelttim ve kapıyı açtım.
Karşımda Furkan ve yanında bir kadınla adam duruyordu. Tek sorun kadının beni baştan aşağı süzüp yüzünü buruşturmasıydı.
"Hoşgeldiniz " dedim samimiyetle. Kadın hiçbir şey demeden içeri geçmişti biraz bozulsamda belli etmedim.
Adam "hoşbulduk " deyince gülümsedim. Furkan ve adam içeri geçerlerken bende kapıyı örtüp peşlerinden gittim.
Hep birlikte koltuklara oturmuştuk. Konuya ilk giren Furkan olmuştu.
"Melis annem Ahu Akay, babam Rıza Akay" dedi elleri ile göstererek. "Memnun oldum efendim" dedim gülümseyerek.
"Ben pek memnun olmadım Meliscim, oğlum ve senin hakkında sosyal medyada bir ton söylenti dolaşıyor " bu kadının derdi belliydi.
"Ahu Hanım, bu benim suçum değil öncelikle ve sosyal medya her zaman açıklama yapılmasına izin vermeden yorum yapıyorlar maalesef " dedim.
"Tatlım sen model değilmiydin niye bakıcılık yapıyorsun" dedi büyük bir iticilikle.
"Ailem sonradan model olmama karşı çıktı, ve çocukları sevdiğimden bu mesleği seçtim, bir sakıncası mı var" dedim . Ohh canıma da deysin.
"Sakıncası yok tabikide, hadi git bir su getir bana " dedi. "Anne!" diye uyarı yapmıştı Furkan.
"Niye oğlum o bir hizmetçi parçası değil mi parasını alır ve dediğimiz şeyleri yapar " dedi . Ben bunun altında kalmazdım yalnız.
"Anne Melis bir hizmetçi parçası değil, çocuklarımın bakıcısı ayrıca senin o çok sevdiğin eski gelinin çocuklarına bakıyor" dedi Furkan, ben bir şey demeden.
"Niye oğlum sen bu kıza ekstra para verirsen altında bile yatar." dedi. "Ahu Hanım haddinizi bilin, benim hakkımda böyle şeyler demeye cüret edemezsiniz " dedim sesimin şiddetini arttırarak.
"Naparsın, oğlumun evinden beni mi kovarsın hizmetçi parçası " o sırada Minel'in sesi duyuldu.
"Anye" diyip bana ilerlemeye başladı. Rıza Bey ile Ahu Hanım şok içerisindeyken Minel kucağıma geldi.
"Anne çocuklarım Melise çok bağlı ki zaten şimdi de gördün, ve ayrıca Melis belki seni kovamaz ama ben kovarım. " dedi Furkan.
Ahu Hanım şok içerisindeyken Rıza Bey Ahu Hanımın koluna girmişti ve hafiften onu gitmeye ikna etmeye çalışıyordu.
Ahu Hanım işaret parmağını bana sallayarak konuşmaya devam etti. "Bunun bedelini ödeyeceksin Melis Yel" dedi ve önce salonu daha sonra da evi terk etti.
"Kızım sen Ahunun kusuruna bakma hep böyledir o " diyip oda evden gitti. O sırada beklemediğim birşey oldu. Göz yaşım yanağımdan süzülerek yere damladı.
Furkan hemen yanıma gelip beni kolları ile sardı. "Melis annemin kusuruna bakma, boşver takma onu ayrıca birşey de yapamaz korkma" dedi ve beni daha da sıkı sardı.
"F-furkan azcık daha sıkarsan boğulucam " dedim zorlukla . Furkan hemen beni rahat bırakıp kendi odasına geçti.
Minel zaten uykuya dalmıştı ve bugün Göktuğ'nun etkinliği vardı okulunda.
Film gecesi yapılacakmış okulunda, zaten Göktuğ Gülce'nin sınıfında olduğu için Furkan çok sorun etmemişti.
Minel'i odasına götürüp, yatağına bıraktım. Ardından odama çekilip kendimi yatağa attım.
Ama tabiki geri kalkmıştım, altıma sadece yatarken giydiğim kısa şortu giyip yatağa atladım.
Ananı "çıt " diye ses geldi, kesin kırdım yatağı. Okurum diye aldığım ama daha okumaya tenezzül etmediğim kitabı elime alarak okumaya başladım.
____________
Kitaba tükürdüm, evet bildiğiniz Karaktere sinirlendim diye kitaba tükürmüştüm. Adam kadını aldatmış bide yüzsüz gibi aldatmadım diyordu.
Psikolojimi daha fazla bozmadan kitabı komidine koyup pikeyi üstümden attım. Kalkıp camı açtım ve tekrardan yatağa girdim.
Serin bir esinti geldiğinde uyku da beni esir almıştı.
+++++++++++ SON +++++++++++
Selammmm
Bol sövmeli bir bölümle geldim. Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir💦
Ahu'ya istediğiniz gibi sövebilirsiniz yorumlarda, oy ve yorumu unutmayalım.💭
Sizi seviyorem🩵
~Nağme~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
Genç Kız EdebiyatıBir bakıcı olarak işe başlıyorsun ve baktığın çocukları çok seviyorsun ardından patronuna aşık oluyorsun bu mümkün müydü daha doğrusu bir aile olabilecekmiydik?