6.BÖLÜM

95 16 8
                                    

Hastanede doktor beni muayene etmiş ve ilaç yazmıştı. Ciddi bir durumum yoktu yani. " Şimdi ilaçlarını almaya gidelim. "

" Sağol Togame fakat kendim alabilirim. Sende evine git artık, görüşürüz. " Hastanenin avlusundan çıkacağım zaman kolumdan tuttu. Lan yaptın yapacağını işte daha ne istiyorsun! Ona sorarcasına baktığımda hemen kolunu çekti.

" SAKURAAAAAAA! " Nirei ve Suo bu tarafa doğru geliyordu. " Bir sorun mu var? " Suo'nun ciddi sorusuna Togame her zamanki gibi alayla cevap verdi. " Sakura doğum yaptı haberiniz yok mu sizin? " Gerizekalı adam akıllı cevap veremiyordu.

" Önemli bir şey değil, ateşim çıkmıştı Togame'de beni zorla hastaneye götürdü işte. " Nirei hemen telaşlandı. " İyi misin şimdi bir şeyin falan var mı? " Togame'ye bakarak konuşmuştu.

" Bunun Togame ile bir ilgisi yok merak etmeyin. Zaten o bana bir halt yapamaz."

" Bugün kollarımın arasında nasıl yavru kedi gibi kaldığını hatırlattırma istersen?" Ona iğrenircesine baktım. Shishitoren'den de bu beklenilirdi zaten.
" Yaptığın iyiliği hemen yüzüme vur. "

" O yüzden demedim aptallaşma! "

" Her neyse görüşürüz. "

Togame'den

Sakura bugün çok garipti fakat sebebini anlayamamıştım. O gittiği zaman ise Nirei ve Suo ile tek kalmıştım. " Bir şey mi yaptın Sakura'ya doğru söyle! " Nirei'nin Suo'nun arkasına saklanarak bana hesap sormasına kahkaha attım.

" Bir şey yapmadım Sakura'nıza merak etmeyin. " Nirei tekrardan bir şey diyecekken Suo araya girdi. " Nirei tamam, hem zaten Sakura'ya bakmamız gerekiyor şuan. " Nirei Suo'yu onayladıktan sonra Sakura'nın peşinden gittiler.

Sakura'dan

Suo ve Nirei'nin peşimden geldiğini fark ettiğimde onlara döndüm. " İyiyim ben kendi işinize bakın. " Beni duymamazlıktan gelip ikiside sağ ve sol koluma girdi. Sadece oflamakla yetindim.
Eczaneye uğrayıp ilaçlarımı aldıktan sonra ise eve geçtik.
__________________

Evime geldiğimizde hemen beni zorla yatağıma yatırdılar. Nirei benim için çorba yapmaya mutfağa gittiğinde Suo yatağımın ayak ucuna oturmuştu.

" Sen niye Togame'ye benim evin adresini veriyorsun? " Deminden beri merak ettiğim soruyu sonunda sorabilmiştim. Omzunu silkti. " Ben demesem bile başkasından bulup öğrenirdi. " Dediği doğru olduğu için sustum. Zaten çok üşüyordum. Birden telefonum çalmaya başladığında kim olduğuna bakmadan çağrıyı yanıtladım.

" Sakura sizin sitenin şifresi neydi? " Tsuge'nin sorusuyla Suo'ya sinirle baktım. " Sakuraaa orda mısın? " Tsuge'ye şifreyi söyleyip hemen telefonu kapatıp sinirle Suo'ya çıkıştım.

" Hasta olduğumu mu söylediniz? " Suo kafasını sallayınca elimi sinirle alnıma vurduğumda kapı çalmıştı.

" Ben bakarııım! " Nirei kapıya bakmaya gittiğinde sadece Tsuge'nin geldiğini sanıyordum.

" Seni 2 dakika yalnız bıraktım hemen hasta olmuşsun! " Odamın kapısının önünde; Hiragi-san, Tsuge, Kiryu, Umemiya-san, Sugishita vardı-

Lan Sugishita bile gelmişti!

" Bu sıcakta nasıl hasta olmayı becerdin?" Hiragi-san'ın sorusuyla Umemiya-san hemen yanıma gelip elinin tersini alnıma dokundurdu. " BU ÇOCUK YANIYOR! HEMEN DUŞA GİRİYORSUN SAKURA! " Kulağımın dibine dibine bağırmasıyla yüzümü buruşturdum. " Abartmayın Umemiya-san. Hiragi-san'da yanıma gelip ateşime baktığında Umemiya-san'a katıldı.

" Sakura bir duş alsan iyi olur. "

" SAKURAAAAAAAA! " Tsuge hemen üstüme atılınca şaşkın şaşkın ona baktım. " SUO SÖYLEMESE HASTA OLDUĞUNU BİLE BİLMEYECEĞİZ! "

" Önemli bir şey yok. " Ciğerim çıkana kadar öksürdüğümde nefessiz kalmıştım. 
" Aynen kesinlikle önemli bir şey yoktur." Kiryu bana " Aptal mısın? " Bakışı atarken gözlerimi kaçırdım.

" Sakura bunun hepsi bitecek! " Nirei elindeki tepsiyle gelip Suo'yu yerinden edip yanıma oturdu ve zorla beni beslemeye başladı.

Wind Breaker Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin