9.BÖLÜM

94 15 12
                                    

Sonunda liseye geldikten sonra ben ve Suo sınıfa çıktık. " LAN TSUGE! " Sınıfa girdiğim anda Tsuge'nin yakasına yapıştım. " Ne oluyor be! " Diğerleri bize bıyık altından gülüyordu. " Ulan sen sapığım mısın nesin?! Ne diye gruba gizli gizli çektiğin fotoğraflarımı atıyorsun? DAHA DOĞRUSU NİYE GİZLİCE FOTOĞRAFIMI ÇEKİYORSUN?! "

" Ama baksana şunlara ne kadar tatlııı! "

" Ama baksana şunlara ne kadar tatlııı! "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tsuge'nin telefonunu yüzüme yapıştırmasıyla deliye dönmüştüm, yüzüm şuan kesinlikle kırmızıya boyanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tsuge'nin telefonunu yüzüme yapıştırmasıyla deliye dönmüştüm, yüzüm şuan kesinlikle kırmızıya boyanmıştı. " YA BİDE GÖSTERİYOR UTANMADAN KODUMUN SAPIĞI! "

" Bana atsana bunları. " Kiryu'nun lafıyla ağzım açık kalmıştı. " Ulan-"

" Rahatsız oluyor çocuk görmüyor musunuz? Sende sil şunları Tsuge. " Ren Tsuge'ye ters ters bakıyordu. " Aman sanki nudelerini yaydım çocuğun! "

" Anaa Sakura ne güzel gülüyor! " Nirei kafasını Tsuge'nin telefonuna eğerek şaşkın şaşkın bakıyordu.

" O yüzden çektim ya zaten. Bu ânı ölümsüzleştirmem gerekiyordu! "

" Sakura Haruka burada mı!? " Âniden kapının önünde beliren çocukla hepimizin kafası oraya kaymıştı. " Evet? " Sıramdan kalkıp çocuğun yanına gittiğimde sağ ve sol yanımda Suo'yla Nirei belirmişti.

" Bir çocuk seni soruyor, Aki Tanaka dediğimde tanırmışsın. "

" Peşimden geleni sikerim! " Arkamı dönüp bizimkilere hitaben konuştuğumda hızla sınıftan çıkıp bahçeye indim.

" SAKURA HARUKA! " Karşımda kollarını iki yana açmış bana sırıtarak bakan ite hiçbir tepki vermedim. " Niye geldin? "

" Bu sefer paçayı sıyıramayacaksın. " Dibime girip fısıldadığında âniden önümde bir beden belirdi.

" Öyle miymiş? Ne diyorsunn!? "

Ve bu Togame'den başkası değildi.

" Seninde korumaların bitmiyor ha Sakura."

" Belanı siktirtmeden yürü git" Togame'nin arkasından çıkıp saldıracakken tuttu. " Sakura sınıfına git."

" Ya ama ben ne güzel Sakura'cığımla tatlı tatlı konuşuyordum! " Aki bilerek sesini mızmız çıkarmıştı.

" İstersen farklı türdende konuşabiliriz." Yumruğumu sıkıp gösterdiğimde şen bir kahkaha patlatmıştı. " İşte bana bunlarla gel! " Togame'nin üstünü süzdüğünde kendini tekrar gülmemek için zor tutuyor gibiydi.

" Sen Shishitoren'den misin? " Togame kafasını -ne var?- dercesine sallayınca pis pis sırıttı ve bana döndü. Şuan çenemi kasmaktan dişlerim kırılacaktı.

" Cidden Shishitoren'lerin arkasına mı saklanıyorsun? Bir zamanlar seni-"

" NE OLUYOR BURADA! " Hiragi-san'ın olaya karışmasıyla Aki'nin sözü yarım kalmıştı ki zaten ne diyeceğini çok iyi biliyordum.

Tek tek ânıların aklıma hücum etmesiyle birden Aki'nin yakasına yapıştım. " Ben sana belanı siktirtmeden yürü git demedim mi? " Sesim fısıldar gibi olmasa da sessiz çıkmıştı ve herkeste duymuştu.

Birden sol diz kapağına tekme atarak yere düşürdüğümde yüzüne ardı ardına yumruk atmaya başladım. " BEN SENİN O SİKİK YÜZÜNÜ GÖRMEK ZORUNDA MIYIM?! SİKTİR OLUP GİTSENE! BIRAKSANA ARTIK BENİ! ZORUN NE KODUMUN YAVŞAK HERİFİ?! "

Zaten tam iyileşmediğim için tekrar ateşim çıkmaya başlamıştı ve son hatırladığım Aki'nin o hâla bana piç gibi sırıtmasıydı.
________________

" Uyanıyor. "

Gözümü açtığım zaman revirdeydim. " Nerede o sikik?! " Revirde; Nirei, Suo, Togame, Umemiya-san ve Hiragi-san vardı.

" Postaladım onu çoktan. " Togame'nin sırıtarak konuşmasıyla ona döndüm. " En son bayıldım mı ben. " Onaylayınca bu sefer bakışlarım Umemiya-san'a döndü. " Merak etmetin Umemiya-san. Böyle bir durumun tekrarı asla olamaz. "

" Aslında istese de olamaz. En son koşa koşa bahçeye indiğimizde Togame çocuğun kolunu kırıyordu ve yüzü kanlar içindeydi çünkü. "

Wind Breaker Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin