" Eğer o eleman tekrar sana karışırsa veya herhangi biri, fark etmez yanıma gel. "
Utana sıkıla dediğiyle gözlerim kocaman açılmıştı.
" Sağol fakat gerek yok. Güçsüz biriymişim gibi davranmayın. " Tam terastan ineceğim sırada Umemiya-san ve Hiragi-san'ı gördüm.
" Kohaini mi düşünüyorsun sen? " Hiragi'nin alay etmesiyle Kaji somurttu.
" Ne diye bizi gizli gizli izliyorsunuz? "" Dedim ben Umemiya-san'a o kadar yapmayalayım diye fakat dinlemedi. " Kaji'yle ben somurtarak ikisine bakıyorduk. " Gerçekten çok duygulandım. " Umemiya-san'ın yalandan gözünü silip burnunu çekmesiyle daha da sinirlerim bozuluyordu.
" Sınıfa gidiyorum ben. "
____________________
Şuan Suo ve Nirei ile yolda yürüyorduk.
" Şuan iyisin değil mi Sakura? " Kafamı salladım." Acaba Togame seninle ne konuşacaktı?"
Suo'ya omuz silktim. " Bence dövüşmek isteyecekti. "" Sanmıyorum. Hasta olduğunu bildiği hâlde neden dövüşmek istesin, ki ortada bir problem yokken hemde? "
" Neden bu kadar kafaya taktınız lan siz?"
Suo gülümseyerek " Merak " Dediğinde göz devirdim. " Saçma sapan birşey diyecekti işte büyütmeyin. "
" Zaten burada da yollarımız ayrılıyor maalesef. " Vedaşalıp ayrıldığımızda yürümeye devam ettim. Umemiya-san Aki işini hallettiğini söylemişti fakat ben hâla tedirgindim. Tabiki de korktuğumdan falan değil, eğer yakınlarımada bulaşırsa işler çok değişirdi çünkü.
Umemiya'dan
Eve doğru ilerlerken Sakura'nın dalgın bir şekilde yolda yürüdüğünü gördüm. Fakat tam ona sesleneceğim sırada birine çarpmıştı.
" Önüne baksana velet! " Sakura'nın kendini kastığı buradan bile belliydi.
" Pardon " Sakura yoluna devam edecekken herif omzundan tutup durdurmuştu.
" Seni küçük-" Sakura adama biranda yumruk attı.
" Bak sakince uyarıyorum seni. " Bu kez de karnına tekme attı. " Eğer şimdi buradan siktir olup gitmezsen sağ bırakmam seni, anladın mı?! "
Herif patlamış dudağını silip diklendi ve tam sağ kroşe geçirecekken Sakura ondan önce davranıp yumruğunu tutup kolunu ters çevirdi.
" Peki " Dedikten sonra deli gibi adama saldırmaya başladı. Artık buna tepkisiz kalamazdım.
" Yeter! " Sakura tam bir tane daha yumruk atacakken kolumu kolundan geçirdim. ( tam betimleyemedim fakat burada anlatmak istediğim Sakura tam Choji'ye vuracakken Umemiya'nın müdahale ettiği sahne)
Afallamasına rağmen hemen toparlayıp direnmeye çalışıyordu. " Sakura yeter dedim! " Sinirle yumruğunu indirip bana döndü. " Neye yeter lan! Önüne gelen bana bulaşıyor! Asıl onlara yeter! Onlar bana bulaşınca bir sorun teşkil etmiyorda ben karşılığını verince bir sorun teşkil ediyor!? "
" Eğer devam etseydin bayılacaktı ve başına iş olacaktı. " Sakin çıkan sesimle cevap verince tepki vermedi.
" İyi günler. " Giderken tam omzundan tutup durduracakken elim havada kaldı. Acaba bu çocuk geçmişinde daha neler yaşamıştıda bu hale gelmişti?
Sakura'dan
Bugün cidden bütün sinirlerim altüst olmuştu ve daha kötüsü bu hırsımı başkalarından çıkarıyordum. Herkese sorun oluyorum galiba. Eğer Bu kasabaya gelmeseydim Furin Aki'yle uğraşmak zorunda kalmazdı mesela.
Sonunda eve geldiğimde telefonumu sessizden çıkarıp gruba girdim.
Rüzgar Kırıcılar 💪💪💪💪💪
Suo, Tsugeura, Kiryu, Sugishita,
Yuto, Kaji, Nirei, Enomoto, SizTsugeura
SUO'NUN İNSTAYA ATTIGI STYİ GORDÜNÜZ MÜ?!?!?!Suo
Daha 10sn gecmedi atali...Ne stsi?
Tsugeura
Kiryu
Sakuranin poz 😻😻😻O ZAMAN BİRŞEY ANLWTIYODUM
Sugishita
Niye grupta hep sakuranın fotolarını paylaşıyorsunuz lanTsugeura
Yo nealkSuo
Cok iyi cikmisiz fotoda🐱Nirei
EVET________________
Kapının çalmasıyla gruptan çıkıp kapıya baktım.
" Togame? "
" Sakura! " Beni taklit edip izinsiz içeriye bodoslama dalmıştı.
" Ne oldu? "
" Misafirlerine böyle davranmamalısın. "
Kanepeye kurulduğu zaman ayakta ona bakıyordum. " Öylesine mi geldin yani? "" Hayır, ciddi birşey. Daha doğrusu Shishitoren ve seninle ilgili. " Biranda ciddileşince yanına oturdum. " Nasıl yani? "
" O gün o Aki herifi Shishitorenlere mi seni hastanelik edene kadar dövdürttü? "
Bunu biranda demesine mi şaşırayım, yoksa bundan haberdar olmamasına mı?
Alayla " Niye bilmiyormuş gibi davranıyorsun?" Dediğimde birden ayağa kalktı.
" BİLMİYORDUM ÇÜNKÜ! "
" O sesini bana karşı birdaha yükseltirsen ağzına sıçarım. " Dişlerimi sıkarak konuşuyordum.
" Bu yüzden mi bana hep soğuk yapıyordun sen?! Eski Shishitoren üyeleri yüzünden mi? "
" Eski mi? "
" Ben ortaokuldayken Shishitoren üyesi değildim! " Ona inanmamı ister gibi konuşuyordu.
" Bu olayı nereden biliyorsun peki? "
" O sana bulaşan herifi araştırdığımda öğrendim. "
" E zaten öğrenmişsin Shishitorenlerin yaptığını niye bir daha buraya geldin. "
" Onlar adına özür dilerim. "
Kafasını eğerek dediğiyle bir süre sessiz kaldım.