Nightmare

149 19 21
                                    


_Max_

Charles'ı evine bırakana kadar çoktan uyuyakalmıştı.Bugünlerde çok stresli olsa gerek,hem benim yüzümden hem de kariyeri yüzünden...
Tüm bunlar ona daha fazla zarar vermeden herşeyi anlatmalıyım çünkü gözümün önünde daha fazla acı çekmesine göz yumamazdım.

Evine vardığımızda arabadan inip Charles'ın kapısını açtım. Uyuyan görüntüsüne gülümsemeden edemedim.'ben nasıl bunu telafi edeceğim?'

Charles'ın üstünü arayarak anahtarını buldum,tekrar Charles'ı kucağıma alarak arabayı kilitledim ve eve doğru yöneldim.Anahtarı çevirip kapıyı açtığımda Charles'dan rahatsız bir mırıltı çıkmıştı.Bu görüntüsüne gülümsemeden edemiyordum nedensiz bir şekilde bu çocuk her şekilde beni gülümsetmeyi başarıyordu.

Charles'ı en sonunda odasına çıkarıp yatağa yavaşça yatırdım ve üstünü örttüm. Resmen deja vu yaşıyordum,o sarhoşkende kendi evime getirmiştim..

Tam odadan çıkacakken aklıma Charles'ın yanında kalmanın daha doğru olacağı geldi.Aslında onun yanına yatabilirdim ama rahatsız olurdu ve haklıda.

Bir battaniye ve yastık alıp odadaki kanepeye uzandım tıpkı daha önce yaptığım gibi.Kendimi her ne kadar uyumaya zorlasamda saat daha 9 olduğu için bu biraz zordu.Bende telefonda takılmaya karar verdim.

Fake hesabımdan bazı haberleri okuyup beğeniyordumki çoğu Charles ile ilgiliydi. Aradan bir buçuk saat geçmişti insanların Charles hakkındaki eleştirileri çok saçmaydı ve daha fazla katlanamayıp telefonu kapatmaya karar verdim

Uyumadan son bir kez Charles'a baktığımda mışıl mışıl uyuyordu,bende onun gibi kendimi uykuya teslim ettim.

_Charles_

"VE START VERİLDİ GENÇ FERRARİ PİLOTU LECLERC'TEN MÜKEMMEL SAVUNMA VERSTAPPEN SALDIRMAYA DEVAM EDİYOR VE LANDO NORRİS, İNANAMIYORUM SAYIN SEYİRCİLER LANDO NORRİS BİRİNCİ SIRAYI ALMAYI BAŞARIYOR"

"VERSTAPPEN SALDIRMAYA DEVAM EDİYOR LECLERC'TEN MÜKEMMEL SAVUNMA,VERSTAPPEN TEKRAR DIŞARDAN SALDIRIYOR VE ÇARPIŞTILAR İNANILMAZ SAYIN SEYİRCİLER,İNANILMAZ"

'Siktir Max kabullensen ölürsün dimi' diye içimden geçirdim ve hemen sonra farkettim ki Max'ın aracı yanıyordu.

"Hassiktir!!"

Koşarak yetkililerin yanına gittim.

"Yaklaşmamalısınız güvenliğiniz için lütfen sizde yaralandınız!"

"İyiyim ben bırakın yardım edeyim nolur?"

En sonunda beni serbest bıraktıklarında koşarak Max'ın aracına yöneldim.Arabadaki yangını söndürmüşlerdi.Max'i çıkarmalarına yardım ettim.

"Max beni duyuyor musun?Max!?"
"Max lütfen cevap ver"
"Özür dilerim benim hatam nolur aç gözlerini Max!"

Nabzı atmıyordu..Siktir nabzı atmıyordu..

O ölmüstü..
Benim yüzümden...

Nefessiz kalıpta ölmeyi diledim o an

_Max_

"Max!?"

Adımı bağıran Charles tarafından uyandırıldım ve koşarak yatağına doğru ilerledim.Charles kan ter içinde kalmış,ağlıyordu.Kollarını kafasından çekip kollarımı ona sardım.(bu cümle çok acayip oldu)

Bu sefer daha sesli ağlamaya basladı.

"Charlie...geçti bak ben buradayım sorun yok sen iyi misin? Noldu?"

"B-ben kabus gördüm"

"İstersen anlatabilirsin seni rahatlatır"

"S-sen,biz seninle kaza yapmıştık ve..sen ölmüştün,benim yüzümden..."

"Şşt tamam geçti bak burdayım daha ölmedim"

Dediğime gülmüştü,bende ona eşlik etmeye başladım.

"Daha iyi misin?"

"Evet,teşekkür ederim Max.."

"Charles özel olmayacaksa bir soru sormak istiyorum"

"Sorabilirsin"

"Ne zaman kabus görmeye başladın?"

Dediğimle sadece yere bakmaya ve elleriyle oynamaya başlamıştı.

"Charles? İstersen cevap vermeye bilirsin sorun yok sadece iyi olup olmadığından emin olmak istiyorum"

"Neden beni terk ettin Max?"

Konu değiştirmekte Charles gibiyim

Diğerlerine göre kısa bir bölüm oldu ama fazla dramatik oldu ve evet Charles çok duygusal bir karakter.

Herneyse geciş bölümü gibi bişi oldu bir sonraki bölüm herşeyi ortaya dökeceğiz

Seviliyorsunuzz 💖

Inside Darkness -LestappenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin