Max
Kollarımdaki zarif ve narin bedeni inceleyerek onu kucağıma aldım. Arabaya doğru ilerlerken ellerindeki ve yüzündeki izleri takip ediyordum, şerefsiz herif ona zarar vermişti ve yarın basın toplantısı vardı.
'Toplum içine bu hâlde çıkmamalı' dedim kendi kendime. Daha sonra ise bu olayı sonra düşünmeye karar verdim.
Arabayı benzinliğe getirmemiştim tabiki,o arabada Carlos ve Daniel vardı. Pierre ile ben ise benim arabamla gelmiştik.
Birkaç dakikalık yürüyüşün ardından arabaya ulaştım. Pierre Charles'a endişeyle bakarken arabanın kapısını açarak Charles'ı yatırmaya yardım etti.
"Onu hastaneye götürürmüsün?"
Dedim hemen bana anlamaz gözlerle bakıyordu."Sen neden gelmiyorsun?"
"O şerefsiz benim olana zarar verip kurtulamaz!Fernando amca (Carlos'un babası😨😉) icabına bakarım dedi ama benim içim o göt herif ölene kadar rahat etmeyecek."
Dedim sert bir şekilde."Birşey ihtiyacın olursa hemen haber et" diye karşılık verdi ve sonrasında devam etti "Charles'a bunu yapanı bende bir elden geçirmek istiyorum"
"Anlaştık. Uyanınca eğerki beni sorarsa-"
"Tabikide birşey söylemem Max."
Dedi lafımı bölerek"Sağol Pierre size olan borcumu nasıl öderim cidden bilmiyorum"
"Eh Yuki'ye evlenme teklifi yapacağım düğünüme gel yeter" dedi dalgasına vurarak.
"Sözüm olsun tüm masraflarınız benden!" Dedim gülerek ve hemen sonrasında hızlıca Carlos'ların olduğu arabaya ilerledim.
"Eee Fernando Amca'dan haber varmı?" Diye sordum.
"Çoktan gelmişler" dedi Carlos ve daha sonra konuşmaya geri döndü.
"Evin arka ve ön kapısını tutuyorlarmış, yani bizi bekliyorlar"
Diye devam etti.Onu başımla onaylayarak sürücü koltuğuna geçtim ve hızla yola koyulduk.
*
*
*"Sonunda gelebildiniz gençler" dedi Fernando Amca bizi görünce.
"Ee oğlum ne öyle duruyorsunuz içerde sizi bekliyorlar"
"Çok sağol Fernando Amca hakkını ödeyemem" diyerek teşekkürümü sundum.
"Ne demek evlat hem 3 yıldır beni aramayan oğlumla görüşme fırsatım oldu" dedi Carlos'a bakarak. Carlos ise adama olan mahçubiyetinden yere bakıyordu.
"İzninle evlat,oğlumla konuşmamız gereken konular var." diyerek Carlos'a doğru ilerledi. Carlos'a baktığım zamanda 'siz gidin' gibi bir şeyler söyleyip babasıyla konuşmaya gittiğini gördüm.
'Babasıyla uzun bir konuşma yaşayacaktı anlaşılan' diye içimden geçirdim ve daha sonra Fernando Amca'nın getirttiği adamlara döndüm
"O şerefsiz içeridemi?"
"Evet efendim. Korumasız ve evin içerisinde sizi bekliyor."
"Pekala teşekkür ederim" dedim ve Daniel"la beraber eve doğru ilerledik.
Evin içi soğuk ve sessizdi,tabi alt kattaki bağırış sesini umursamazsak. Hemen sesin geldiği odaya ilerledim. Daniel ise peşinden geliyordu.
Kapıyı açtığımda sandalyeye bağlı olan Henry'i görünce içimdeki öfke yeniden harlandı.
Ancak daha sonra vücudunu kaplayan tekme izlerini görünce içim rahatladı. Çünkü bunun Charles'ın eseri olduğu gayet belliydi ve eğer bu heriften hırsını çıkarabildiyse az da olsa rahatlamış olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside Darkness -Lestappen
FanfictionCharles yaklaşık birkaç ay önce Ferrari ile kontrat imzalamış ve bunun şerefine arkadaşlarıyla beraber bir gece klübüne gitmişti. Ancak ortadaki tek sorun eski sevgilisi Max Verstappen'inde o gece aynı klüpte olmasıydı...