2 gün sonra
Yazardan
Charles'ın kurtulmasının ardından pek sıra dışı birşey gerçekleşmemişti. Bu süreçte ikili biraz olsun kafa dinleme şansını kazanmış ve birbirleriyle güzel anlar geçirmişlerdi.
Bugün ise basın toplantısında ilişkilerine dair bir açıklama yapmak için cağırılmışlardı. Genç olan sırf bu yüzden stresten elleriyle oynuyor ve sevgilisinin tesellisini arıyordu.
•
•
•"Sevgili olduğunuza dair çıkan haberlere karşı nasıl tepki verdiniz? Aranızdaki ilişki tam olarak nedir?"
Mavi gözlü adam sevgilisine baktı, onun onayını almadan herhangi bir şey söylemeyecekti. Genç olanın elini tutmasıyla beraber onlar için bambaşka bir serüven çoktan başlamıştı.
Birkaç saniye sonra konuşmak üzere ilk ağzını açan Max oldu.
"İlişkimiz dostluktan öteydi,hemde her daim. O benim herşeyim."
•
•
•Bazısı ikiliyi desteklerken bazısı onların iğrenç olduğu hakkında yorumlarda bulunuyordu. Bunların farkında olan Charles,içten içe söylemesemiydik diye kendine soruyordu.
Ama o da biliyordu ki eninde sonunda herşey harika olacaktı.
2025
Abu Dhabi GP
58. Tur"VE CHARLES LECLERC ABU DHABİ GRAND PRİX'İNİ KAZANMAYI BAŞARIYOR!!CHARLES LECLERC 2025 F1 DÜNYA ŞAMPİYONU OLUYOR SAYIN SEYİRCİLER!!! TİFOSİLER ÇILDIRMIŞ DURUMDA, 18 YIL SONRA FERRARİYİ ŞAMPİYON ETTİ!"
"ÇAYLAK SÜRÜCÜ GELDİĞİ İLK SENE HERKESİN DİKKATİNİ ÜSTÜNE ÇEKMİŞTİ AMA KİM BİLEBİLİRDİKİ 2. SENESİNDE ŞAMPİYONLUK KAZANACAĞINI!!!"
Sevgilisini en tepede parlarken görmek ayrı değerliydi Max için. Şampiyonada 2. olmuştu ve şuanda podyumda sevgilisini izliyordu.
Kupalar takdim edildikten sonra yavaşca podyumda inerek sevgilisinin önünde diz çöktü mavi gözlü adam.
"Charles,benimle evlenir misin?"
Kalabalık bir anda coşmuş ıslık ve tebrikler havaya karışıyordu. Genç adam bir önünde diz çöken sevgilisine bir onu destekleyen taraftarına baktı ve var olan tüm heyecanıyla cevapladı.
"EVET!!"
2026
Bahrain GP
24. TurGenç adam gaza sonuna kadar basmış, rakibini zorluyordu. Açıktan viraja girerek öne geçmeye çalışsada başaramadı ve yarışı kaybetmekten daha da korktuğu şey başına geldi.
"AMAN TANRIM SAYIN SEYİRCİLER! CHARLES LECLERC BARİYERLERDE VE KIRMIZI BAYRAK ÇEKİLDİ!"
"CHARLES LECLERC ARAÇTAN ÇIKMIYOR SAYIN SEYİRCİLER!"
Charles'ın aracının takla attığını gören Max hemen aracıyla kaza alanına yaklaştı.
"CHARLESS!!"
Adam seslendi,cevap verilmedi. Birdaha seslendi ve birdaha...Yanıt yoktu.
Sevdiği adamın araçtan hareket etmeyen bedeni çıkarıldı.Kalbi atmıyor,nefes almıyordu.
İşte o an ölmek istedi. Onu koruyamadı. Biliyordu bir problem olduğunu, o araca Charles'ı bindirmemeliydi.
Herşey onun suçuydu...
1 Ay Sonra
Son kez sevdiği adamı ziyarete gitti Max. Karanlıktan korkardı onun Charles'ı. Kim bilir şuan ne kadar korkuyordur dedi kendi kendine.
Sevdiği adamın mezarına son kez çiçekler ekti,onları suladı.
"Yanına geliyorum meleğim..."
•
•
•Arkadaşları evini ziyaret ettiklerinde bulmuşlardı Max'i. Etraf kan gölüne dönmüştü. Ambulansı aramalarına rağmen hepsi çok geç olduğunu biliyordu.
Hepsi perişan haldeydi...
Ancak Max mutlu olarak can vermişti, Charles'ına kavuşmuştu.
Onların aşkı karanlıkta huzur bulmuştu...
Ağlamak istiyorum 🥲
Neden böyle bittiki..Bu yolculukta beni desteklediğiniz için teşekkür ederim.
Başka kitaplarda buluşuruz.
Belki özel bölüm atarım ancak şimdilik benden bu kadar
Kendinize iyi bakın
Sevgiyle kalınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside Darkness -Lestappen
FanficCharles yaklaşık birkaç ay önce Ferrari ile kontrat imzalamış ve bunun şerefine arkadaşlarıyla beraber bir gece klübüne gitmişti. Ancak ortadaki tek sorun eski sevgilisi Max Verstappen'inde o gece aynı klüpte olmasıydı...