When you know

122 15 50
                                    

Nabersinizzz?
Uzun süre oldu ya
Neyse ben uyarımı yapimda
İlerde uffacık bişiler var ama uffacık çünkü Charles o kadar mal değil

Ha birde adı geçen karakterimiz var

Ha birde adı geçen karakterimiz var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Henry Cooner
-27 yaşında

_max_

"Neden beni terk ettin Max?"

Gelen soruyla sessiz kalmaya karar verdim.Birkaç dakika sadece gözlerine baktım,maviyle çevrelenmiş yemyeşil gözleri ile bana umutla bakıyordu.Ağzımdan çıkacak bir kelime onu en azından teselli edebilecekmiş gibi...

Onu böyle gördükçe içim parçalanmakla kalmıyor adeta kendimden nefret ediyordum;onu bu hâle getirdiğim için,onu babası öldüğünde yalnız bıraktığüm için,canını acıttığım için,onu yanlız bıraktığım için...

En sonunda dayanamayıp hazır olduğuma karar verdim ve boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım.

"Sana anlatabileceğimden emin değilim-"

Gözyasları konuşmamı tamamlayamadan akmaya baslamıştı bile.Elimle gözyaşlarını silip devam ettim.

"Ağlama lütfen..Anlatacağım herşeyi, tek tek"

Kafasını sallayarak elinin tersiyle akan gözyaslarını sildi.

"Babam.."

Diyerek söze başladım,o adama babam demeye iğreniyordum. Konuşmaya devam etmeye çalıştım ama ağrımaya başlayan boğazım bunun biraz zor olacağını belirtiyordu.

"B-babam bizi öğrenmiş"

Şimdide sesim titriyordu.Farkında değildim ama çoktan ağlıyordum. Charles sanırım anlatamayacağımı anlamış olmalı ki bana sarılarak konuşmaya başladı.

"Anlatma..bırak seni üzecekse bilmemem daha iyi. Keşke başından deseydin Max. Keşke bunları hiç yaşamasaydık"

"Max b-benimde sana birşey demem gerek..çünkü artık birisine söylemem gerek"

Diyerek devam etti

"B-ben.."

"Evet sen?"

"Ben nişanlandım Max.."

Duyduklarımla olduğum yere civi gibi çakıldım.Charles'ın başka biriyle beraber olması fikri beni sinirlendirmekle yetmiyor adeta delirtiyordu.Charles hareketlerinden sinirlendiğimi anlamış olmalı ki ben konuşmadan o devam etti.

"Sen gittikten sonraydı..ama merak etme şuanda beraber değiliz.Sadece.. ayrıldığımızdan beri peşimi bırakmıyor ve-"

Konuşmasını bitirmeye izin vermeden onu kucağıma doğru çektim ve ellerimi beline yerleştirdim.

"Kim bu orospuçocuğu Charles?..hm?"

Öfkeli olmama rağmen Charles'ı korkutmamak için sakince sormaya çalıştım.

Cevap vermedi.Bu sefer ellerimi belinden çekip yavaşça uyluğuna indirdim ve bu sefer orayı sıkarak sordum.

"Kim bu orospuçocuğu Charles?"

Bu sefer irkildi ve odaya bir inleme bıraktı. Madem cevap vermiyordu bende bir diğer aşamaya geçerim diye içimden geçirdim ve bu sefer ellerimi Charles'ın kalçalarına doğru indirdim ve sıkarak onu kendime,tam olarak aletimin üzerine doğru çektim.

"Adını söyle"

"M-max yapma"

Perişan hâline sırıtıp morartacak derecede sıkmaya devam ettim.

"Adı tatlım,sadece adını söyle"

"H-henry"

"Cooner? "

"S-sen nereden bi-biliyorsun-"

"Ah bebeğim ben senin hakkındaki herşeyi biliyorum emin olmak için sordum"

Diyerek ensesinden kavrayarak onu tutkulu bı öpücüğe doğru çektim.

"Bunu benden saklamadığın için teşekkür ederim bebeğim"

Dedim ancak o utancından kızarmış yanaklarını gizlemekle uğraşıyordu.

"M-max"

Dedi tereddütlü sesiyle.

"Ona zarar vermeyeceksin dimi?"

"Sen istemezsen hiçbirşey yapmam ama eğerki o sana zarar vermeyi bırak 1 adım yaklaşırsa işte o zaman bilemiyorum"

"Ancak bunları bir kenara bırakalım. Çünkü şuan tek düşünmek istediğim sensin sevgilim"

Diye devam ettim

"Sevgilim?"

"Evet sevgilim değilmisin?"

"Ben bir teklif almadım"

"Pekala"

Diyerek onu ayağa kaldırdım ve önünde diz çökerek ellerini kavradım.

"Bay Leclerc bu Sid kılıklı şahısa sizi mutlu etme ve ömür boyu sizinle beraber olma şansını verebilirmisiniz?"

"Evet veririm"

Dediklerimize kahkaha atarken bir yandan ayağa kalkıp Charles'a sarıldım.Ancak ikimizinde bilmediği şey partiden çıkarkenki görüntülerimizin heryerde dolaşmasıydı.

Selammm
Nasılsınızzz? İyisinizdir umarım.
Bu bölüm baya olay kattım
Yazım yanlışım varsa göremezden gelin lütfen

Herneyseeee
Umarım beğenmişsinizdir
Öpüyorum cokk 😽

Inside Darkness -LestappenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin