Escape

66 6 6
                                    

Charles

"Charles ne yapıyorsun burada?"

İçimden derin bir 'hassiktir' çektim ve belli etmeden, yavaşça telefonu arkama alarak Henry'e doğru döndüm.

"Hiç..hiçbirşey sadece geziyordum..bahçede.."

Diye yalan uydurdum. Sonuçta gidipte 'adamlarının birinden telefonunu çaldım ve sen gelmeden önce Max'le konuşuyordum' diyemezdim

"Hayır birisiyle konuşuyordun Charles duyduklarımı bilirim"

"Yanlış duymuşsun o zaman."

Diye hemen karşılık verdim. Yakalanma korkusunun verdiği huzursuzlukla.

"O elindeki ne?"

İşte şimdi ayvayı yemiştim.. farkedilmeden önce telefonu Max'in yüzüne kapatarak. Henry'nin dikkatini başka yöne çekmeye çalıştım.

"Hiiç"

Diyerek ona yaklaştım, telefonu gizlice arka cebime yerleştirerek dibine doğru girdim. Gözlerini benden ayırmıyordu sapık herif.

Planım şuanda telefonu saklamaktı ama aklıma hiçbiryer gelmiyordu ve eğer Henry durumu anlarsa işte o zaman tam olarak ayvayı yemiş olurdum.

Düşüncelerimden uzaklaşarak yanından geçip gidecektimki beni kolumdan tutarak yerime sabitledi.

"Ya sal beni amınakoyayım"

Dedim aniden. İlk defa bu kadar iyi hissettirmişti küfür etmek. Ardından olacakları düşünmeden,rahat bir şekilde konuşabilmek çok iyi hissettirmişti ki ben bunları düşünürken yüzüme doğru gelen şiddetli bir tokadı farketmemistim.

Yere düşerek yanağımı tuttum. O ise yere eğilerek konuşmaya başladı.

"Telefonu bana ver Charles!"

...

"Beni duymadn herhalde! Sana telefonu bana ver dedim."

Artık tutamadığım gözyaşlarım yavaş yavaş yanaklarıma doğru süzülürken yavaşca ayaklandım. Elimi arka cebime götürerek telefonu çıkarıyormuş gibi yaptım. Henry ise yüzüme bakarak telefonu çıkarmamı bekliyordu.

"AĞHHHH"

Beklemediği bir hâmle yaparak aletine tekmeyi indirmiştim. Saniyesinde yeri boylamıştı. Şimdiden eserimle gurur duymaya başlamıştım.

Yere düşen Henry'nin bu sefer karnına bir tekme attım. Aslında sadece bir tekmeyle kalmadı. Birkaç dakika boyunca tekmelemeye devam ettim, en azından beni kovalayamayacak hâle gelene kadar. Daha sonra ise arabasının anahtarlarını alarak hemen arabaya doğru koştum

Arkamda duyduğum ayak sesleri ile daha hızlı koşmaya başladım. Arkama bakacak cesareti anca arabayı çalıştırabilince yakaladım ve içimden iyiki koşarken arkama bakmamışım diye geçirdim.

Hemen gaza basarak bu evi terk ettim. Bir elimle Max'i ararken diğer elimle direksiyonu tutuyordum. Geçen birkaç dakika sonra telefon açıldı.

"Charles?..nerdesin bebeğim?"

"Evet benim. Max kacmayı başardım ama nereye gideceğimi bilmiyorum. Aslında nerede olduğumu bile bilmiyorum. Çok korkuyorum."

Paniklemeye başlamıştım. Ellerim titriyor,terlemeye,ağlamaya başlıyordum.

"Charles senden sakin olmanı ve atacağım konuma gelmeye çalısmanı isteyeceğim. Bunu benim için yapabilir misin?"

"Bilmiyorum..bilmiyorum Max."

"Sakinleş Charlie bizi düşün, düğünümüzü, o çok istediğin yavru köpeği, olacak olan çocuklarımızı, evimizi.."

"Charlie oradamısın"

"E-evet iyiyim, konumu at lütfen"

"Tamam atacağım ama senden telefonda kalmanı ve ne hissediyorsan onu bana anlatman istiyorum. Anlaştık mı?"

"P-peki"

Gelen bildirime tıkladım. Yakınlardaki bir benzinliği gösteriyordu.

"Charlie şimdi seni oradan alacağız. Daha sonrada o şerefsizin icabına bizzat kendim bakacağım tamam mı?"

"T-tamam"

"Peki şimdi daha iyi misin?"

"Evet"

"Güzel"

Birkaç dakika sadece birbirimizin nefes alışverişlerini dinledik.

"Pekala şuan etrafta neler görüyorsun ?"

"Etraf bomboş, sadece bitkiler var ve ilerde bir benzin istasyonu var."

"Pekala Charles orada kırmızı bir araç görüyormusun?"

"E-evet"

"Tamam şimdi sakin ol ve yavaşlayarak o benzinliğe gir,
arabanın kapılarını kilitle. Ben seni almaya geleceğim"

"Peki"

Hâlâ sakinleşmeye çalışıyordum. Max'in dediği gibi arabayı yavaşlatarak benzinliğe girdim ve kapıları kilitledim.

Birkaç dakika sonra camım tıklatılmaya başladı.

"Max?.."

"Evet benim,hayatım"

Kapıyı açarak arabadan indim ve hemen kollarımı ona doğru sardım.

"Şşt geçti Charlie,geçti hayatım" diyerek beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Birkaç saniye sonra ise ani bir baş dönmesiyle görüşüm kararmış,yeri boylamıştım.

Çalışmam gereken bir sunum var o yüzden aceleye geldi.

Haftasonu yeni bölüm yazıp atarım diye düşünüyorum.

Herneyseee

Seviliyorsunuzzzzz❤️‍🩹

Inside Darkness -LestappenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin