când ajunge acasă nu zice nimic ci se așează pe canapea ca să se uite la meci. callie îl înțelege, nu a mai dat semn de nebunie.
"știi, dacă ai de gând să îmi ții o morală sau dacă ești supărată pe mine, nu prea îmi pasă, nu am de gând să-l ascult pe acel nebun care practic îmi reproșează că eu sunt nebunul aici. este așa un idiot, nu mai merg acolo niciodată și nu o să mă convingi să merg. asta este decizia mea finală, iar tu o vei respecta fiindcă nu ai de ales." spune. callie nu dă niciun semn de supărare.
"ghici ce! și mie mi se pare că este un idiot. probabil că el este așa din naștere, nu are o boală ca ... fostul tu. dacă vrei, nu te vei mai duce în acel cabinet."
harry zâmbește și se duce la ea și o sărută ușor, spunându-i: "mă bucur că ne înțelegem așa de bine, iubire."
callie face eforturi ca să poată comunica așa de bine cu harry pentru că nu vrea să fie supărat, îl iubește, îl iubește foarte mult.
"ce vrei să facem pentru restul zilei? eu mă gândeam la un film siropos pentru tine, probabil îți plac, eu mă pot uita la tine să văd cum îți dau lacrimile, fetele astea!"
"hei! nu am zis că vreau să mă uit la așa ceva!"
"mda... ai o idee mai bună?"
"nu..."
după mult timp de tăcere harry vine cu o idee: " cum ar fi să te duc la o întâlnire? ți-ar plăcea?"
callie nu zice nimic, rămâne doar uimită de intenția lui harry. știe că probabil nu îi va ieși ceva minunat, dar apreciază.
"nu zici nimic, callie?" râde el de ea.
"ba da... doar nu mă așteptam la asta. mi-ar face plăcere să ies cu tine la o întâlnire."
"perfect! vorbim peste 2 zile."
aceasta rămâne mută. de ce să nu mai vorbească 2 zile? ce are de gând harry?
MDA HEEEEEEEI
ȘTIU CĂ NU AM POSTAT DE MULT DAR AM AVUT PROBLEME
cartea urmează să fie editată pentru că am obs ca am multe greșeli
ȘI FT IMPORTANT
Urmează ultimul capitol din această carte si va urma alta. vreti ca pe a doua s-o fac tot asa short story? sau să scriu mai multe? depinde de voi. ok vbx byee
CITEȘTI
harry
Fanfiction"tu ești cu adevărat special, nu-i așa?" "eu sunt harry, atât." continuarea cărţii este intitulată "styles"