5

863 63 2
                                    

callie se trezește de dimineață să își facă micul dejun. de obicei mănâncă ouă prăjite dar părinții lui harry i-au zis că el mănâncă de obicei salate, așa că face salată.

el intră în bucătărie cu cearcăne imense și se așează la masă.

”se pare că n-ai dormit bine.” îi zice callie dar el nici măcar nu ridică capul din telefon. oare cu cine vorbește? nu vrea să devină geloasă.

”de unde știi că îmi place salata?” întreabă harry lăsând telefonul pe masă deschis. callie se ridică pe vârfuri ca să vadă numele contactului, este fosta lui iubită, kath. brusc voia să se împace cu el, lui callie nu îi plăcea absolut deloc asta.

până la urmă, ea era lângă el, nu afurisita aia de kath. 

de ce harry și-a schimbat repede sentimentele față de kath? până acum n-o plăcea.

callie îi pune lui harry salată în farfurie și pleacă de la masă cu salata ei în mână, vrea să se uite la televizor și să îl evite pe harry cât de mult poate deși știe că asta nu este posibil.

”nu înțeleg de ce te porți așa.” vine după ea și se așează pe canapea uitându-se la ce se uită ea. callie nu se uită la el și nici nu îi răspunde.

”eu o să plec afară, mă întorc la 5 după amiză.” spune harry și lasă salata pe mobilă. ea își întoarce privirea înspre el.

”nu pleci nicăieri.” spune ea autoritară.

lui harry i se lasă fața. nimeni nu îi spune ce să facă.

”o să plec.”

”nu pleci nicăieri, ești bolnav, nu pot risca să iasă partea rea la iveală în timp ce ești afară, cu nu știu cine.”

”stai liniștită, ies cu kath, ea o să mă înțeleagă, o știi pe kath, nu-i așa?”

desigur c-o știe. singura ființă pe care n-o place. o doare că harry nu ascultă de ea, dar nu poate să-l convingă să nu meargă acolo. nu merge cu vorba bună și de bătaie nici nu vine vorba.

”dar ... toată vina o să cadă asupra mea.” callie se plânge.

”uite cum facem, promit că dacă john încearcă să iasă îl voi opri.”

”john?”

”partea rea, eu îi zic john, de fapt lui îi place să i se zică așa.”

callie încuviințează și îl lasă să plece. norocul ei a fost că a plecat fără mașină, evident că îl va urmări să vadă dacă se descurcă și dacă este bine.

harry iese din cameră îmbrăcat foarte sexy și cu un parfum scump, sau cel puțin așa crede callie. 

ea îl așteaptă la ușă, de fapt ca s-o închidă. îi aranjează gulerul de la geaca de piele și îi zâmbește.

”să fii atent.” îi zice.

”să fii bună.” îi întoarce și pleacă.

callie fuge și ia cheile de la mașină. își o bluză, teneși și niște blugi strâmți pe ea. se va asigura că nu va păți nimic. părinții lui harry au încredere în ea.

ia mașina din fața blocului și se gândește unde ar putea fi. poate la barul lui preferat. 

bagă cheia în contact și calcă pedala de accelerație. ea știe că kath l-a păcălit cumva, lui nu îi plăcea să iasă așa de dimineață.



harryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum